یکی از گوشی های خانواده گلکسی S23 را خریده اید؟! به شما تبریک می گوییم؛ شما صاحب یکی از بهترین گوشی های اندرویدی بازار شده اید! قدم بعدی این است که با خرید لوازم جانبی مناسب، گوشی خود را ارتقا داده و از کار کردن با آن لذت بیشتری ببرید. پس از خرید لوازم ضروری مانند شارژر و ایربادز (ضروری از آن جهت که گوشی های S23 شارژر و جک صدا ندارند!)، می توانید با تهیه لوازمی مانند پایه نگهدارنده، بند، قاب و حتی دسته بازی امکانات جدیدی را به گوشی خود اضافه کنید! در این مقاله و بخش اول آن لیستی از بهترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ گلکسی S23 را به شما معرفی می کنیم تا برای این منظور کار آسان تری در پیش داشته باشید! با ما همراه باشید.

گریپ نگهدارنده PopSockets Swappable PopGrips – گوشی را محکم تر در دست نگه دارید!

گریپ نگهدارنده PopSockets Swappable PopGrips – گوشی را محکم تر در دست نگه دارید!

محصولات PopSockets به شما کمک می کنند تا گوشی خود را راحت تر در دست نگه دارید. در میان محصولات این برند، ما گریپ نگهدارنده Swappable ProGrips را برای گوشی گلکسی S23 پیشنهاد می کنیم. این گریپ به پنل پشتی گوشی می چسبد و شما با نگه داشتن پایه آن، می توانید آسان تر با گوشی خود کار کنید. این پایه نگهدارنده در بیش از صدها رنگ و طرح مختلف عرضه شده است و طیف وسیعی از سلایق را راضی می کند. حتی می توانید بخش بالایی این گریپ را از پایه آن جدا کرده و با یک طرح دیگر جایگزین کنید!

بند موبایل CASETiFY Rope Wrist Strap – گوشی S23 خود را دور مچتان بیندازید!

بند موبایل CASETiFY Rope Wrist Strap – گوشی S23 خود را دور مچتان بیندازید!

با استفاده از این بند موبایل راگد، گوشی S23 خود را از حوادثی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین در امان نگه دارید. این بند فوق العاده مستحکم در سه رنگ مختلف راهی بازار شده است و به خوبی با رنگ بدنه گوشی یا قاب محافظ آن هماهنگ می شود. بند CASETiFY Rope Wrist قابل تنظیم است و به صورت ضد حساسیت و ضد آب ساخته شده است. بنابراین برای استفاده طولانی مدت می توانید بر روی آن حساب باز کنید.

دستگاه ضدعفونی کننده گوشی PhoneSoap 3 UV – از کار کردن با یک گوشی تمیز لذت ببرید

دستگاه ضدعفونی کننده گوشی PhoneSoap 3 UV – از کار کردن با یک گوشی تمیز لذت ببرید

دستگاه ضد عفونی کننده PhoneSoap 3 UV تمام آلودگی ها و میکروب ها را از سطح بدنه گوشی گلکسی S23 شما از بین می برد. این امکان برای شما وجود دارد تا از این دستگاه علاوه بر گوشی موبایل، برای ضد عفونی کردن یک جفت ایربادز یا حتی ساعت هوشمند نیز استفاده کنید. بهترین مزیت این دستگاه این است که شما می توانید در همان زمانی که گوشی در دستگاه قرار دارد، آن را شارژ هم بکنید!

دسته بازی موبایل Nacon MG-X Pro – حالا وقت بازی است!

دسته بازی موبایل Nacon MG-X Pro – حالا وقت بازی است!

واقعاً نمی خواهید از ظرفیت های گیمینگ گوشی های سری گلکسی S23 استفاده کنید؟! این گوشی ها به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهزند و توانایی بالایی در اجرای بازی دارند. اگر چنین قصد دارید، می توانید با خرید کنترلر موبایل Nacon MG-X Pro لذت گیمینگ با گوشی را برای خود دو چندان کنید. این دسته بازی حتی با گوشی بزرگ S23 Ultra نیز سازگاری دارد و جزء بهترین کنترلرهای اندرویدی دنیا است. این دسته بازی فوق العاده راحت در دست قرار می گیرد و دکمه های Xbox را به گوشی شما اضافه می کند!

سه پایه و مونوپاد Sensyne 62” – سطح بالاتری از عکاسی با گوشی را تجربه کنید

سه پایه و مونوپاد Sensyne 62” – سطح بالاتری از عکاسی با گوشی را تجربه کنید

تمام نسخه های موجود در سری گلکسی S23 در زمینه عکاسی عملکرد خیره کننده ای را ارائه می دهند. البته دوربین به کار رفته در مدل S23 Ultra قدرتمند تر از دو نسخه دیگر است. با این حال اگر می خواهید تا مهارت های خود در عکاسی و ضبط ویدئو با این گوشی ها را ارتقا دهید، می توانید به سراغ استفاده از سه پایه و مونوپاد Sensyne 62” بروید. این گجت کاملاً قابل تنظیم است و هم به عنوان سه پایه و هم به عنوان مونوپاد سلفی قابل استفاده است. این گجت دارای حداکثر طول 62 اینچ (1.5 متر) است و از یک ریموت کنترل وایرلس هم بهره می برد.

در بخش اول این مقاله می توانید با یک سری دیگر از لوازم جانبی سازگار با گوشی های سامسونگ گلکسی S23 (شامل شارژر، گلس، قاب و ایربادز) آشنا شوید.

منبع: androidcentral