بیشتر قطعات به کار رفته در گوشی تاشوی Galaxy Z Fold 5 مشابه با مدل زد فولد 4 است. دوربین ها، کانفیگ حافظه و صفحه نمایش های این گوشی موبایل در مقایسه با نسل قبل تغییر عمده ای نداشته است. حتی طراحی ظاهری این گوشی نیز تا حد بسیار زیادی یادآور مدل زد فولد 4 است! پس جای تعجبی نیست که به شما بگوییم باتری و مشخصات شارژ زد فولد 5 هم نسبت به قبل تغییری نکرده است!

در گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 از دو سلول 2200 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که در مجموع ظرفیت باتری 4400 میلی آمپر ساعت را به ارمغان می آورند. این باتری با همان سرعت های قدیمی 25 وات (با سیم) و 10 تا 15 وات (وایرلس) شارژ می شود. این در حالی است که این روزها اغلب گوشی های هوشمند از سرعت های شارژ بالاتری برخوردارند. برای اینکه بیشتر بر روی زخم تان نمک بپاشیم باید بگوییم که علاوه بر این موضوع، سامسونگ شارژر را نیز از بسته بندی گوشی Z Fold 5 حذف کرده است و باید آن را جداگانه بخرید!

در ادامه با برخی از شارژرهای سازگار با فناوری های فست شارژ به کار رفته در گلکسی زد فولد 5 آشنا خواهید شد.

شارژر دیواری دو پورت یوگرین UGREEN Nexode 45W USB-C – فراتر از چیزی که نیاز دارید

شارژر دیواری دو پورت یوگرین UGREEN Nexode 45W USB-C

یوگرین برندی است که چشم بسته می توانید به آن اعتماد کنید! شارژر کوچک و جمع و جور Nexode 45W USB-C GaN دارای دو پورت تایپ سی است و دو شاخۀ آن به صورت تاشو طراحی شده است. این شارژر مقرون به صرفه توانایی ارائه بالاترین سرعت شارژ با سیم را دارد و می توانید علاوه بر گوشی زد فولد 5، یک دستگاه دیگر را هم به طور همزمان با آن شارژ کنید. شارژر تایپ سی یوگرین Nexode 45W با فناوری فست شارژ اختصاصی سامسونگ، Fast Charging 2.0، نیز سازگار است.

شارژر وایرلس سامسونگ Samsung 15W Wireless Charger (2022) – کابل را کنار بگذاریم!

شارژر وایرلس سامسونگ Samsung 15W Wireless Charger (2022)

از کابل های دست و پا گیر خسته شده اید؟ شارژر وایرلس 15 وات سامسونگ را بخرید. این شارژر کاملاً با پروفایل فست شارژ سامسونگ Fast Charging 2.0 سازگار است و قادر است تا سرعت شارژ 15 وات را برای گوشی زد فولد 5 به ارمغان بیاورد، بدون اینکه نیازی به استفاده از هیچ گونه کابلی داشته باشید.

شارژر فندکی دو پورت OtterBox USB-C 50W – شارژ گوشی در هنگام رانندگی

شارژر فندکی دو پورت OtterBox USB-C 50W

این شارژر با نام کامل OtterBox USB-C Dual Port Car Charger 50W راهی بازار شده است و یکی از لوازم جانبی رده بالای گوشی زد فولد 5 برای استفاده داخل ماشین به حساب می آید. این شارژر 50 وات دارای دو پورت است و هم شما و هم دوستتان می توانید گوشی هایتان را به طور همزمان با آن شارژ کنید. هر دو پورت این شارژر فندکی از نوع USB-C هستند که یکی از آنها سرعت 30 وات و دیگری سرعت 20 وات را ارائه می دهد.

شارژر دیواری سامسونگ Samsung 45W USB-C Super Fast Charging به همراه کابل – همۀ آنچه نیاز دارید

شارژر دیواری سامسونگ Samsung 45W USB-C Super Fast Charging به همراه کابل

لوازم جانبی فرست پارتی (آنهایی که توسط خود شرکت سازندۀ گوشی ساخته شده اند) انتخاب های مطمئنی هستند و خیال شما را بابت مبحث «سازگاری با دستگاه» کاملاً راحت می کنند. شارژر دیواری سامسونگ 45W USB-C Super Fast Charging  هم با وجود اینکه خیلی ساده به نظر می آید، اما تمام نیازهای شما برای شارژ گلکسی زد فولد 5 را برطرف می کند. ضمن اینکه در بسته بندی این شارژر یک کابل USB-C هم هست. علاوه بر زد فولد 5، می توانید تبلت Galaxy Tab S9 را نیز با بالاترین سرعت با این گجت شارژ کنید.

پاوربانک وایرلس آکی Aukey Basix Pro – کاملاً بدون دخالت دست!

پاوربانک وایرلس آکی Aukey Basix Pro

بیایید الگوی «کنار گذاشتن کابل» را کمی توسعه دهیم و به جای پد شارژر، از یک پاوربانک استفاده کنیم! پاوربانک آکی Basix Pro با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود گزینه کاملی برای این منظور است! این پاوربانک دارای پایه نگهدارنده هم است و سرعت شارژ وایرلس 10 وات را ارائه می دهد. ضمن اینکه می توانید گوشی زد فولد 5 خود را از طریق کابل و با سرعت 18 وات (PD QC 3.0) شارژ کنید.

منبع: androidcentral