درست است که گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE عمدتاً از پلاستیک ساخته شده، اما به هر حال باید از آن در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید. به خصوص صفحه نمایش گوشی از دیگر بخش های بدنه آسیب پذیرتر است و بهتر است تا بر روی آن از محافظ استفاده کنید. به همین دلیل در این بخش چند مدل از بهترین محافظ های صفحه نمایش سازگار با گوشی Galaxy S20 FE را به شما معرفی می کنیم. لازم به ذکر است که این گوشی دارای طراحی صیقلی و زیبایی است و یکی از گوشی های اندرویدی کارآمد موجود در بازار (از لحاظ مشخصات فنی) به شمار می آید.

گلس محافظ Supershieldz – نصب آسان

گلس محافظ Supershieldz – نصب آسان

برند Supershieldz یکی از محبوب ترین برندهای ساخت محافظ صفحه نمایش است. این موضوع فقط به دلیل این است که گلس های ساخت این برند از طول عمر بالای برخوردار هستند؛ بلکه قابلیت نصب فوق العاده آسان آنها نیز در این امر تأثیرگذار بوده است. به طوری که حتی کاربران مبتدی و خانگی نیز مشکلی برای نصب این گلس ها بر روی صفحه نمایش گوشی گلکسی S20 FE نخواهند داشت. گلس محافظ Supershieldz مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد و سلامت صفحه نمایش گوشی شما را تضمین می کند.

گلس محافظ ZAGG InvisibleShield Glass+ - محافظت هم از صفحه نمایش هم از چشم کاربر

گلس محافظ ZAGG InvisibleShield Glass+ - محافظت هم از صفحه نمایش هم از چشم کاربر

برند ZAGG برخی از بهترین محافظ های صفحه نمایش سازگار با گوشی Galaxy S20 FE را به بازار عرضه کرده است. این محافظ ها با نام InvisibleShield Glass+ شناخته می شوند و تا چهار برابر نسبت به یک گلس معمولی مقاوم ترند. همچنین این محافظ ها از آسیب دیدن چشم های کاربر در اثر نگاه کردن بیش از اندازه به نمایشگر گوشی موبایل جلوگیری می کنند و برای این منظور به لایه داخلی Eyesafe مجهز شده اند. این لایه اشعه مضر HEV را که از نمایشگر گوشی ساطع می شود، فیلتر می کند و به سلامت چشم های شما کمک زیادی می کند.

گلس محافظ ArmorSuit MilitaryShield Max Coverage Film – نازک و منعطف

گلس محافظ ArmorSuit MilitaryShield Max Coverage Film – نازک و منعطف

بسیاری از کاربران در هنگام لمس گلس های معمولی محافظ صفحه نمایش، تفاوتی را در جنس آنها احساس نمی کنند. اما محافظ های فیلم هم نازک ترند و هم انعطاف بیشتری دارند. گلس محافظ Max Coverage از برند ArmorSuit یک محافظ فیلم (Film Protector) است که تمام سطح صفحه نمایش گوشی و حتی لبه های آن را پوشش می دهد. به این ترتیب این محافظ از آسیب دیدن تمام قسمت های پنل جلویی گوشی در برابر صدمات احتمالی جلوگیری کرده و خیال شما را بابت این موضوع راحت می کند.

گلس محافظ MP-Mall – ضد اثر انگشت

گلس محافظ MP-Mall – ضد اثر انگشت

از آنجایی که گوشی Galaxy S20 FE از پلاستیک و آلومینیوم ساخته شده، شما به دو قطعه گلس برای محافظت کامل از آن نیاز دارید: یکی برای صفحه نمایش و یکی برای لنز دوربین پشت. گلس محافظ MP-Mall این دو قطعه را به صورت هم زمان در اختیار شما می گذارد و به طور کامل از صفحه نمایش و ماژول دوربین گوشی شما محافظت می کند. همچنین این گوشی به صورت ضد خش و ضد اثر انگشت طراحی شده و طول عمر بالایی دارد.

گلس محافظ LK Ultra-Thin HD – یک پشتوانه محکم!

گلس محافظ LK Ultra-Thin HD – یک پشتوانه محکم!

نصب محافظ صفحه نمایش می تواند دردسرهای زیادی را برای شما ایجاد کند. اما گلس محافظ ساخت برند LK این مشکل را به طور کامل برای شما برطرف کرده است. همچنین این گلس، سه محافظ جداگانه برای قسمت نمایشگر گوشی و سه محافظ دیگر برای ماژول دوربین گوشی را در اختیار شما قرار می دهد. این محافظ ها بر روی همدیگر نصب می شوند و در واقع یک محافظ سه لایه را به ارمغان می آورند. همراه این محافظ صفحه نمایش یک ابزار نیز ارائه می شود که به تنظیم دقیق محل نصب محافظ بر روی گوشی کمک زیادی می کند.

شما می توانید برای خرید انواع گوشی های اندرویدی و لوازم جانبی موبایل آن با بهترین قیمت بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: androidcentral