کنسول همراه ASUS ROG Ally یکی از قدرتمند ترین مدل های موجود در بازار است و امکان تجربۀ چندین بازی PC و برنامه های دیگر را برای شما فراهم می آورد. با این حال برای اینکه بتوانید از داشتن این کنسول بازی دستی لذت بیشتری ببرید، بهتر است یک سری لوازم جانبی گیمینگ را نیز برای آن تهیه کنید. با استفاده از این لوازم جانبی می توانید ایمنی کنسول دستی گران قیمت خود را بیشتر تضمین کنید و امکانات متنوع تری را به آن اضافه نمایید. در این مقاله و بخش اول آن یک سری از کاربردی ترین لوازم جانبی برای کنسول پرتابل ایسوس ROG Ally را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

محافظ صفحه نمایش iVoler برای کنسول دستی ROG Ally

محافظ صفحه نمایش iVoler برای کنسول دستی ROG Ally

گلس iVoler از صفحه نمایش کنسول دستی ROG Ally به طور کامل در برابر خط و خش ها محافظت می کند و ایمنی آن را ارتقا می دهد. این محصول به سادگی بر روی نمایشگر کنسول دستی شما نصب می شود و در قالب یک پکیج سه تایی به فروش می رسد. به این ترتیب اگر به طور تصادفی یکی از آنها خراب شد، دو گلس دیگر در اختیار خواهید داشت.

کیف حمل رسمی ایسوس برای کنسول دستی ROG Ally

کیف حمل رسمی ایسوس برای کنسول دستی ROG Ally

این کیف حمل توسط خود ایسوس برای کنسول همراه ROG Ally عرضه شده و ضد آب است. به این ترتیب با استفاده از آن خیالتان بابت ایمنی کنسول در برابر پاشیده شدن اتفاقی قطرات آب یا حمل و جابجایی آن در زیر باران راحت خواهد بود. بخش داخلی کیف حمل ایسوس کاملاً نرم است و هیچ گونه خط و خشی بر روی صفحه نمایش کنسول ROG Ally نمی اندازد. همچنین چند جیب برای این کیف در نظر گرفته شده که برای حمل کارت حافظه های جانبی SD و حتی کارت های شناسایی تان می توانید از آنها استفاده کنید.

هدست گیمینگ هایپر ایکس HyperX Cloud 3

هدست گیمینگ هایپر ایکس HyperX Cloud 3

به طور کلی برند هایپر ایکس به خاطر توجه ویژه ای که به کیفیت ساخت و راحت بودن هدست هایش دارد، به برند محبوبی در بازار تبدیل شده است. هدست گیمینگ Cloud 3 نیز از این قاعده مستثنی نیست و نهایت آسایش و راحتی را برای کاربر به ارمغان می آورد. این هدست با سیم به خوبی با کنسول دستی ROG Ally هماهنگ می شود و لذت بازی را برای شما دو چندان می کند. لازم به ذکر است که هدست HyperX Cloud 3 از طریق جک 3.5 میلی متری به کنسول دستی متصل می شود و به میکروفون با کیفیتی نیز مجهز است. به این ترتیب می توانید در حین انجام بازی های چند نفره، با کیفیتی ایده آل با دوستان خود صحبت کنید.

داک شارژر ایسوس ROG 65W

داک شارژر ایسوس ROG 65W

با استفاده از داک شارژر ایسوس ROG 65W برای اتصال لوازم جانبی دیگر به کنسول دستی ROG Ally کار آسان تری در پیش خواهید داشت. این داک یک پورت HDMI 2.0، یک پورت USB-A 2.0 و یک پورت USB-C با قابلیت شارژدهی را در اختیار شما قرار می دهد. این گجت ابعاد کوچک و وزن سبکی نیز دارد و به راحتی می توانید آن را با خود حمل و جابجا کنید.

کنترلر وایرلس Xbox Core

کنترلر وایرلس Xbox Core

اگر تصمیم گرفتید تا کنسول دستی ROG Ally را به تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر متصل کنید، آن وقت به یک گیمپد وایرلس هم نیاز خواهید داشت. بهترین گزینه برای این منظور بدون شک کنترلر بدون سیم Xbox Core است! این کنترلر به صورت بلوتوثی به کنسول همراه شما متصل می شود و حس بازی کردن با یک کنسول گیمینگ رومیزی را برای شما شبیه سازی می کند. لازم به ذکر است که کنترلر وایرلس Xbox Core از طریق پورت USB-C شارژ می شود.

منبع: windowscentral