کیس لیان لی O11D Mini یکی از بهترین کیس ها برای راه اندازی کامپیوترهای رومیزی است. اما همان طور که از عنوان کیس O11D Mini مشخص است، این کیس دارای ابعاد کوچکی است و به همین دلیل باید از یک پاور SFX جمع و جور در آن استفاده شود. برای اینکه در انتخاب پاور سازگار با این کیس لیان لی دچار سردرگمی نشوید، در این بخش سه مدل از این پاورها را به شما معرفی می کنیم. این پاورها برای راه اندازی کامپیوترهای کارآمد کارایی بالایی دارند و به خوبی قادر به تأمین برق مورد نیاز سیستم شما هستند.

پاور کامپیوتر Corsair SF Series SF450 – بهترین انتخاب در مجموع!

پاور کامپیوتر Corsair SF Series SF450 – بهترین انتخاب در مجموع!

به دنبال یک پاور جمع و جور و کوچک هستید که بدون هیچ مشکلی در کیس Lian Li O11D Mini نصب شود؟ پاور Corsair SF Series SF450 یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شما خواهد بود! این پاور از ریتینگ 80 Plus Gold برخوردار است و شما می توانید از آن حتی در کیس های حرفه ای تر هم استفاده کنید! لازم به ذکر است که توان این پاور برابر با 450 وات است و از این جهت می توان آن را برای راه اندازی سیستم های تک پردازنده کاملاً مناسب دانست. همچنین شما می توانید با استفاده از پاور Corsair SF Series SF450، از یک پردازنده گرافیکی (نه بیشتر!) در کنار CPU بهره ببرید. این پاور به صورت ماژولار طراحی شده و شما می توانید از آن در حالت بدون فن استفاده کنید. این حالت برای استفاده در مواقع بیکاری سیستم کارایی بالایی دارد و باعث مصرف انرژی بهینه تر دستگاه و سروصدای کمتر آن می شود.

پاور کامپیوتر EVGA SuperNOVA 650 GM – بهترین انتخاب از لحاظ قیمت!

پاور کامپیوتر EVGA SuperNOVA 650 GM – بهترین انتخاب از لحاظ قیمت!

پاور EVGA SuperNova با قیمت حدود 117 دلار، یکی از مقرون به صرفه ترین پاورها برای استفاده در کیس های کوچک است. این پاور از توان 650 وات بهره می برد و برای استفاده در سیستم های مجهز به یک CPU و GPU انتخاب کاملاً مناسبی است. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از این پاور از پردازنده AMD Ryzen 9 و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX سری 30 بر روی سیستم خود بهره ببرید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که پاور EVGA SuperNova دارای ریتینگ 80 Plus Gold است و قادر به مدیریت بارِ کاری زیاد می باشد.

پاور کامپیوتر SilverStone SX700-LPT – بهینه ترین عملکرد!

پاور کامپیوتر SilverStone SX700-LPT – بهینه ترین عملکرد!

این پاور تولید برند SilverStone یک محصول با دوام و کارآمد است که توانایی تأمین برق قطعات سخت افزاری مختلف را دارد. پاور مدل SX700-LPT دارای توان 700 وات و ریتینگ 80 Plus Platinum است و به خوبی از عهده شرایط کاری سخت و سنگین بر می آید. البته این مشخصات بر روی قیمت این پاور نیز تأثیر داشته اند! لازم به ذکر است که در این پاور از طراحی نیمه بدون فن (semi-fanless) استفاده شده است. همچنین این پاور کاملاً ماژولار است و امکان جمع آوری یک سیستم کارآمد درون کیس لیان لی O11D Mini را به شما می دهد.

چنانچه قصد خرید کیس، پاور و دیگر قطعات کامپیوتر با بهترین قیمت بازار را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آنها را به شما ارائه دهند.

منبع: windowscentral