سونی بالاخره از نسخه جدید کنسول بازی محبوب خود، PS5، رونمایی کرد و به نظر می رسد که سال 2021 سالی هیجان انگیز برای کاربران این کنسول بازی باشد! نسخه جدید بازی های Horizon و God of War در همان ابتدا گیمرها را هیجان زده کرده و آنها می توانند بالاترین کیفیت در انجام این بازی ها را بر روی PS5 تجربه کنند! در این لیست قصد داریم تا برخی از محبوب ترین بازی ها را که بر روی PS5 امکان تجربه آنها هست، به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بازی Hitman 3

هیتمن 3 اولین بازی بزرگ سال 2021 است که توانسته در سایت معتبر GameSpot امتیاز 9 از 10 را کسب کند. این بازی که سه گانه محبوب هیتمن را تکمیل می کند، به دلیل فضاسازی عالی و بهبود در کیفیت روایت داستان خیلی زود توانسته جایگاه خود در میان گیمرها را پیدا کند. درست است که هیتمن درباره ترور و قتل است، اما هر مرحله از آن همانند پازلی است که ساعت ها شما را مشغول می کند! به طوری که دلتان می خواهد تا بارها و بارها هر مرحله را بازی کنید و راه های خلاقانه ای برای تکمیل مأموریت های Agent 47 پیش پای او بگذارید! نسخه PS5 این بازی اکنون با کیفیت 4K و گیم پلی 60 فریم بر ثانیه در دسترس است و شما می توانید با کنترلر DualSense سونی اوج هیجان را از انجام آن تجربه کنید!

بازی Hitman 3

بازی Demon's Souls

بازی Demon's Souls

پس از موفقیت بازی Dark Souls که در سال 2011 بر روی کنسول های PS3 و Xbox 360 ارائه شد، بازی های زیادی در همان حال و هوا ساخته شد. اما بسیاری از کاربران به این موضوع توجه نکردند که خود Dark Souls با الهام از بازی تحسین شده Demon's Souls که در سال 2009 عرضه شده بود، ساخته شده است!

اکنون بازی Demon's Souls در کنسول PS5 حیات مجدد پیدا کرده و دوباره بر سر زبان ها افتاده است! به طوری که در حال حاضر می توان آن را یکی از بهترین بازی های این پلتفرم دانست. این بازی دارای امتیاز 92 از سایت متاکریتیک و امتیاز 9 از 10 از سایت GameSpot است. حال و هوای داستان این بازی یادآور همان نسخه 2009 است، اما حرکات کاراکترها و گرافیک بازی ارتقای چشمگیری داشته است. اگر قبلاً Demon's Souls را بازی کرده اید، اکنون آن را با بالاترین کیفیت بر روی PS5 تجربه کنید!

بازی Spider-Man: Miles Morales

بازی Spider-Man: Miles Morales

بازی Spider-Man: Miles Morales در واقع ادامه بازی Spider-Man است که در سال 2017 از آن رونمایی شده بود. شما می توانید کوله پشتی خود را بردارید، ماسک جذاب اسپایدر من را به صورتتان بزنید و به دشمنانتان حمله کنید! به نظر همین مقدار توضیح کافی است!

بازی Astro's Playroom

بازی Astro's Playroom

اگر بخواهیم بدون اغراق بگوییم، Astro's Playroom یک دموی بی نقص را ارائه کرده است؛ اما اگر بخواهیم کمی هیجان زده شویم باید بگوییم که دموی این بازی با شکوه است! 

این بازی به منظور نشان دادن توانایی های کنترلر Dual Sense پلی استیشن فایو طراحی شده است و اوج هیجان را برای شما به ارمغان می آورد. البته شاید این بازی برای گیمرهای حرفه ای چیز جدیدی نداشته باشد، اما به دلیل ادای احترام هوشمندانه ای که به نسل قبلی بازی های پلی استیشن می کند، شدیداً مورد تحسین واقع شده است. از آن مهم تر، انجام این بازی فوق العاده سرگرم کننده است! Astro's Playroom هیچ ابایی از این ندارد که این حقیقت را از شما مخفی کند که برای قدرت نمایی کنترلر سونی طراحی شده! اما به هر حال با انجام دادن آن می توانید دنیایی جدید را کشف کنید!

بازی Assassin's Creed Valhalla

بازی Assassin's Creed Valhalla

درست است که این بازی به طور اختصاصی برای PS5 عرضه نشده است، اما به هر حال Assassin's Creed Valhalla هنوز بزرگترین بازی این کنسول بازی سونی به حساب می آید. این بازی یک بازی با شکوه است! با انجام دادن آن می توانید 50 ساعت هیجان در نبرد وایکینگ ها را تجربه کنید و از فضاسازی عالی آن بهره مند شوید. نسخه PS5 این بازی با کیفیت 4K و گیم پلی 60 فریم بر ثانیه عرضه شده است.

منبع: cnet