بازی Minecraft یکی از بازی های کامپیوتری محبوب است که روز به روز به تعداد علاقه مندان به آن اضافه می شود! این بازی در دسته بازی های میان رده جای دارد و اجرای آن نیازی به یک سیستم قدرتمند گیمینگ ندارد. با این وجود داشتن یک سیستم قوی و با دوام باعث می شود تا از انجام بازی تجربه لذت بخش تری داشته باشید و از مزایایی مانند فریم ریت روان تر و انیمیشن های طبیعی تر بهره مند شوید. بازی Minecraft برای اجرا بر روی کامپیوترهای رومیزی در دو نسخه در دسترس است: Java و Bedrock. اگر قصد اجرای نسخه Javaی این بازی را دارید، به یک PC بزرگ و به نوعی قوی هیکل احتیاج دارید! چرا که مسلماً دوست دارید تا از تمام پتانسیل های بازی لذت ببرید و بتوانید سایه زن های مختلف را در آن تست کنید! همچنین مشخصات سخت افزاری قوی تر به شما اجازه می دهد تا بتوانید ظاهر بازی را مطابق با دلخواه خود تغییر دهید. نسخه Bedrock هم با یک کامپیوتر رومیزی مجهز به کارت گرافیک سری RTX سازگارتر است! اما فرصت کافی برای خرید قطعات کامپیوتری به صورت جداگانه و اسمبل کردن آنها را ندارید؟ پس بهتر است تا از یک کامپیوتر رومیزی از پیش کانفیگ شده استفاده کنید! در ادامه چند مدل از این کامپیوترهای رومیزی که قابلیت اجرای بازی Minecraft و دیگر بازی های میان رده را دارند، به شما معرفی می کنیم.

کامپیوتر رومیزی HP OMEN 30L – ارائه شده در کانفیگ های مختلف

کامپیوتر رومیزی HP OMEN 30L – ارائه شده در کانفیگ های مختلف

کامپیوتر رومیزی گیمینگ HP Omen 30L در چندین کانفیگ مختلف عرضه شده است. این کامپیوترها در نسخه های مختلف مجهز به پردازنده های نسل یازدهمی Intel Core یا پردازنده های AMD Ryzen 5000 در دسترس هستند و در آنها از کارت گرافیک های سری RTX 30 استفاده شده است. مجموعه سخت افزاری این کامپیوترها در یک کیس زیبا و شکیل قرار گرفته اند که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به سادگی آن را باز کرده و به قطعات داخلی سیستم دسترسی داشته باشید.

کامپیوتر رومیزی iBUYPOWER Trace MR – یک گزینه اقتصادی

کامپیوتر رومیزی iBUYPOWER Trace MR – یک گزینه اقتصادی

این PC مقرون به صرفه از قابلیت نورپردازی RGB برخوردار است و طراحی ظاهری یک سیستم گیمینگ را دارد. همراه با این کامپیوتر یک ماوس و کیبورد هم عرضه شده است. مشخصات سخت افزاری این کامپیوتر رومیزی شامل پردازنده نسل دهمی Intel Core i5-10400F، حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایت، هارددیسک با ظرفیت 1 ترابایت و حافظه ذخیره سازی SSD با ظرفیت 240 گیگابایت می شود. ضمن اینکه در کامپیوتر رومیزی Trace MR از کارت گرافیک NVIDIA GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه VRAM استفاده شده است. به این ترتیب هیچ مشکلی برای اجرای نسخه های مختلف بازی Minecraft بر روی این سیستم نخواهید داشت.

کامپیوتر رومیزی Alienware Aurora R12 – عملکرد درخشان

کامپیوتر رومیزی Alienware Aurora R12 – عملکرد درخشان

قصد اجرای نسخه جاوای بازی Minecraft با بالاترین کیفیت را دارید و دوست دارید تا تمام حالت ها و shader های آن را بر روی سیستم خود تجربه کنید؟ یا می خواهید تا نسخه Bedrock آن را با کارت گرافیک های RTX انجام دهید؟ در هر دو مورد کامپیوتر رومیزی Alienware Aurora R12 یک انتخاب عالی است! این کامپیوتر رومیزی به پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i9-11900KF و حافظه رم 128 گیگابایتی از نوع DDR4 مجهز است. همچنین این کامپیوتر در دو نسخه با یکی از کارت گرافیک های NVIDIA RTX 3090 یا AMD Radeon RX 6800 XT قابل دسترس است. این مشخصات سخت افزاری باعث شده تا بتوان این کامپیوتر رومیزی را به عنوان یک سیستم قدرتمند و حرفه ای در نظر داشت!

کامپیوتر رومیزی MSI MPG Trident 3 – فرم فاکتور کوچک

کامپیوتر رومیزی MSI MPG Trident 3 – فرم فاکتور کوچک

کامپیوتر MSI MPG Trident 3 برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که با محدودیت فضا مواجه اند و امکان استفاده از کامپیوترهای بزرگ و جاگیر را ندارند. این کامپیوتر دارای اندازه ای مشابه با کنسول های بازی نسل جدید است و مجموعه سخت افزاری گیمینگ آن در یک کیس جمع و جور قرار گرفته است. در رابطه با سخت افزار این کامپیوتر باید به این نکته اشاره کنیم که در آن از پردازنده Intel Core i7-10700F، کارت گرافیک GTX 1660 SUPER، حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایت، هارددیسک با ظرفیت 1 ترابایت و حافظه ذخیره سازی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت استفاده شده است. پس از بازی Minecraft لذت ببرید!

کامپیوتر رومیزی Dell XPS 8940 SE – مناسب برای کار و بازی

کامپیوتر رومیزی Dell XPS 8940 SE – مناسب برای کار و بازی

به نورپردازی RGB علاقه چندانی ندارید و قصد دارید تا کامپیوتری تهیه کنید که علاوه بر بازی، برای کارهای اداری و روزمره هم مناسب باشد؟ کامپیوتر Dell XPS 8940 SE انتخاب مناسبی برای شما است. این کامپیوتر دارای طراحی ظاهری نسبتاً ساده ای است و کیس کامپیوتر آن به گونه ای طراحی شده که سخت افزار داخلی سیستم را مخفی می کند. لازم به ذکر است که این کامپیوتر به پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i9-10900K، پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 3070، حافظه رم با ظرفیت 128 گیگابایت، هارددیسک با ظرفیت 2 ترابایت و حافظه ذخیره سازی SSD با ظرفیت 2 ترابایت مجهز است.

شما می توانید برای اطلاع از نحوه خرید انواع کامپیوتر رومیزی موجود در بازار، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: windowscentral