در ایام همه گیری ویروس کرونا و اعمال قرنطینه، اوقات فراغت افراد نسبت به گذشته بیشتر شده است. در این میان بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا این اوقات اضافی را به انجام بازی های کامپیوتری بگذارنند. اگر جزء این دسته از افراد هستید و قصد خرید کامپیوتر رومیزی برای انجام بازی را دارید، لیستی که در ادامه آماده کرده ایم کمک زیادی به شما می کند. توجه داشته باشید که این کامپیوترهای رومیزی برای انجام دادن بازی هایی مانند Valheim مناسب هستند و تمام نیازهای شما برای انجام بازی های کامپیوتری با گرافیک متوسط و رو به بالا را به خوبی برطرف می کنند.

کامپیوتر رومیزی Dell Alienware Aurora R12 – یک PC گیمینگ میان رده

کامپیوتر رومیزی Dell Alienware Aurora R12 – یک PC گیمینگ میان رده

شرکت Dell پتانسیل بالایی را داخل کامپیوتر رومیزی مدل Aurora R12 جای داده است! در این کامپیوتر رومیزی از پردازنده های نسل یازده اینتل (مدل ابتدایی دارای پردازنده Intel Core i5-11400F)، پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1650 SUPER GPE، یک ترابایت هارددیسک و 8 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. اگر قصد اجرای بازی های به روزتر و گرافیکی تر را دارید، می توانید سخت افزار این کامپیوتر را به پردازنده Intel Core i9-11900KF، پردازنده گرافیکی انویدیا RTX 3090 و حافظه رم با ظرفیت 128 گیگابایت ارتقا دهید.

کامپیوتر رومیزی CyberPowerPC Gamer Master – یک PC گیمینگ اقتصادی

کامپیوتر رومیزی CyberPowerPC Gamer Master – یک PC گیمینگ اقتصادی

کامپیوتر رومیزی Gamer Master یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه از برند CyberPowerPC است که به پردازنده AMD Ryzen 3 3100 مجهز است. پردازنده به کار رفته در این کامپیوتر قدرت اجرای بازی های پیشرفته تری از Valheim را نیز دارد. سایر مشخصات سخت افزاری این کامپیوتر رومیزی شامل پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 570، حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایت، حافظه داخلی با ظرفیت 240 گیگابایت از نوع SSD و یک ترابایت هارددیسک می شود. این کامپیوتر رومیزی دارای کیس استانداردی نیز هست و شما به سادگی می توانید سخت افزار آن را ارتقا دهید.

کامپیوتر رومیزی HP OMEN 30L – یک PC گیمینگ بالا رده

کامپیوتر رومیزی HP OMEN 30L – یک PC گیمینگ بالا رده

اگر دغدغه مالی ندارید و قصد خرید کامپیوتر رومیزی گیمینگ دارید، کامپیوتر HP OMEN 30L را انتخاب کنید! این کامپیوتر یک دستگاه فوق العاده قدرتمند است که امکان اجرای جدیدترین بازی ها را به شما می دهد! مشخصات سخت افزاری این کامپیوتر رومیزی شامل پردازنده Intel Core i7-10700K، پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 2060 SUPER GPU و حافظه رم با ظرفیت 16 گیگابایت می شود. حتی شما می توانید این سخت افزار قدرتمند را ارتقا نیز بدهید و از پردازنده Intel Core i9-10900K، پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 2080 Ti و حافظه رم با ظرفیت 64 گیگابایت در آن استفاده کنید! در مجموع کامپیوتر HP OMEN 30L یکی از قدرتمندترین PC های گیمینگ است.

کامپیوترهای رومیزی برند NZXT – امکان استفاده از سخت افزار متفاوت و مورد نظر شما

کامپیوترهای رومیزی برند NZXT – امکان استفاده از سخت افزار متفاوت و مورد نظر شما

برند NZXT برخی از بهترین کیس های کامپیوتر را تولید کرده و در زمینه سیستم خنک سازی داخلی نیز به عنوان یک برند پیشرو شناخته می شود. این شرکت در زمینه تولید کامپیوترهای دارای قابلیت شخصی سازی نیز فعالیت دارد. شما می توانید از سخت افزار مورد نظر خود در کامپیوترهای رومیزی برند NZXT استفاده کرده و سیستم دلخواهتان را بر روی آن پیاده سازی کنید. این دستگاه ها قیمت مناسبی نیز دارند و برای اغلب کاربران قابل تهیه هستند.

شما می توانید برای کسب مشاوره در زمینه خرید انواع PC گیمینگ و دریافت قیمت این کامپیوترها با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در این زمینه هستند.

منبع: windowscentral