مراقبت از صفحه نمایش یک گوشی مدرن مانند Pixel 6a آن قدرها هم آسان نیست! در واقع اگر می خواهید طول عمر نمایشگر گوشی خود را ارتقا دهید، باید برای انتخاب گلس محافظ برای آن وقت و دقت زیادی را به خرج دهید! درست است که گوگل از روکش محکم گوریلا گلس 3 بر روی صفحه نمایش پیکسل 6a استفاده کرده، اما هنوز هم خطر آسیب دیدن نمایشگر در اثر خط و خش و خراشیدگی وجود دارد. پس باید خودتان هم برای محافظت از صفحه نمایش گوشی تان اقداماتی انجام دهید!

مهم ترین کاری که در این زمینه باید انجام دهید، خرید یک محافظ صفحه نمایش است. این محافظ می تواند از جنس گلس تمپرد یا فیلم های TPU باشد. در این مقاله و بخش اول آن با برخی از بهترین گلس ها و محافظ های صفحه نمایش برای گوشی گوگل پیکسل 6a آشنا خواهید شد.

گلس تمپرد JETech (پک دو عددی) – نصب آسان

گلس تمپرد JETech (پک دو عددی) – نصب آسان

محافظ صفحه نمایش JETech تا حد زیادی نادیده گرفته شده، اما به خوبی از عهده محافظت از نمایشگر گوشی پیکسل 6a شما بر می آید. حتی می توانید از این مدل به عنوان یک بک آپ برای گلس فعلی خود استفاده کنید. JETech این گلس را به گونه ای طراحی کرده تا نصب آن بر روی گوشی به سادگی انجام شود. برای این منظور یک قاب تراز بندی در بسته بندی این محصول قرار داده شده است.

محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShield – سازگار با انواع قاب ها

محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShield – سازگار با انواع قاب ها

این برند آمریکایی می تواند به صفحه نمایش گوشی پیکسل 6a شما مقاومتی خارق العاده ببخشد! محافظ صفحه نمایش MilitaryShield از برند ArmorSuit جزء با دوام ترین مدل های بازار است و طول عمر بالایی دارد. ضمن اینکه این محافظ با انواع قاب های گوشی پیکسل 6a سازگاری دارد و از خاصیت خود ترمیمی هم بهره می برد. این خاصیت باعث می شود تا خط و خش ها، لکه ها و اثر انگشتان دست کاربر به صورت خودکار از روی محافظ محو شوند.

گلس تمپرد Mr Shield – بدون ناچ و بریدگی

گلس تمپرد Mr Shield – بدون ناچ و بریدگی

هیچ بریدگی ای در کناره های سطح گلس Mr Shield وجود ندارد و این محافظ تمام سطح پنل جلویی گوشی پیکسل 6a شما را پوشش می دهد. در بسته بندی این محصول، 3 گلسِ بدون ناچ وجود دارد که در ساخت آن از متریال مستحکم و با کیفیت ژاپنی استفاده شده است. شرکت Mr Shield یک سری لوازم جانبی برای نصب آسان تر این گلس را نیز همراه با آن ارائه داده است. این ابزار از ایجاد حباب هوا در زیر گلس در هنگام نصب جلوگیری می کنند.

گلس محافظ Arshek – همراه با محافظ دوربین

گلس محافظ Arshek – همراه با محافظ دوربین

محافظ های صفحه نمایش کار آسانی در پیش دارند و فقط باید نقش یک لایه اضافه را بین نمایشگر گوشی و محیط بیرون بازی کنند! اما زمانی که گلس گوشی شما خراشیده می شود، کارایی آن پایین می آید و بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا آن را تعویض کنند. حالا تصور کنید که گلس گوشی شما خراشیده شده اما نیازی به صرف هزینه برای خرید یک مدل دیگر ندارد! شرکت Arshek با عرضه پکیج 3 عددی گلس خود، امکان تجربه چنین شرایطی را برای شما فراهم آورده است! گلس Arshek به خوبی از نمایشگر گوشی پیکسل 6a در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع محافظت می کند و در بسته بندی آن دو محافظ دوربین نیز قرار دارد.

گلس تمپرد Caseology Snap Fit – کاملاً قابل اطمینان

گلس تمپرد Caseology Snap Fit – کاملاً قابل اطمینان

Caseology نامی است که با اطمینان می توان بر آن تکیه زد! با خرید گلس Snap Fit از برند با سابقه، ایمنی را به نمایشگر گوشی پیکسل 6a خود هدیه خواهید داد! شرکت Caseology یک ابزار کاربردی را نیز همراه با این گلس ارائه داده که می توانید از آن برای تنظیم و تراز بندی محافظ بر روی صحفه نمایش گوشی استفاده کنید. گلس Snap Fit دارای خاصیت اولئوفوبیک نیز هست و چربی و آلودگی را به خوبی دفع می کند.

منبع: androidcentral