استفاده از اپلیکیشن هایی مانند Zoom و Google Meet در دوران همه گیری ویروس کرونا نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است. این اپلیکیشن ها برای برقراری تماس ویدئویی کاربرد دارند و نیاز به حضور فیزیکی برای برگزاری جلسات کاری را از بین می برند. اگر شما هم از این اپلیکیشن ها زیاد استفاده می کنید، یک پایه نگهدارنده گوشی کاربرد بالایی برای شما خواهد داشت. یک هولدر کارآمد به شما این امکان را می دهد تا گوشی خود را به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه بر روی آن قرار داده و بهترین زاویه دید را نسبت به نمایشگر گوشی داشته باشید. در هنگام خرید پایه نگهدارنده گوشی، علاوه بر امکاناتی مانند تنظیم زاویه یا تنظیم ارتفاع، باید به جنس آن هم توجه داشته باشید تا استفاده از هولدر باعث افتادن خط و خش بر روی بدنه گوشی نشود. در ادامه برخی از بهترین مدل های این هولدرها را به اختصار به شما معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این هولدرها را در مقاله « مناسب ترین پایه های نگهدارنده گوشی برای استفاده از Zoom و Google Meet جهت برقراری تماس ویدئویی (بخش اول)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

پایه نگهدارنده UGREEN Cell Phone Holder – براق و جذاب!

پایه نگهدارنده UGREEN Cell Phone Holder – براق و جذاب!

این هولدر برند UGREEN دارای طراحی براق و جذابی است و استفاده از آن جلوه ای زیبا به میز کار شما می بخشد. شما می توانید انواع گوشی های 4 تا 7.9 اینچی را بر روی این هولدر قرار دهید. پایه نگهدارنده UGREEN از قابلیت تنظیم زاویه برخوردار است و به صورت تاشو طراحی شده است. توجه داشته باشید که این هولدر از گوشی همراه با قاب های نازک هم پشتیبانی می کند. با توجه به اینکه پایه نگهدارنده UGREEN دارای ابعاد کوچکی است، شما می توانید آن را با قرار دادن در جیب لباس خود حمل کنید!

پایه نگهدارنده SAIJI Gooseneck Bed Phone Holder – انعطاف فوق العاده

پایه نگهدارنده SAIJI Gooseneck Bed Phone Holder – انعطاف فوق العاده

با بهره بردن از این پایه نگهدارنده هیچ گونه محدودیتی در استفاده از تمامی فضای میز کار نخواهید داشت! حتی می توانید در حالتی که بر روی کاناپه یا حتی در تختخواب دراز کشیده اید، با استفاده از این هولدر تماس ویدئویی خود را از طریق اپلیکیشن های Zoom یا Google Meet برقرار کنید. هولدر SAIJI Gooseneck دارای یک بازوی بلند و انعطاف پذیر است و شما می توانید آن را به هر صورت و شکلی که خواستید تنظیم کنید. در واقع این هولدر بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر گوشی را حتی در سخت ترین (و غیرمتعارف ترین) شرایط برای شما به ارمغان می آورد.

پایه نگهدارنده Elimoons – مناسب برای مصارف خانگی و اداری

پایه نگهدارنده Elimoons – مناسب برای مصارف خانگی و اداری

پایه نگهدارنده Elimoons از گوشی های دارای صفحه نمایش بزرگ پشتیبانی می کند و یک انتخاب ایده آل برای اعضای خانواده یا کارمندان یک اداره به شمار می آید. به طور دقیق تر باید گفت که این هولدر با گوشی ها و تبلت های 6 تا 10 اینچی سازگاری کامل دارد. از جمله ویژگی ها و قابلیت های این هولدر می توان به تنظیم زاویه و پشتیبانی از گوشی به صورت عمودی و افقی اشاره کرد. لازم به ذکر است که پایه نگهدارنده Elimoons دارای رنگ بندی متنوعی است و طیف وسیعی از سلایق کاربران را پوشش می دهد.

پایه Popsockets Grip & Stand for Phones – یک هولدر در دست گرفتنی!

پایه Popsockets Grip & Stand for Phones – یک هولدر در دست گرفتنی!

اگر در شرایطی هستید که باید گوشی خود را در هنگام برقراری تماس ویدئویی در دست نگه دارید، در این شرایط هولدر Popsockets به کمک شما می آید. به عنوان مثال شرایطی را تصور کنید که در خیابان مجبور به برقراری تماس ویدئویی شده اید! به خصوص اگر صفحه نمایش گوشی شما بزرگ باشد، نگه داشتن آن در مقابل صورت برای مدتی نسبتاً طولانی سخت خواهد بود! در این شرایط با قرار دادن گوشی بر روی هولدر Popsockets و گرفتن هولدر در دست، می توانید در حین حرکت کردن نیز تماس ویدئویی مورد نظر خود را با اپلیکیشن های Zoom و Google Meet برقرار کنید. این هولدر دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است و از لحاظ ظاهری نیز انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

چنانچه قصد خرید انواع پایه نگهدارنده گوشی موجود در بازار را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral