استفاده از اپلیکیشن هایی مانند Zoom و Google Meet در دوران همه گیری ویروس کرونا نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است. این اپلیکیشن ها برای برقراری تماس ویدئویی کاربرد دارند و نیاز به حضور فیزیکی برای برگزاری جلسات کاری را از بین می برند. اگر شما هم از این اپلیکیشن ها زیاد استفاده می کنید، یک پایه نگهدارنده گوشی کاربرد بالایی برای شما خواهد داشت. یک هولدر کارآمد به شما این امکان را می دهد تا گوشی خود را به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه بر روی آن قرار داده و بهترین زاویه دید را نسبت به نمایشگر گوشی داشته باشید. در هنگام خرید پایه نگهدارنده گوشی، علاوه بر امکاناتی مانند تنظیم زاویه یا تنظیم ارتفاع، باید به جنس آن هم توجه داشته باشید تا استفاده از هولدر باعث افتادن خط و خش بر روی بدنه گوشی موبایل نشود. در ادامه برخی از بهترین مدل های این هولدرها را به اختصار به شما معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این هولدرها را در مقاله « مناسب ترین پایه های نگهدارنده گوشی برای استفاده از Zoom و Google Meet جهت برقراری تماس ویدئویی (بخش دوم)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

پایه نگهدارنده Nulaxy A4 Cell Phone Stand – ساده و کاربردی

پایه نگهدارنده Nulaxy A4 Cell Phone Stand – ساده و کاربردی

این پایه نگهدارندۀ قابل تنظیم با تعداد زیادی از گوشی های هوشمند سازگار است. از گوشی های کوچک 4 اینچی گرفته تا تبلت های 10 اینچی، همه را می توان بر روی هولدر Nulaxy A4 قرار داد. طراحی این هولدر به گونه ای است که می توانید آن را جمع کرده (به صورت فشرده) و در کیف یا کوله پشتی خود قرار دهید. هولدر Nulay A4 از آلومینیوم ساخته شده و در قسمت صفحه نگهدارنده آن از پدهای ساخته شده از کائوچو استفاده شده است. پس نگران افتادن خط و خش بر روی بدنه گوشی خود نخواهید بود. لازم به ذکر است که شما می توانید گوشی خود را همراه با قاب آن بر روی این هولدر قرار دهید. این پایه نگهدارنده از ضخامت حداکثر 19 میلی متری پشتیبانی می کند.

پایه نگهدارنده OMOTON C2 – ساخته شده از آلومینیوم

پایه نگهدارنده OMOTON C2 – ساخته شده از آلومینیوم

این هولدر رومیزی از آلومینیوم سخت و ضد خش ساخته شده و به صورت ضد لغزش طراحی شده است. به طوری که این هولدر به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی میز و دیگر سطوح صاف قرار می گیرد. پایه نگهدارنده OMOTON C2 از قابلیت تنظیم زاویه برخوردار است و حتی از گوشی همراه با قاب های سنگین هم پشتیبانی می کند. شما می توانید صفحه نگهدارنده این هولدر را به میزان 270 درجه بچرخانید و به بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر آن دست پیدا کنید.

پایه نگهدارنده LISEN Cell Phone Stand – قابلیت تنظیم ارتفاع

پایه نگهدارنده LISEN Cell Phone Stand – قابلیت تنظیم ارتفاع

اگر از میزهای ایستاده استفاده می کنید، این هولدر بهترین انتخاب برای شما است. هولدر LISEN از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا به گوشی خود در ارتفاع بالاتری نسبت به حالت عادی دسترسی داشته باشید. بدنه این هولدر از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و پایه آن دارای خاصیت ضد لغزشی است. شما می توانید ارتفاع هولدر LISEN را بین 180 تا 215 میلی متر و زاویه آن را بین 5 تا 85 درجه تنظیم کنید. به این ترتیب با مشکلاتی مانند درد گردن در هنگام شرکت در کنفرانس های ویدئویی طولانی مدت مواجه نخواهید شد.

پایه نگهدارنده AmazonBasics – قابلیت شارژ گوشی

پایه نگهدارنده AmazonBasics – قابلیت شارژ گوشی

همانند دیگر هولدرهای معرفی شده در این لیست، بر روی هولدر AmazonBasics یک حفره برای عبور دادن کابل شارژ در نظر گرفته شده است. به این ترتیب در هنگام قرار دادن گوشی بر روی این هولدر و کار با آن (برگزاری جلسه ویدئویی، چت با دوستان، تماشای فیلم و...) می توانید گوشی خود را شارژ هم بکنید. هولدر AmazonBasics با انواع گوشی های 4 تا 8 اینچی سازگار است و از قابلیت چرخش 270 درجه ای بهره می برد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به گوشی خود به صورت عمودی یا افقی بر روی این هولدر دسترسی داشته باشید.

پایه نگهدارنده UBeesize Phone Tripod – دارای سه پایه

پایه نگهدارنده UBeesize Phone Tripod – دارای سه پایه

هولدر UBeesize در واقع یک سه پایه قابل حمل و انعطاف پذیر است که کارایی بالایی برای نگه داشتن گوشی در هنگام برقراری تماس های ویدئویی با اپلیکیشن های Zoom و Google Meet دارد. این پایه دارای ارتفاع 25 سانتی متری است و در ساخت آن از لاستیک rubber استفاده شده است. شما می توانید شیب این سه پایه را به میزان 90 درجه تغییر دهید و حتی آن را از طریق ریموت وایرلس، کنترل کنید. لازم به ذکر است که ریموت این سه پایه دارای برد 76 سانتی متری است. آیا قصد برقراری تماس ویدئویی در هنگام آشپزی یا انجام حرکات ورزشی دارید؟ هولدر UBeesize بهترین انتخاب برای شما است. در ادامه با بخش دوم این مقاله با ما همراه باشید.

چنانچه قصد خرید انواع پایه نگهدارنده گوشی موجود در بازار را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral