اگر شما در زمینه تولید محتوای تصویری دستی داشته باشید، حتماً نام Adobe Creative Cloud را شنیده اید. این سرویس امکان دسترسی به برنامه هایی مانند فتوشاپ، Lightroom و Premiere Pro را برای شما فراهم می آورد و به یک استاندارد پذیرفته شده در حوزه های عکاسی، دیجیتال آرت، رندر سه بعدی و تولید ویدئو تبدیل شده است. با این حال برای اینکه بتوانید از مزایای Creative Cloud بهره مند شوید، باید کامپیوتر یا لپ تاپ شما از یک سری مشخصات سخت افزاری برخوردار باشند. در غیر این صورت متناسب با نیازی که دارید، مجبورید از دستگاه های مختلف استفاده کنید. مثلاً برخی کاربران ترجیح می دهند که در زمان طراحی در فوتوشاپ از تبلت استفاده کنند و در هنگام ادیت عکس در Lightroom به سراغ لپ تاپ بروند.

فارغ از برنامه ای که قصد کار کردن با آن را دارید، ما در این مقاله بهترین لپ تاپ ها و کامپیوترهای سازگار با سرویس Adobe Creative Cloud را به شما معرفی کرده ایم. این دستگاه ها در هنگام اجرای فتوشاپ، Premiere Pro و دیگر برنامه های موجود در سرویس ابری ادوبی، عملکردی سریع و روان را ارائه می دهند و لذت طراحی را برای شما دو چندان می کنند!

بهترین انتخاب: کامپیوتر آل این وان اچ پی HP Envy 34

بهترین انتخاب: کامپیوتر آل این وان اچ پی HP Envy 34

جدیدترین آل این وان HP به طور اختصاصی برای تولید کنندگان محتوا، ادیتورهای ویدئو، طراحان و گرافیست ها طراحی شده است. این کامپیوتر همه کاره به یک صفحه نمایش 34 اینچ با رزولوشن حیرت انگیز 5K مجهز است و از یک وبکم IR با رزولوشن 16 مگاپیکسل بهره می برد. سایر مشخصات کلیدی آل این وان HP Envy 34 شامل دو پورت تاندربولت 4، پردازنده Core i9 (در بالاترین کانفیگ)، 128 گیگابایت رم و کارت گرافیک RTX 3080 اشاره کرد. این کامپیوتر All-in-one ویندوز 11 را به بهترین شکل اجرا می کند.

بهترین لپ تاپ: دل Dell XPS 15 (9530)

بهترین لپ تاپ: دل Dell XPS 15 (9530)

یکی از جدیدترین و بهترین لپ تاپ های سری XPS 15 برند دل، تجربه ای بی نظیر از طراحی را برای شما به ارمغان می آورد. این لپ تاپ به یک صفحه نمایش شگفت انگیز و یک باتری قدرتمند مجهز است و از مشخصات سخت افزاری کافی برای اجرای تمامی سرویس های Adobe برخوردار است. درست است که لپ تاپ دل XPS 15 (9530) کمی گران قیمت است، اما اگر می خواهید از قدرتمندترین سخت افزار موجود بهره مند شوید باید هم کمی دست توی جیبتان کنید!

بهترین کیس اسمبل شده: دل Dell XPS 8960

بهترین کیس اسمبل شده: دل Dell XPS 8960

کامپیوتر دسکتاپ XPS 8960 به یک کیس مینیمال و زیبا مجهز است و از پردازنده نسل 13 اینتل Core i7-13700 قدرت می گیرد. در این کیس کوچک از کارت گرافیک قدرتمند انویدیا GeForce RTX 4080 نیز استفاده شده است. پورت های این کیس اسمبل شده در پنل جلویی آن تعبیه شده است و دسترسی به آنها بسیار ساده است. در مجموع کامپیوتر دسکتاپ دل XPS 8960 برای ادیتورهای عکس و ویدئو و تولید کنندگان محتوا از بهترین گزینه ها است.

بهترین تبلت: مایکروسافت سرفیس پرو 9

بهترین تبلت: مایکروسافت سرفیس پرو 9

تبلت پرچم دار مایکروسافت، Surface Pro 9، از ویندوز 11 به بهترین شکل پشتیبانی می کند و علاوه بر قدرت عملکرد عالی، به دو پورت USB-C نیز مجهز است. این تبلت با قلم لمسی S Pen سازگار است و می توانید از عملکرد دقیق و حساس آن در هنگام کار کردن با برنامه های Adobe مانند ایلاستریتور و فوتوشاپ بهره مند شوید. همچنین می توانید مایکروسافت سرفیس پرو 9 را به کیبورد سازگار با آن متصل کنید و مانند لپ تاپ با آن کار کنید.

بهترین لپ تاپ 2 در 1: لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

بهترین لپ تاپ 2 در 1: لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

لنوو با عرضه Yoga 9i Gen 7 به بازار در سال 2022 تمامی نگاه ها را به سمت خود خیره کرده بود! این لپ تاپ 2 در 1 از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است و می توانید آن را به یک تبلت تبدیل کنید. عملکرد عالی، سخت افزار شگفت انگیز و یک ساختار مدرن باعث شده تا این لپ تاپ به گزینه ای محبوب در میان کاربران بدل شود. با تبدیل این دستگاه به تبلت می توانید از کار کردن با Adobe Creative Cloud بیشتر لذت ببرید.

منبع: windowscentral