همان طور که می دانید جمع آوری یک سیستم گیمینگ با جمع آوری یک PC معمولی کمی تفاوت دارد و شما باید از قطعات کامپیوتری پیشرفته تری در آن استفاده کنید. یکی از مواردی که در هنگام جمع آوری یک کامپیوتر گیمینگ به آن توجه داشته باشید، انتخاب کیس کامپیوتر است. کیس های گیمینگ از امکاناتی مانند نورپردازی RGB بهره می برند و امکان استفاده از سیستم واتر کولینگ دلخواهتان را به شما می دهند. همچنین این کیس ها از قطعات سخت افزاری پیشرفته تری پشتیبانی می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک سیستم حرفه ای را کانفیگ کنید. در ادامه می توانید چهار مدل از محبوب ترین کیس های گیمینگ سال 2021 را مشاهده نمایید.

کیس Lian Li PC-O11 Dynamic – یکی از بهترین انتخاب ها!

کیس Lian Li PC-O11 Dynamic – یکی از بهترین انتخاب ها!

به دنبال یک کیس جمع و جور هستید که بتوانید قطعات سخت افزاری مورد نظر خود را به سادگی در آن نصب کنید؟ کیس PC-O11 Dynamic انتخابی ایده آل برای شما است. این کیس ساخت برند معتبر Lian Li با همکاری DER8AUERاست و از طراحی ظاهری جذابی نیز بهره می برد. شما می توانید 11 فن، دو رادیاتور و هر نوع سیستم واترکولینگی که مورد نظرتان بود، بر روی این کیس نصب کنید! به این ترتیب خیالتان بابت آسیب ندیدن قطعات در اثر افزایش دما در هنگام اجرای بازی های سنگین به طور کامل راحت خواهد بود. لازم به ذکر است که این کیس دارای نسخه کوچکتر (با مدل PC-O11 Dynamic Mini) نیز هست که برای استفاده در فضاهای محدود طراحی شده است.

کیس NZXT H210i – بهترین انتخاب برای راه اندازی یک سیستم جمع و جور

کیس NZXT H210i – بهترین انتخاب برای راه اندازی یک سیستم جمع و جور

با استفاده از کیس NZXT H210i می توانید یک کامپیوتر جمع و جور mini-ITX با فرم فاکتور کوچک را راه اندازی کنید. این کیس دارای ویژگی های هوشمندانه ای است و از طراحی ظاهری جذاب و مدرنی بهره می برد. همچنین این کیس به قابلیت نورپردازی RGB مجهز شده و هیجان بازی را برای شما دو چندان می کند! شما می توانید از یک رادیاتور کوچک با فن دوگانه بر روی کیس NZXT H210i استفاده کرده و از آن برای خنک کردن CPU سیستم بهره ببرید. لازم به ذکر است که این کیس با کارت گرافیک های رده بالای گیمینگ هم سازگار است.

کیس be quiet! Silent Base 802 – قابلیت های متعدد خنک کنندگی!

کیس be quiet! Silent Base 802 – قابلیت های متعدد خنک کنندگی!

همان طور که از عنوان این کیس مشخص است، در هنگام استفاده از آن هیچ گونه صدایی نخواهید شنید! این کیس دارای ابعاد بزرگی است و در آن از پوشش های اختصاصی به منظور از بین بردن سروصداهای ناشی از کارکرد فن ها استفاده شده است. همچنین طراحی داخلی کیس Silent Base 802 به گونه ای است که به شما در مدیریت آسان تر کابل ها کمک زیادی می کند. برای این منظور در قسمت پشت سینی مادربرد در این کیس از سیستم مدیریت کابل پیشرفته استفاده شده است. 

کیس Phanteks Eclipse P350X – یک انتخاب مقرون به صرفه

کیس Phanteks Eclipse P350X – یک انتخاب مقرون به صرفه

این کیس یکی از مقرون به صرفه ترین انتخاب ها برای راه اندازی یک سیستم گیمینگ است و از جنبه های مختلف مانند کیفیت ساخت، طراحی ظاهری و آسانی در استفاده انتظارات شما را برآورده می کند. کیس P350X از قابلیت های توسعه متعددی برخوردار است و از سیستم مدیریت کابل به صورت top-notch بهره می برد. همچنین این کیس امکان نصب فن های قدرتمند را به شما می دهد.

چنانچه قصد خرید کیس های گیمینگ موجود در بازار را با بهترین قیمت دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این زمینه را به شما ارائه دهند.

منبع: windowscentral