پس از سال ها و پس از درخواست های فراوان کاربران، شرکت وان پلاس بالاخره قابلیت شارژ وایرلس را به یکی از گوشی های خود اضافه کرده است! اکنون کاربران می توانند گوشی OnePlus 8 Pro را به صورت وایرلس شارژ کنند. البته سرعت شارژ وایرلس این گوشی به اندازه سرعت شارژ از طریق کابل نیست؛ اما وان پلاس این اطمینان را داده است که این گوشی موبایل با استاندارد شارژ وایرلس Qi به طور کامل سازگار است. به این ترتیب می توان آن را با شارژرهای وایرلس متفاوت با نسخه ارائه شده همراه با گوشی شارژ کرد. در لیست زیر برخی از بهترین شارژرهای وایرلس برای گوشی OnePlus 8 Pro را به اختصار به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

شارژر وایرلس OnePlus Warp Charge 50W – بالاترین سرعت

شارژر وایرلس OnePlus Warp Charge 50W – بالاترین سرعت

اگر به دنبال سرعتی عالی در شارژ وایرلس گوشی OnePlus 8 Pro هستید، باید شارژر وایرلس وان پلاس Warp Charge را تهیه کنید! این شارژر وایرلس با رنگ سفید و کناره های نقره ای طراحی شده و از طراحی ظاهری شیک و زیبایی بهره می برد. با استفاده از این شارژر می توانید از توان 50 وات در شارژ وایرلس گوشی خود بهره مند شوید! تا سال گذشته این شارژر وایرلس در مدل 30 واتی نیز توسط وان پلاس روانه بازار می شد؛ اما این شرکت تولید مدل 30 واتی در سال 2021 را متوقف کرده است.

پایه شارژ Anker PowerWave II – یک شارژر یکپارچه

پایه شارژ Anker PowerWave II – یک شارژر یکپارچه

انکر چندین مدل مختلف از شارژرهای وایرلس را روانه بازار کرده است اما هیچ یک از آنها دارای دو شاخه AC یا پورت قدیمی و تقریباً از رده خارج micro-USB نیستند! اما پایه شارژ انکر PowerWave II یک شارژر یکپارچه است و می توان آن را به پریز موجود بر روی دیوار متصل کرد! شما می توانید گوشی وان پلاس 8 Pro خود را با توان 10 وات توسط این پایه، شارژ کنید.

پد شارژ وایرلس Yootech Upgraded 15W Fast – کارایی مناسب

پد شارژ وایرلس Yootech Upgraded 15W Fast – کارایی مناسب

این شارژر به آداپتور برای اتصال به پریز دیواری مجهز نیست، اما در کناره بدنه آن یک پورت USB-C برای اتصال به شارژرهای دیواری تعبیه شده است. شارژر وایرلس Yootech با فناوری شارژ سریع کوالکوم سازگار است و از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند. البته در هنگام شارژ گوشی OnePlus 8 Pro انتظار توان بیش از 10 وات از آن نداشته باشید. در مجموع این شارژر وایرلس به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

شارژر Spigen SteadiBoost – یک شارژر قابل تبدیل

شارژر Spigen SteadiBoost – یک شارژر قابل تبدیل

نمی توانید بین انتخاب یک پد شارژر تخت یا یک پایه ایستاده تصمیم بگیرید؟ Spigen کار را برای شما آسان کرده است! شارژر SteadiBoost دارای لولا است و می توان از آن در هر دو حالت تخت و ایستاده استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که برای تأمین انرژی مورد نیاز این پایه، به یک شارژر فست شارژ نیاز خواهید داشت و Spigen این شارژر را در بسته بندی ابتدایی محصول قرار نداده است.

پد شارژ Anker PowerWave 15 – ظاهر جذاب و زیبا

پد شارژ Anker PowerWave 15 – ظاهر جذاب و زیبا

این پد شارژ وایرلس دارای حاشیه ای تمام فلزی است و از طراحی ظاهری جذاب و زیبایی بهره می برد. پد شارژ انکر PowerWave 15 دارای ابعاد کوچکی است و فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند. بنابراین برای قرار دادن فنجان قهوه یا چراغ مطالعه بر روی میز کارتان فضای کافی در اختیار خواهید داشت! توجه داشته باشید که این شارژر وایرلس همراه با آداپتور AC عرضه نمی شود.

پد شارژ Native Union Drop – دارای صفحه پارچه ای

پد شارژ Native Union Drop – دارای صفحه پارچه ای

از شارژرهای وایرلس ساده و پلاستیکی خسته شده اید؟ پس بهتر است تا به سراغ پد شارژ Native Union Drop بروید! صفحه این شارژر دارای پوشش پارچه ای است و به گونه ای طراحی شده که با قرار دادن آن بر روی سطوح صاف، شارژر دچار هیچ گونه لغزشی نخواهد شد. همچنین این پد شارژ از فناوری های Power Delivery و Qualcomm QuickCharge پشتیبانی می کند و شما می توانید انرژی مورد نیاز آن را به سادگی تأمین نماید.

چنانچه قصد خرید شارژر وایرلس دارید، برای اطلاع از بهترین قیمت مدل های موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع شارژر وایرلس هستند که برای کسب مشاوره در این زمینه، می توانید با شماره ذکر شده تماس حاصل نمایید.

منبع: androidcentral