دسته بندی «گیمینگ» در جشنوارۀ IFA 2023 نسبت به سال های گذشته بزرگتر بود و محصولات بیشتری در قالب این دسته بندی معرفی شد. با این حال فقط یک دستگاه گیمینگ توانسته توجه همه را به خود جلب کند و جایزۀ «بهترین محصول گیمینگ» را از نگاه کارشناسان وب سایت معتبر Android Authority دریافت کند! در ادامه با این دستگاه کنسول بازی بیشتر آشنا خواهید شد! ضمن اینکه این کارشناسان بهترین اپلیکیشن معرفی شده در نمایشگاه IFA 2023 را انتخاب کرده اند که آن را هم به شما معرفی خواهیم کرد! پس، با ما همراه باشید!

بهترین دستگاه گیمینگ: کنسول بازی دستی لنوو Legion Go

بهترین دستگاه گیمینگ: کنسول بازی دستی لنوو Legion Go

پس از معرفی Steam Deck، چندین شرکت مختلف به تقلید از آن پرداختند و بازار کنسول های پرتابل پر شد از دستگاه های شبیه به هم و تکراری! اما حالا باید گفت که این بازار باید به یک پادشاه جدید سلام کند: لنوو Legion Go.

کنسول بازی دستی لنوو به جرأت از تمام مدل های موجود در بازار قوی تر است و مشخصات فنی رده بالاتری دارد. این کنسول دستی تقریباً در تمام جبهه ها استیم دک را شکست می دهد! صفحه نمایش بزرگتر، سریع تر و با کیفیت تر (از لحاظ رزولوشن)، پردازندۀ قدرتمند تر، کنترلرهای قابل جدا شدن و یک باتری حجیم تر باعث شده تا بسیاری Legion Go را از استیم دک برتر بدانند. پلیرها می توانند کارهایی را با کنسول پرتابل لنوو انجام دهند که تا به اینجا از انجام دادن آنها با استیم دک عاجز بوده اند! به عنوان مثال Legion Go به شما اجازه می دهد که یکی از کنترلرها را از کنسول جدا کنید و از آن به عنوان ماوس استفاده نمایید! در این حالت هدف گیری شما دقیق تر می شود و نرخ FPS تان بالاتر می رود!

best-of-ifa-2023-gaming-and-apps

با این حال برگ برندۀ Valve نرم افزار مبتنی بر لینوکس آن است که باعث شده تا استیم دک همچنان برای گیمرها محبوب باقی بماند. اما لنوو جاه طلبی های بزرگ خود را دارد و با رونمایی از Legion Space همه را انگشت به دهان گذاشته است! این اپلیکیشن تمام کنترل های لازم برای اجرای انواع بازی و شخصی سازی آنها را در اختیار شما قرار می دهد و تجربۀ گیمینگ تان را چندین سطح بالاتر می برد. خوشبختانه کنسول دستی لنوو با بهره بردن از این نرم افزار، از باگ های رایج ویندوز 11 که به مرور زمان در عملکرد سایر کنسول های موجود در بازار دیده می شود، جلوگیری به عمل می آورد.
کنسول پرتابل لنوو Lenovo Legion Go با قیمت ابتدایی 699 دلار عرضه شده و به زودی برای خرید عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بهترین اپلیکیشن: Samsung Food

بهترین اپلیکیشن: Samsung Food

در سال 2019 بود که سامسونگ اپلیکیشنی به نام Whisk را خریداری کرد. این اپلیکیشن به شما کمک می کرد تا برای خود برنامه غذایی بچینید یا دستور پخت غذای مورد نظرتان را آسان تر پیدا کنید. در نمایشگاه IFA 2023، سامسونگ نسخۀ اختصاصی خود از اپلیکیشن Whisk را با نام Samsung Food معرفی کرده است. این برنامه از هوش مصنوعی قدرت می گیرد و امکانات جذابی را به کاربران ارائه می دهد.
سامسونگ فود، که یک برنامه رایگان است و برای استفاده از آن نباید حتماً یکی از کاربران گوشی های سامسونگ باشید، فوق العاده جذاب و کاربردی است. یکی از ویژگی های هیجان انگیز این اپلیکیشن این است که می توانید مواد غذایی داخل یخچال خود را به آن معرفی کنید و سپس دستور پخت یک غذا را از آن تحویل بگیرید! همچنین می توانید نام یک غذا یا دستور پخت آن را به این اپلیکیشن بدهید تا متناسب با مواد اولیۀ مورد نیاز و موجودی یخچال شما، یک لیست خرید برایتان آماده کند!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Samsung Food و نصب آن می توانید به صفحۀ این اپلیکیشن در گوگل پلی استور مراجعه کنید (آدرس زیر):

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.foodient.whisk

منبع: androidauthority