در ادارات، شرکت ها، کسب و کارهای بزرگ، مراکز مخابراتی و کال سنترها سروصدای محیطی یک مشکل بزرگ در هنگام مکالمه تلفنی به حساب می آید. به طوری که ممکن است سروصدای زیاد بر روی کیفیت کار اپراتورها تأثیر بگذارد و باعث نارضایتی مشتریان شود. از این رو هدفون های با قابلیت حذف نویز این روزها به وسایلی کاربردی در این محیط ها تبدیل شده اند. این دستگاه ها سروصداها و نویزهای محیطی را حذف می کنند و صدای اپراتور را با بالاترین کیفیت به طرف مقابل مکالمه انتقال می دهند. این هدفون ها در هنگام برگزاری جلسات اینترنتی و مکالمه آنلاین در بستر شبکه (سیستم VoIP) نیز کارایی بالایی دارند.

هدفون Logitech Zone Wireless – کارایی بالا در محیط های اداری

مدل های مختلفی از این نوع هدفون ها در بازار موجودند که متناسب با امکاناتی که دارند، از قیمت های مختلفی برخوردارند. معیارهایی مانند پشتیبانی از اتصال وایرلس، کلیدهای کنترلی صدا و قابلیت انتخاب حالت پسیو یا اکتیو برای حذف نویز بر روی قیمت این هدفون ها اثرگذارند. اگر قصد خرید هدفون با قابلیت حذف نویز را دارید، با ما تا انتهای متن همراه باشید!

هدفون Logitech Zone Wireless – کارایی بالا در محیط های اداری

  • هدفون Logitech Zone Wireless – کارایی بالا در محیط های اداری

هدست لاجیتک Zone Wireless یک هدست بلوتوثی است که برای کارمندانی عرضه شده که در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد کار می کنند. همچنین این هدست برای استفاده به صورت سیار کارایی بالایی دارد.

هدفون Logitech Zone Wireless – کارایی بالا در محیط های اداری

این امکان برای کاربران فراهم است که این هدست را به صورت هم زمان به کامپیوتر رومیزی یا دستگاه های سیار (موبایل و تبلت) متصل کنند. این هدست اپراتوری از برد حدود 10 متری برخوردار است و با انواع نرم افزارهای تماس آنلاین مانند Skype for Business، Google Voice، Zoom و Microsoft Teams سازگاری کامل دارد.

دکمه های کنترلی هدست لاجیتک Zone Wireless شامل دکمه فعال کردن حالت حذف نویز، آغاز یا پایان تماس، پخش موسیقی و اتصال بلوتوثی به دستگاه های دیگر می شود. همچنین میکروفون این هدست از قابلیت چرخیدن به منظور قطع صدا (mute) بهره می برند. باتری به کار رفته در این هدست لاجیتک قادر به تأمین شارژ دستگاه به میزان 14 ساعت مکالمه است و از فناوری شارژ وایرلس Qi پشتیبانی می کند.

هدفون Logitech Zone Wireless – کارایی بالا در محیط های اداری

هدست لاجیتک Zone Wireless از لحاظ کیفیت ساخت نیز انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند و در ساخت گوشی های آن از چرم مرغوب و راحت استفاده شده است. میکروفون این هدست از تکنولوژی پیشرفته جهت جداسازی صدای کاربر از سروصدای موجود در محیط بهره می برد و حتی صدای کاربر را تقویت نیز می کند.

هدفون Logitech Zone Wireless – کارایی بالا در محیط های اداری

  • هدفون Plantronics Voyager 8200 UC – کال سنتر خود را ارتقا دهید!

هدست پلنترونیکس Voyager 8200 UC یک هدست کارآمد و خوش ساخت است که در ساخت آن بر روی کاهش نویز در محیط های بزرگ تمرکز شده است. این هدست ایده آل ترین انتخاب برای کاربرانی است که در اطراف آنها گفتگوهای زیادی در حال انجام است؛ مانند کال سنترها! میکروفون به کار رفته در این هدست از نوع دوگانه و چند جهته است و از تکنولوژی DSP در آن بهره برده شده است. این تکنولوژی علاوه بر کاهش صدای پس زمینه، باعث تقویت و بهینه شدن صدای شما در هنگام مکالمه نیز می شود. همچنین اگر در حین مکالمه یک صدای بلند غیرقابل پیش بینی در محیط به صورت اتفاقی شنیده شود، این تکنولوژی باعث حذف آن می شود.

هدفون Plantronics Voyager 8200 UC – کال سنتر خود را ارتقا دهید!

قابلیت حذف نویز هدست پلنترونیکس Voyager 8200 UC توسط کاربر قابل تنظیم است و شما می توانید سطح آن را متناسب با شرایط محیط تغییر دهید. دکمه های این هدست پلنترونیکس نیز برای پذیرفتن یا رد تماس دریافتی، پخش موزیک و فعال یا غیر فعال کردن میکروفون کاربرد دارند. مطابق با ادعای پلنترونیکس، شارژدهی باتری هدست Voyager 8200 UC برای 24 ساعت گوش دادن به موسیقی و 20 ساعت مکالمه کفایت می کند و از طریق کابل USB شارژ می شود. 

هدفون Plantronics Voyager 8200 UC – کال سنتر خود را ارتقا دهید!

  • هدفون Sennheiser MB 660 MS – کارایی بالا در محیط های شلوغ

هدست سنهایزر MB 660 MS یک انتخاب ایده آل برای محیط های اداری یا دفاتر است. این هدست از نوع بلوتوثی است و به آسانی به انواع گوشی های هوشمند، تبلت و کامپیوترهای رومیزی متصل می شود. برای اتصال بلوتوثی این هدست به دستگاه های دیگر باید از دانگل USB ارائه شده همراه با آن استفاده شود. هدست سنهایزر MB 660 MS از اپلیکیشن های تماس آنلاین مانند Skype for Business به طور کامل پشتیبانی می کند.

هدفون Sennheiser MB 660 MS – کارایی بالا در محیط های شلوغ

سه میکروفون به کار رفته در این هدست از قابلیت حذف نویز برخوردارند و صدای پس زمینه در محیط های شلوغ را به خوبی حذف می کنند. همچنین گوشی های این هدست به گونه ای طراحی شده اند که فضای روی گوش را به طور کامل پوشش می دهند و به این ترتیب اثر نویز را کاهش می دهند. باتری قدرتمند هدست سنهایزر MB 660 MS نیز توانایی شارژدهی به میزان 30 ساعت گوش دادن به موسیقی را دارد و از طریق کابل USB شارژ می شود. این هدست سنهایزر به جک های 2.5 و 3.5 میلی متری نیز مجهز است و می توان به صورت کابلی آن را به موبایل و تبلت اتصال داد.

هدفون Sennheiser MB 660 MS – کارایی بالا در محیط های شلوغ

این سه مدل هدست معرفی شده در لیست بالا جزء محبوب ترین و پرفروش ترین هدست های دارای قابلیت حذف نویز در سال 2021 هستند. شما می توانید سایر مدل های هدست موجود در بازار را بر روی سایت شرکت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید و در صورت تمایل نسبت به خرید اینترنتی آنها اقدام نمایید.

منبع: znet