مزیت اصلی خرید «مینی ویدئو پروژکتور» یا «ویدئو پروژکتور جیبی» این است که شما می توانید به امکانات یک پروژکتور سنگین و قدیمی در قالب یک گجت قابل حمل و امروزی دسترسی داشته باشید. این پروژکتورها امکان راه اندازی یک سینمای سیار را به شما می دهند و طرفداران زیادی در سال 2023 پیدا کرده اند.

برای استفاده از یک مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل تنها به یک پایه کوچک یا یک میز در نزدیکی پرده نمایش یا دیوار احتیاج دارد. پس از آن می توانید با خاموش کردن چراغ های اتاق، از تصاویر بزرگ، درخشان و چشمگیر آن بهره مند شوید؛ انگار که چشم هایتان را بسته اید و در هر حال رؤیا دیدن هستید.

در این مقاله و بخش اول آن برخی از بهترین مینی ویدئو پروژکتورهای قابل حمل در سال 2023 را به شما معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

ویدئو پروژکتور جیبی کداک Luma 150 Ultra Mini – بهترین مدل از لحاظ امکانات ارتباطی

لینک عکس:

آشنایی با برترین پروژکتورهای سال 2023 (بخش دوم)

این گجت با نام کامل Kodak Luma 150 Ultra Mini Pocket Pico Projector عرضه شده و یکی از مدل های بسیار کوچک موجود در بازار است. این ویدئو پروژکتور جیبی از فناوری نمایش DLP و منبع نور LED بهره می برد و برای نمایش فیلم و ویدئو در سفر انتخاب مناسبی است. همچنین این مدل از اتصال وایرلس به دستگاه های اندرویدی و آیفون پشتیبانی می کند و می تواند محتوای صفحه نمایش آنها را میرور کند.

با پرداخت حدود 200 دلار می توانید صاحب یک پروژکتور جیبی با پورت USB، رزولوشن طبیعی 480p (پایین تر از HD و Full HD) و چندین حالت نمایش مختلف شوید. پروژکتور پرتابل کداک Luma 150 از سیگنال های ورودی 1080p نیز پشتیبانی می کند و با انواع دستگاه های موبایل، پی سی، لپ تاپ، حافظه های ذخیره سازی، دوربین و... سازگاری دارد. مشخصات این گجت به این صورت اعلام شده است:

رزولوشن: 480p با پشتیبانی از FHD | روشنایی: 60 انسی لومن | نسبت کنتراست: 3500:1 | سایز تصویر: 5 تا 80 اینچ

ویدئو پروژکتور پرتابل Cinemood – فوق العاده قابل حمل

آشنایی با برترین پروژکتورهای سال 2023 (بخش دوم)

ویدئو پروژکتور قابل حمل CINEMOOD به اندازه ای کوچک است که می توانید آن را در کف دست خود نگه دارید. از جمله ویژگی های قابل توجه این گجت می توان به اتصال وایرلس، قابلیت نصب بر روی دیوار، قابل استفاده برای نمایش محتوای آموزشی دیزنی و سازگاری با سرویس های استریم نتفلیکس، هولو و یوتیوب اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از ویدئو پروژکتور CINEMOOD فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود را در هر زمان و مکانی که حضور دارید، مشاهده کنید.

مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور جیبی CINEMOOD شامل موارد زیر می شوند:

رزولوشن: 480p با قابلیت پشتیبانی از FHD | روشنایی: 100 انسی لومن | نسبت کنتراست: 1000:1 | سایز تصویر: حداکثر 150 اینچ

مینی ویدئو پروژکتور AAXA P7 به همراه باتری – بهترین گزینه برای سفر

آشنایی با برترین پروژکتورهای سال 2023 (بخش دوم)

مینی ویدئو پروژکتور AAXA P7 علی رغم ابعاد کوچکی که دارد، رزولوشن طبیعی 1080p را ارائه می دهد و از بلوتوث 4.0 پشتیبانی می کند. این گجت به منبع نور LED با طول عمر 30000 ساعت مجهز است و برای چندین سال قابل استفاده خواهد بود. لازم به ذکر است که این پروژکتور از فناوری نمایش DLP بهره می برد و در آن از یک باتری لیتیوم یونی 38 وات استفاده شده است. به این ترتیب با خیال راحت می توانید از پروژکتور جیبی AAXA P7 برای نمایش تصویر در هر مکانی استفاده کنید. پورت های ارتباطی این مدل نیز شامل HDMI، USB، microSD، AV و مینی VGA می شود.

مشخصات کلیدی مینی ویدئو پروژکتور AAXA P7 شامل موارد زیر می شوند:

رزولوشن: 1080p FHD | روشنایی: 600 انسی لومن | نسبت کنتراست: 2000:1 | سایز تصویر: حداکثر 120 اینچ

مینی ویدئو پروژکتور انکر Nebula Capsule – بهترین مدل لیزری

آشنایی با برترین پروژکتورهای سال 2023 (بخش دوم)

مجهز بودن به منبع نور لیزری، لنز اولترا شورت ترو، بلوتوث، وای فای و پورت های HDMI، Aux و Type-C برخی از ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور انکر نبولا Capsule را تشکیل می دهند. این مدل پروژکتور انکر از اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت و نمایش محتوا به صورت میرورینگ پشتیبانی می کند و به باتری داخلی 52 وات ساعتی مجهز است.

سایر مشخصات کلید پروژکتور جیبی انکر Nebula Capsule شامل فوکوس خودکار، تصحیح کیستون اتوماتیک، طول عمر باتری 2.5 ساعته، اسپیکرهای دالبی دیجیتال، سازگاری با اندروید تی وی 11.0، حداکثر سایز 120 اینچ و رزولوشن طبیعی 1080p Full HD می شود.

رزولوشن: 1080p FHD | روشنایی: 341 انسی لومن | نسبت کنتراست: 400:1 | سایز تصویر: 40 تا 100 اینچ

منبع: projectorninja