کیس های کامپیوتر برند Lian Li محصولاتی خاص هستند و برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده اند که به جمع آوری سیستم های حرفه ای تر و جذاب تر علاقه دارند! اخیراً این شرکت به بازار کیس های میان رده و مقرون به صرفه نیز وارد شده و چندین کیس کامپیوتر جدید را وارد این بازار کرده است. به همین دلیل اکنون کاربران قادر به انتخاب های متعددی از میان کیس های لیان لی هستند و می توانند از راه اندازی یک سیستم جذاب لذت ببرند! در ادامه چهار مدل از محبوب ترین کیس های کامپیوتر برند Lian Li را مشاهده می کنید:

کیس کامپیوتر Lian Li PC-O11 Dynamic – در مجموع بهترین انتخاب!

کیس کامپیوتر Lian Li PC-O11 Dynamic – در مجموع بهترین انتخاب!

کارشناسان کیس لیان لی PC-O11 را از جهات مختلف بررسی کرده اند و آن را یکی از بهترین کیس های موجود برای راه اندازی یک کامپیوتر رومیزی دانسته اند. این کیس هر آنچه را که برای راه اندازی یک PC کارآمد نیاز دارید در اختیار شما می گذارد و محافظی ایمن و مقاوم برای قطعات کامپیوتر شما به شمار می آید. از جمله امکاناتی که کیس لیان لی PC-O11 در اختیار شما می گذارد می توان به امکان نصب سیستم واتر کولینگ و قابلیت مدیریت کابل حرفه ای اشاره کرد. همچنین این کیس به گونه ای طراحی شده که به خوبی هوا در آن جریان یابد و قطعات داخلی آن خنک شوند. به طور خلاصه باید گفت که کیس کامپیوتر O11 یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است.

کیس کامپیوتر Lian Li PC-O11D Mini – مناسب برای راه اندازی یک سیستم جمع و جور ITX

کیس کامپیوتر Lian Li PC-O11D Mini – مناسب برای راه اندازی یک سیستم جمع و جور ITX

اگر اندازه کیس O11 Dynamic با فرم فاکتور mid-tower (که در بالا آن را معرفی کردیم) برایتان بزرگ است و با محدودیت فضا برای قرار دادن کیس در اتاق خود مواجهید، می توانید از کیس PC-O11D Mini استفاده کنید. این کیس ابعاد کوچکتری دارد و از پاور SFX پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که این کیس تمام ویژگی های ممتاز مدل بزرگتر (O11 Dynamic) را دارد و به گونه ای طراحی شده که به خوبی از آسیب دیدن قطعات داخلی در اثر افزایش دما جلوگیری کند. کیس PC-O11D Mini با مادربردهای ATX و پردازنده های گرافیکی در ابعاد بزرگ (full-size) سازگار است و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت. در مجموع این کیس عملکرد درخشانی دارد و به سادگی می تواند کیس های محبوب موجود در بازار مانند مدل NZXT H210i را به چالش بکشد!

کیس کامپیوتر Lian Li LANCOLL II Mesh Performance – بالاترین کارایی

کیس کامپیوتر Lian Li LANCOLL II Mesh Performance – بالاترین کارایی

همان طور که از نام کیس LANCOOL II Mesh Performance مشخص است، شرکت لیان لی در ساخت آن بر روی ارتقای میزان کارایی و عملکرد ایده آل تمرکز داشته است. از آنجا که در پنل جلویی این کیس از توری استفاده شده، هوا به سادگی و با حجم زیاد در فضای داخلی آن جریان پیدا می کند و قطعات کامپیوتر را به طور کامل خنک می کند. ضمن اینکه شما می توانید فن های قدرتمند 140 میلی متری، چند رادیاتور و یک واتر کولینگ بر روی این کیس نصب کنید و سیستم خنک کننده آن را ارتقا دهید. از این جهت می توان کیس LANCOOL II Mesh Performance را برای راه اندازی یک سیستم گیمینگ حرفه ای انتخابی عالی دانست.

کیس کامپیوتر Lian Li DK-04 – طراحی به شکل میز کامپیوتر!

کیس کامپیوتر Lian Li DK-04 – طراحی به شکل میز کامپیوتر!

اگر به دنبال چیزی متفاوت و خاص (و طبیعتاً گران تر!) هستید، به کیس Lian Li DK-04 نگاهی بیندازید! این محصول در واقع هم کیس و هم میز کامپیوتر است و به شما این امکان را می دهد تا قطعات کامپیوتر خود را درون میز کارتان جاسازی کنید! این کیس دارای موتور برقی است و این امکان را به شما می دهد تا به سادگی حالت استفاده از آن را بین حالت های ایستاده (standing) و نشسته (sitting) سوئیچ کنید. درست است که قیمت کیس DK-04 زیاد است، اما این کیس مجموعه ای از امکانات کاربردی را در اختیار شما می گذارد. حتی شما می توانید دو کامپیوتر رومیزی را با استفاده از این کیس کانفیگ کنید!

برای کسب راهنمایی های لازم در رابطه با خرید انواع کیس کامپیوتر موجود در بازار با بهترین قیمت، با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» سایت در اسرع وقت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: windowscentral