تا زمانی که در یک موقعیت سخت و اضطراری شارژ موبایلتان تمام نشود، اهمیت به همراه داشتن یک پاوربانک را درک نخواهید کرد! پاوربانک و باتری های قابل حمل به شما این امکان را می دهند تا در هر مکانی که قرار دارید، بتوانید موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه خود را شارژ کنید. در هنگام گشت و گذار در طبیعت، کمپینگ، سفر و به طور خلاصه هر زمانی که برای مدتی طولانی بیرون از منزل بودید، به همراه داشتن یک شارژر همراه برایتان ضروری است.

پاوربانک ها و باتری های قابل حمل پرطرفدار سال 2021 (بخش اول)

پاوربانک ها و باتری های قابل حمل ارزان قیمت متعددی در بازار وجود دارند که البته ویژگی های چندان کارآمدی ندارند. این پاوربانک ها ظرفیت بالایی ندارند و به همین دلیل خیلی سریع شارژ آنها به پایان می رسد. اگر شما جزء کاربران پرمصرف هستید، بهتر است نسبت به خرید پاوربانک های پرظرفیت اقدام کنید. به طور کلی پاوربانک های 10000 میلی آمپر ساعتی برای مصارف روزمره و شارژ گوشی های هوشمند و تبلت کافی هستند. اما اگر قصد شارژ لپ تاپ یا دیگر دستگاه های مجهز به باتری های حجیم را دارید، بهتر است تا از پاوربانک هایی با ظرفیت بالاتر استفاده کنید. اگر در خرید پاوربانک دچار سردرگمی شده اید، لیست زیر به شما کمک خواهد کرد. در این لیست برخی مدل های پرطرفدار شارژر همراه در سال 2021 را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید سایر این مدل ها را در مقاله «پاوربانک ها و باتری های قابل حمل پرطرفدار سال 2021 (بخش دوم)» بر روی سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

پاوربانک Minrise 30000mAh Solar

پاوربانک Minrise 30000mAh Solar

این پاوربانک پرظرفیت به یک پنل خورشیدی مجهز است که باعث می شود بتوان آن را از طریق نور خورشید شارژ کرد! به این ترتیب نیازی به اتصال پاوربانک به برق جهت شارژ شدن ندارید و می توانید هنگامی که در طبیعت کمپ زده اید، به سادگی آن را شارژ کنید. پاوربانک Minrise دارای دو پورت USB-A است و می توان دو دستگاه مختلف را با آن شارژ کرد. همچنین برای این پاوربانک دو پورت ورودی USB-C و microUSB در نظر گرفته شده است. شما می توانید از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه پاوربانک، از میزان شارژ باقی مانده باتری آن به صورت تقریبی مطلع شوید.

پاوربانک RAVPower 32000mAh Power Bank USB Battery Pack

پاوربانک RAVPower 32000mAh Power Bank USB Battery Pack

این پاوربانکِ پرظرفیتِ 32000 میلی آمپر ساعتی توانایی تأمین شارژ دستگاه های مورد نظر شما را برای 11 روز دارد! بر روی بدنه این پاوربانک سه پورت خروجی USB تعبیه شده است. بنابراین با استفاده از آن می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. ضمن اینکه نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه این پاوربانک شما را از شارژ تقریبی باقی مانده آن مطلع می کنند. اگر می خواهید خیالتان به طور کامل از شارژ داشتن دستگاه های همراه تان راحت باشد، این پاوربانک راوپاور را مد نظر داشته باشید!

پاوربانک Charmast Store 26800mAh Portable Charger

پاوربانک Charmast Store 26800mAh Portable Charger

پاوربانک Charmast Store علیرغم ظرفیت 26800 میلی آمپر ساعتی خود، دارای ضخامت بسیار کمی است و می توانید آن را به سادگی هر چه تمام تر با خود حمل کنید. لازم به ذکر است که امکان شارژ کردن چهار دستگاه مختلف به صورت هم زمان با این پاوربانک وجود دارد. بنابراین می توان آن را برای استفاده گروهی کاملاً مناسب دانست.

ایستگاه شارژ قابل حمل Aimtom 300-Watt

ایستگاه شارژ قابل حمل Aimtom 300-Watt

ایستگاه شارژ قابل حمل Aimtom ظرفیت فوق العاده 75000 میلی آمپر ساعت را در اختیار شما می گذارد و می توان با آن انواع دستگاه ها مانند لوازم منزل، لپ تاپ، تبلت و حتی پهپاد و وسایل پزشکی شخصی را شارژ کرد. این ایستگاه شارژ دارای پریز خروجی AC 300 وات (110 ولت)، چهار پورت USB، سه پریز خروجی 12 ولت، یک خروجی 24 ولت و یک سوکت فندک 12 ولت است. در واقع با تهیه این ایستگاه شارژ، نگرانی بابت قطعی برق نخواهید داشت و می توانید انواع دستگاه ها را به آن متصل کنید.

ایستگاه شارژ قابل حمل Jackery Portable Power Station Explorer 500

ایستگاه شارژ قابل حمل Jackery Portable Power Station Explorer 500

این امکان برای شما وجود دارد تا تلویزیون و دیگر لوازم منزل خود را به ایستگاه شارژ Jackery Explorer 500 متصل کنید و با خیالی راحت از آنها استفاده نمایید! این ایستگاه شارژ به صفحه نمایش نیز مجهز است و اطلاعاتی مانند شارژ باقی مانده داخلی، میزان وات ورودی و میزان وات خروجی را به صورت لحظه ای به شما نشان می دهد. ضمن اینکه دسته نگهدارنده این ایستگاه شارژ به گونه ای طراحی شده که به آسانی می توانید آن را جابجا نمایید.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع پاوربانک آماده ارائه خدمات به شماست. چنانچه قصد خرید پاوربانک دارید، می توانید از مدل های موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید اینترنتی آنها اقدام نمایید.

منبع: androidcentral