احتمالاً شما هم می خواهید تا از گوشی گران قیمت آیفون 11 یا آیفون 11 پروی خود در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید! به همین دلیل در این بخش لیستی از قاب های سازگار با این گوشی ها را برای شما آماده کرده ایم. همان طور که می دانید گوشی آیفون 11 دارای رنگ بندی جذاب و متنوعی است که شاید کاربران دوست داشته باشند تا آن را به دیگران نشان دهند! به همین دلیل در این لیست قاب های شفاف نیز گنجانده شده است. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که هیچ یک از قاب های موجود در این لیست مشکلی برای شما در هنگام استفاده از قابلیت های گوشی (مانند اختلال در عملکرد لنزهای دوربین یا شارژ شدن گوشی به صورت وایرلس) ایجاد نمی کنند. پس اگر به دنبال یک قاب سبک، با دوام، زیبا و مقاوم برای گوشی آیفون 11 و 11 پرو هستید، با ما همراه باشید. شما می توانید سایر مدل های این قاب ها را در مقاله «بهترین قاب های محافظ برای گوشی های آیفون 11 و آیفون 11 پرو (بخش اول)» بر روی سایت ایده برتر مشاهده کنید.

قاب های محافظ Clckr

قاب های محافظ Clckr

بر روی بدنه پشتی قاب های Clckr یک پایه نگهدارنده تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا گوشی آیفون 11 خود را به صورت عمودی بر روی میز قرار دهید و از آن استفاده کنید. پس با استفاده از این قاب ها دیگر نیازی به تهیه پایه نگهدارنده به صورت جداگانه نخواهید داشت. لازم به ذکر است که این قاب ها در مدل های مختلف شامل مدل های شفاف و فیبر کربنی عرضه شده اند و رنگ های متفاوتی دارند. قاب های Clckr از لحاظ دوام و مقاومت نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارند و لبه های مورب آنها از صفحه نمایش گوشی نیز محافظت می کند. همچنین پایه موجود بر روی بدنه پشتی این قاب ها مشکلی در هنگام شارژ شدن گوشی آیفون به صورت وایرلس ایجاد نمی کند.

قاب های محافظ Mous

قاب های محافظ Mous

برند Mous به ساخت قاب های خلاقانه و طراحی های جذاب مشهور است! قاب های سازگار با آیفون 11 این برند نیز دارای طرح های جالبی است و بدنه بیرونی آنها در مدل های چرمی و چوبی طراحی شده اند. در ساخت تمامی این قاب ها از مواد اولیه ضد شوک استفاده شده اند که مطابق با ادعای شرکت سازنده از گوشی به طور کامل در برابر ضربه و شوک های ناشی از آن محافظت می کنند. همچنین قاب های Mous دارای ضخامت بسیار کمی هستند و طول عمر بالایی دارند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که در قسمت داخلی بدنه این قاب ها یک اسلات برای قرار دادن سیم کارت تعبیه شده است. این ویژگی به خصوص در هنگام سفر کارایی بالایی دارد و به شما اجازه می دهد تا یک سیم کارت اضافی را نیز همراه با گوشی خود حمل کنید.

قاب های محافظ Lifeproof

قاب های محافظ Lifeproof

برند Lifeproof که هم اکنون زیرمجموعه شرکت Otterbox است، سابقه زیادی در تولید قاب های ضد آب ندارد (تنها قاب ضد آب این برند، مدل Fre است). اما قاب های ساخت این شرکت (به خصوص سری Flip) یکی از بهترین انتخاب ها برای محافظت از گوشی آیفون 11 است. سری Flip یک درب محافظ نیز در پنل پشتی خود دارد که ظاهر یک کیف پول را به گوشی شما می دهد و می توان از آن به عنوان پایه نگهدارنده هم استفاده کرد. همچنین سری های Next و Slam برند Lifeproof نیز انتخاب های مناسبی برای آیفون 11 هستند. 

قاب های محافظ Moshi

قاب های محافظ Moshi

برند Moshi نیز همواره قاب های جذاب و کاربردی را برای گوشی های آیفون تولید کرده است که از میان آنها می توان به قاب های سری Overture، iGlaze، Vitros و Altra اشاره کرد. تمامی این قاب ها برای گوشی های آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس هم قابل استفاده هستند. قاب مدل Overture به محافظ صفحه نمایش هم مجهز است و یک محصول دو در یک به حساب می آید. این قاب ها دارای ضخامت کمی هستند و گوشی موبایل را به صورت مغناطیسی درون خود نگه می دارند. همچنین جایگاه هایی برای قرار دادن کارت های اعتباری و پول نقد در این قاب ها تعبیه شده است.

قاب های محافظ Pelican

قاب های محافظ Pelican

مدل های اولیه قاب های تولید شده توسط برند Pelican چندان جذاب نبودند و با توجه به ضخامت بالایی که داشتند، باعث افزایش وزن گوشی و سخت شدن حمل آن می شدند. اما مدل های جدید این برند به طور کلی تغییر کرده اند و از طراحی ظاهری زیبایی بهره می برند! همچنین این قاب ها باریک تر شده و از لحاظ میزان مقاومت در برابر آسیب های احتمالی ارتقا پیدا کرده اند. این قاب ها در مدل های مختلف (شامل مدل های شفاف با طرح حباب) عرضه شده اند و ظاهری جذاب به گوشی آیفون 11 شما می بخشند.

شما می توانید مدل های مختلف گوشی آیفون 11 و تجهیزات جانبی آنها را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

منبع: cnet