این روزها با همه گیری ویروس کرونا و اعمال قرنطینه، بسیاری از کاربران اوقات اضافه روز خود را به انجام بازی با گوشی موبایل و تبلت می گذرانند! در این میان ممکن است به دلیل تعداد زیاد بازی ها، سردرگم شوید و نتوانید بازی دلخواه خود را انتخاب کنید! اگر از کاربران آیپد هستید، در این خبر تعدادی از بازی های محبوب سازگار با آن را برای شما معرفی می کنیم! با ما همراه باشید.

بازی Gone Home

بازی Gone Home از همان ابتدا شما را جذب می کند! کاراکتر شما در این بازی Katie Greenbriar نام دارد که پس از یک سفر طولانی به خانه خود باز می گردد. پس از اینکه به خانه رسیدید (در میان صاعقه ها و طوفان وحشتناک)، می بینید که خانواده تان غیبشان زده است! حالا شما باید تمام خانه را برای یافتن سرنخی از خانواده تان جستجو کنید و کشف کنید که در نبود شما چه بر سر آنها آمده است!

بازی Gone Home

این بازی علاوه بر جذابیت های کشف معما و جمع آوری سرنخ ها، یک بازی احساسی نیز هست و به خوبی شما را درگیر فضاسازی خود می کند. پس اگر به اینگونه بازی ها علاقه دارید، همین حالا آن را بر روی آیپد خود نصب کنید!

بازی Stardew Valley

این بازی یکی از بازی های شناخته شده موبایل است و در حال و هوا و سبک Super Nintendo است. در این بازی شما مزرعه پدربزرگتان را به ارث می برید. در ابتدا شما پول کمی دارید و لوازم کشاورزیتان قدیمی و کهنه است! اما باید با کار و تلاش از میراث خانوادگی تان نگهداری کنید و آن را رونق دهید! کشاورزی، ارتباط و کسب و کار با همسایه ها و حتی جستجو به دنبال گنج! شاید در این مسیر حتی ماجرایی عاطفی نیز برای شما پیش آید! 
بازی Stardew Valley به خوبی شما را سرگرم می کند و یک بازی کلاسیک «مزرعه داری» به حساب می آید. این سبک از بازی ها علاقه مندان زیادی دارد و بسیاری از کاربران آیپد این بازی را بر روی دستگاه خود دارند.

بازی Stardew Valley

بازی Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm

این بازی یک بازی فانتری جهان باز (Open-world) است که شباهت زیادی به Zelda دارد. این بازی که حس و حال یک بازی برای کنسول را دارد، به خوبی بر روی آیپد اجرا می شود و لذت ماجراجویی را برای شما به ارمغان می آورد! بازی Oceanhorn 2 داستان یک شوالیه جوان را می گوید که در کنار دوست خود Trin (دختر بزرگ رهبر آرکادیا) و یک روبات مجهز به شمشیر سامورایی با بدی ها مبارزه می کند. شما هر سه این کاراکترها را باید کنترل کنید و از سرزمین آرکادیا در مقابل نیروهای سیاه وارلاک دفاع کنید!

بازی Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm

بازی Dear Esther

بازی Dear Esther شاید یکی از درخشان ترین بازی های سازگار با آیپد باشد! از لحاظ سبک این بازی شباهت زیادی به بازی Gone Home دارد، با این تفاوت که روایت داستان در این بازی خلاقانه تر و جذاب تر است! شما به یک جزیره وارد می شوید و راوی بخش های از نامه های نوشته شده توسط Ether رازآمیز را برای شما می خواند! حالا شما باید بخش های مختلف این نامه ها را کنار هم قرار دهید تا از داستان اصلی و ماجراهای پیش رویتان مطلع شوید! انجام این بازی به یک ذهن باز و خلاق نیاز دارد؛ پس اگر فکر می کنید که برای آن آماده اید، سریع تر Dear Esther را بر روی آیپدتان نصب کنید!

بازی Dear Esther

بازی Gris

Gris یک بازی زیبا درباره تجربه های تکان دهنده زندگی است! این بازی با فضاسازی عالی و رنگ های جذاب یکی از بازی های پر از جزئیات آیپد است که هر کاربری را به سمت خود می کشد! بازی Gris داستان یک زن جوان را می گوید که باید با تجربه های تلخ و دردناک زندگیش مبارزه کند! تلفیق رنگ، موسیقی و نور در این بازی به بهترین شکل انجام شده و به خوبی احساسات شما را درگیر می کند؛ انگار که شما هم همراه با زن جوان درون بازی با تجربه های زندگی تان رو در رو می شوید!

بازی Gris

Gris بازی ای درباره امید و بازیابی است! در این بازی کاراکتر هیچ وقت «نمی میرد»؛ بلکه پس از هر بار شکست به عقب باز می گردد و از نو شروع می کند؛ تا جاییکه بالاخره پیروز شود! شاید درست مثل جهان ما؛ که باید برای زنده ماندن به آینده امید داشته باشیم...

این لیست فقط تعداد کمی از بازی های سازگار با آیپد را به شما معرفی می کند. اگر می خواهید از این بازی ها و دیگر بازی های جذاب در دوران قرنطینه بهره مند شوید، می توانید مدل های مختلف آیپد را از شرکت ایده برتر پارسیان با بهترین قیمت بازار تهیه کنید. برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید انواع آیپد با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

منبع: cnet