دوربین های امنیتی خانگی با ارسال نوتیفیکشن های لحظه ای، آژیر و دیگر ویژگی های امنیتی نگرانی های شما در زمینه سارقان را به طور کامل برطرف می کنند. همچنین این دوربین ها برای مراقبت از حیوان های خانگی نیز کارایی بالایی دارند. انواع مختلفی از دوربین های امنیتی در بازار موجود است که هرکدام با توجه به امکاناتی که دارند، از قیمت های متفاوتی بهره می برند. ویژگی هایی مانند ارتباط دو طرفه، دید در شب، سازگاری با ذخیره سازی به صورت ابری، قابلیت تشخیص حرکت و کیفیت تصاویر ضبط شده بر روی قیمت دوربین های امنیتی تأثیرگذارند. در لیستی که در ادامه آورده شده، سعی کرده ایم تا بهترین دوربین های امنیتی خانگی را برای شما به اختصار معرفی کنیم.

دوربین Wyze Cam (2020) – بهترین دوربین امنیتی!

دوربین Wyze Cam (2020) – بهترین دوربین امنیتی!

دوربین Wyze Cam از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. اما قیمت ایده آل تنها دلیلی نیست که باید این دوربین را بخرید! این دوربین از قابلیت بررسی لحظه ای تصاویر با وضوح HD بهره می برد و به امکاناتی مانند حسگر تشخیص حرکت، دید در شب و یک اپلیکیشن کاربردی مجهز است. دوربین Wyze Cam همچنین به درگاه کارت حافظه microSD مجهز است و شما می توانید به آن حافظه داخلی اضافه کنید. هرچند امکان ذخیره کردن فایل های ضبط شده توسط آن بر روی سرویس cloud نیز وجود دارد.
این دوربین با هر دو دستیار صوتی الکسا و Google Assistant سازگار است و علاوه بر سنسور تشخیص حرکت، از قابلیت تشخیص صدا در برخی فرکانس های خاص و تعریف شده نیز بهره می برد. 

دوربین Arlo Video Doorbell – بهترین زنگ درب ویدئویی

دوربین Arlo Video Doorbell – بهترین زنگ درب ویدئویی

حالا وقت معرفی یک دوربین امنیتی هوشمند است: Arlo Video Doorbell! اگر چه این دوربین قیمت نسبتاً زیادی دارد اما می توان آن را از بسیاری از زنگ های هوشمند موجود در بازار کارآمدتر دانست. این دستگاه به عنوان یک زنگ درب ویدئویی در قسمت بیرونی ساختمان نصب می شود و شما را به طور کامل از اتفاقات در حال رخ دادن در جلوی درب منزلتان مطلع می کند! این دستگاه در دو نسخه دستگیره دار و بدون دستگیره عرضه شده و از ویژگی هایی مانند امکان مکالمه دو طرفه، حسگر تشخیص حرکت و آژیر داخلی برخوردار است. لازم به ذکر است که برای ذخیره تصاویر ضبط شده با Arlo Video Doorbell بر روی سیستم ابری باید اکانت پرمیوم تهیه کنید. 

دوربین Nest Cam IQ Indoor – بهترین دوربین مجهز به Google Assistant

دوربین Nest Cam IQ Indoor – بهترین دوربین مجهز به Google Assistant

دوربین امنیتی Nest Cam IQ Indoor بسیاری از ویژگی های یک دوربین هوشمند کارآمد داخلی را داراست. از جمله ویژگی های این دوربین امنیتی می توان به نمایش زنده تصاویر با کیفیت HD، هشدارهای حرکتی، قابلیت تشخیص چهره افراد و دسترسی به سرویس Nest Aware اشاره کرد. Nest Aware یک سرویس غیر رایگان است که امکان ایجاد پایگاه داده ای از تصاویر، اسامی و هشدارهای صوتی برای دوستان و افراد خانواده تان را به شما می دهد. به این ترتیب این دوربین در هنگام مواجه با تصویر آشنایان تان، از طریق هشدار صوتی شما را از حضور آنها مطلع می کند.

در دوربین امنیتی Nest Cam IQ Indoor از دستیار صوتی Google Assistant و اسپیکر داخلی بهره برده شده است. بنابراین شما می توانید دستورهای مورد نظر خود را به صورت صوتی صادر کنید و با گفتن عبارت OK, Google آن را آماده به کار نمایید!

دوربین Arlo Pro 3 – بهترین دوربین امنیتی برای استفاده های خارجی

دوربین Arlo Pro 3 – بهترین دوربین امنیتی برای استفاده های خارجی

دوربین Arlo Pro 3 را می توان ایده آل ترین انتخاب برای نصب در فضاهای بیرونی ساختمان دانست. این دوربین به صورت ضد آب طراحی شده و در زیر باران و برف نیز قابل استفاده می باشد. قسمت پایه این دوربین به صورت مغناطیسی طراحی شده و شما به آسانی می توانید آن را بر روی سطوح فلزی نصب کنید و یا آن را از محل نصب شده جدا نمایید. به این ترتیب به راحتی و به شکلی سریع قادر خواهید بود تا محل نصب دوربین Arlo Pro 3 را تغییر دهید. این دوربین از شبکه بی سیم وای فای هم پشتیبانی می کند.

دوربین Indoor-outdoor Logitech Circle 2 – بهترین دوربین سازگار با Siri

دوربین Indoor-outdoor Logitech Circle 2 – بهترین دوربین سازگار با Siri

دوربین لاجیتک Circle 2 از نوع داخلی/ خارجی است و یکی از معدود دوربین های امنیتی است که بر مبنای پلتفرم خانه هوشمند اپل، HomeKit، طراحی شده است. این دوربین نسبت به فرمان های صوتی صادر شده توسط Siri تعبیه شده در اسپیکر هوشمند HomePod واکنش نشان می دهد. علاوه بر Siri، این دوربین با دستیارهای صوتی الکسا و Google Assistant هم سازگاری دارد و به این ترتیب در محیط های مختلف قابل استفاده خواهد بود.

برای دریافت مشاوره در زمینه خرید انواع سیستم امنیتی خانگی، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین شما می توانید از انواع مدل های دوربین های نظارتی و دوربین مدار بسته موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن فرمایید.

منبع: cnet