گوگل پیکسل واچ هر چیزی که از یک ساعت هوشمند رده بالا انتظار دارید در اختیارتان قرار می دهد. حالا اگر این ساعت هوشمند را در کنار یک بند با کیفیت مورد استفاده قرار دهید، قطعاً از بستن آن به مچ دست خود لذت بیشتری می برید! حتی می توانید دو یا سه بند داشته باشید و از هر کدام از آنها در شرایط مختلف استفاده کنید. مثلاً می توانید یک بند را در هنگام تمرینات ورزشی که بدنتان عرق می کند به ساعت ببندید و از بند دیگر را برای مصارف روزمره بهره ببرید. همچنین می توانید با استفاده از یک بند جذاب در کنار Google Pixel Watch، نگاه ها را در یک جلسه رسمی به خود خیره کنید! به هر حال در این مقاله و بخش اول آن با برخی از بهترین بندها برای گوگل پیکسل واچ آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

بند چرمی Google Pixel Watch Crafted Leather Band

•    رنگ بندی: مشکی براق، سبز تیره

بند چرمی Google Pixel Watch Crafted Leather Band

این بند از چرم اورجینال ایتالیایی ساخته شده و یکی از مرغوب ترین مدل های بازار است. بند Crafted Leather با رنگ های شیک خود، زیبایی ساعت هوشمند پیکسل واچ شما را دو چندان می کند و می توان آن را برای استفاده در مراسم های رسمی مناسب دانست. شما می توانید این بند را در دو سایز بزرگ (large) و کوچک (small) تهیه کنید.

بند نایلونی Polyjoy Elastic Nylon برای گوگل پیکسل واچ

•    رنگ بندی: 9 رنگ بندی ترکیبی

بند نایلونی Polyjoy Elastic Nylon برای گوگل پیکسل واچ

با خرید بند Polyjoy Elastic Nylon رنگ و طراوت را به ساعت هوشمند خود بیاورید! این بند با خاصیت ارتجاعی خود، نهایت راحتی را برای کاربر به ارمغان می آورد و فوق العاده سبک است. علی رغم وزن کم، این بند مقاومت بالایی دارد و در ساخت آن از نایلون با دوام استفاده شده است. لازم به ذکر است که بند Polyjoy در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه شده و طیف وسیعی از سلایق را پوشش می دهد.

بند فلزی KOREDA Metal برای گوگل پیکسل واچ

•    رنگ بندی: مشکی، رزگلد، نقره ای

بند فلزی KOREDA Metal برای گوگل پیکسل واچ

شرکت KOREDA این بند را از جنس فلز و فلز توری تولید کرده و در سه رنگ مختلف برای کاربران ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ عرضه کرده است. شما می توانید این بند را در رنگ های رایج مشکی یا نقره ای تهیه کنید. همچنین اگر پیکسل واچ شما طلایی است، می توانید نسبت به خرید رنگ رزگلد این بند اقدام و آنها را با هم ست نمایید. بند فلزی KOREDA به یک قفل مستحکم از جنس استیل ضد زنگ مجهز است، در حالیکه نسخه فلز توری این بند به صورت آهنربایی دور مچ بسته می شود.

بند سیلیکونی Miimall Soft Silicone برای گوگل پیکسل واچ

•    رنگ بندی: ارائه شده در 12 رنگ مختلف

بند سیلیکونی Miimall Soft Silicone برای گوگل پیکسل واچ

رنگ بند مورد نظر خود را هنوز پیدا نکرده اید؟! می توانید به سراغ بند Miiamall Soft Silicone بروید. این بند در چندین رنگ براق و جذاب ارائه شده که از میان آنها می توان به بنفش، آبی، نارنجی و صورتی اشاره کرد. از آنجایی که این بند از سیلیکون ساخته شده، در هنگام به مچ بستن آن حس آرامش را تجربه خواهید کرد. لازم به ذکر است که این بند از جریان یافتن هوا بین سطح آن و مچ دست جلوگیری نمی کند و کاملاً ضد آب است.

بند فلزی Aresh Metal Link برای گوگل پیکسل واچ

•    رنگ بندی: نقره ای، مشکی، رزگلد

بند فلزی Aresh Metal Link برای گوگل پیکسل واچ

اگر در خرید بندهای فلزی برندهای دیگر دچار مشکل شده اید و آنها را در بازار پیدا نکرده اید، می توانید به سراغ خرید بند Aresh Metal Link بروید. این بند در رنگ های مشکی، نقره ای و رزگلد عرضه شده و به یک قفل فلزی مستحکم نیز مجهز است. طراحی خاص این بند، جذابیت های ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ شما را ارتقا می دهد.

منبع: androidcentral