گوگل پیکسل واچ هر چیزی که از یک ساعت هوشمند رده بالا انتظار دارید در اختیارتان قرار می دهد. حالا اگر این ساعت هوشمند را در کنار یک بند با کیفیت مورد استفاده قرار دهید، قطعاً از بستن آن به مچ دست خود لذت بیشتری می برید! حتی می توانید دو یا سه بند داشته باشید و از هر کدام از آنها در شرایط مختلف استفاده کنید. مثلاً می توانید یک بند را در هنگام تمرینات ورزشی که بدنتان عرق می کند به ساعت ببندید و از بند دیگر را برای مصارف روزمره بهره ببرید. همچنین می توانید با استفاده از یک بند جذاب در کنار Google Pixel Watch، نگاه ها را در یک جلسه رسمی به خود خیره کنید! به هر حال در این مقاله و بخش دوم آن با برخی از بهترین بندها برای گوگل پیکسل واچ آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

بند بافته شده گوگل پیکسل واچ – Google Pixel Watch Woven Band

•    رنگ بندی: مرجانی، لیمویی، سبز تیره

بند بافته شده گوگل پیکسل واچ – Google Pixel Watch Woven Band

بند بافته شدۀ گوگل پیکسل واچ در برابر تعریق بدن و پاشیده شدن قطرات آب مقاوم است. افرادی که مچ دست آنها بین 137 تا 203 میلی متر اندازه دارد، می توانند بدون هیچ مشکلی از این بند استفاده کنند. رنگ بندی جذاب این بند به شما این امکان را می دهد تا از پیکسل واچ خود در منزل، در یک مهمانی کاری یا در هنگام وزن کم کردن در باشگاه لذت بیشتری ببرید!

بند فلزی Ringke Google Pixel Watch Metal One Band

•    رنگ بندی: مشکی، نقره ای

بند فلزی Ringke Google Pixel Watch Metal One Band

بند Metal One از برند Ringke به خوبی با ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ سازگار است و یک استثنا در میان لوازم جانبی ترد پارتی برای این ساعت به حساب می آید! این بند در رنگ های نقره ای و مشکی عرضه شده و از استیل ضد زنگ ساخته شده است. سطح براق این بند، ظاهری جذاب به ساعت هوشمند شما می دهد و نگاه ها را بیش از پیش به آن خیره می کند.

بند Google Pixel Watch Active

•    رنگ بندی: لیمویی، زغالی، مشکی براق، سفید گچی و فندقی

بند Google Pixel Watch Active

اگر به محصول گوگل و طراحی های منحصر به فرد این شرکت علاقه دارید، انتخابی بهتر از بند Active برای شما وجود ندارد. این بند حالتی براق و شبرنگ مانند دارد و نشاط و سرزندگی را به مچ دست شما می آورد! ضمن اینکه این بند با رنگ بندی گوشی های سری پیکسل 7 سازگار است و ساختاری سبک و راحت دارد. قطعاً زمانی که روکش نرم بند Active را بر روی مچ دست خود حس کنید، احساس آرامش خواهید کرد!

بند فلزی HASDON Metal Magnetic برای گوگل پیکسل واچ

•    رنگ بندی: رزگلد، طلایی، نقره ای، مشکی

بند فلزی HASDON Metal Magnetic برای گوگل پیکسل واچ

برند HASDON این بند دوست داشتنی و کاربردی را از فلز توری مانند ساخته است. بند HASDON Metal Magnetic در چهار رنگ مختلف عرضه شده و در کنار پیکسل واچ ظاهری جذاب و شیک به خود می گیرد. این بند به صورت مغناطیسی دور مچ دست قرار می گیرد و حتی در هنگام تحرکات سریع شما در هنگام ورزش نیز باز نمی شود.

بند مستحکم Spigen Rugged Armor Pro برای گوگل پیکسل واچ

•    رنگ بندی: مشکی

بند مستحکم Spigen Rugged Armor Pro برای گوگل پیکسل واچ

این بند مستحکم از متریال سخت و ضد خش TPU و PC ساخته شده و به یک کیس محافظ برای بدنه ساعت هم مجهز است. به عبارت دیگر، پس از اتصال بند Spigen Rugged Armor Pro به گوگل پیکسل واچ، یک کاور محکم نیز دور بدنه آن را فرا می گیرد و از ساعت در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند. این بند تنها در رنگ مشکی عرضه و مقاومت فوق العاده ای در برابر سقوط از ارتفاع و ضربه دارد.

منبع: androidcentral