گوشی گوگل پیکسل 7a با مشخصات جذاب و هیجان انگیز خود در راه است! یکی از این مشخصات، باتری با دوام به کار رفته در این گوشی است که می تواند به طور میانگین به اندازه یک روز شارژ نگه دارد. به این ترتیب تقریباً شما هر یک روز در میان به شارژ این گوشی موبایل نیاز پیدا می کنید. برای این منظور، دو روش پیش روی شما است: یکی از استفاده از کابل شارژ USB-C و دیگری استفاده از شارژر وایرلس. سرعت شارژ پیکسل 7a در هر دو حالت (به خصوص شارژ وایرلس) چندان چشمگیر نیست، به همین دلیل بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا از یک شارژر دیواری برای شارژ این گوشی استفاده کنند.

در این مقاله چند مدل از بهترین شارژرها برای گوشی گوگل پیکسل 7a را به شما معرفی کرده ایم. این شارژرها با سرعت شارژ این گوشی (18 وات با سیم و 5 وات بی سیم) سازگارند و بهترین عملکرد را در کنار آن ارائه می دهند.

شارژر انکر Anker Nano Pro 20W (511) – انتخاب کاربران

شارژر انکر Anker Nano Pro 20W (511) – انتخاب کاربران

شارژر انکر نانو پرو توانایی ارائه سرعت 20 وات را دارد و از طریق کابل USB-C به USB-C با گوشی پیکسل 7a سازگار می شود. این گجت کمتر از 15 دلار قیمت دارد و امکان بهره مندی از فناوری اختصاصی انکر Power IQ 3.0 را برای شما فراهم می آورد. کیفیت ساخت عالی و رنگ بندی متنوع (شامل 5 رنگ) از دیگر ویژگی های این شارژر است. لازم به ذکر است که شارژر انکر Nano Pro 20W بدون کابل به فروش می رسد.

شارژر Voltme Revo 30W USB-C USB-A GaN – دو پورت همزمان

شارژر Voltme Revo 30W USB-C USB-A GaN – دو پورت همزمان

شارژر Voltme Revo GaN یکی از مدل های کاربردی اما کمتر شناخته شدۀ بازار است. این شارژر طراحی هوشمندانه ای دارد و اطراف بدنه آن دارای طرح فرو رفته است. این نوع طراحی باعث می شود تا شارژر محکم تر در دست قرار گیرد و نلغزد. همچنین دو شاخه این شارژر قابل جمع شدن است و حمل آن را آسان تر می کند. نکته قابل توجه در رابطه با شارژر Voltme Revo GaN، مجهز بودن به دو پورت USB-C و USB-A و سازگاری با کابل های مختلف است. لازم به ذکر است که این گجت از توان شارژ 30 وات پشتیبانی می کند و در نسخه های سفید و مشکی عرضه شده است.

شارژر یوگرین Nexode 30W USB-C – قدرت فراوان!

شارژر یوگرین Nexode 30W USB-C – قدرت فراوان!

شارژر یوگرین Nexode 30W USB-C از نوع تک پورته است و فقط به یک درگاه USB-C مجهز شده است؛ با این حال این شارژر به خوبی از عهده شارژ گوشی پیکسل 7a با توان 18 وات بر می آید. دو شاخه این شارژر به صورت تا شو طراحی شده که باعث ساده تر شدن حمل گجت می شود. به منظور افزایش ایمنی، شارژر یوگرین به مدارهای حفاظتی داخلی مجهز شده است. این مدارها از گوشی شما در مقابل اختلالاتی مانند لود بیش از حد و اتصال کوتاه محافظت می کنند.

پایه شارژ گوگل پیسکل – ساخت شده توسط گوگل

پایه شارژ گوگل پیسکل – ساخت شده توسط گوگل

اولین نسل پایه شارژ گوگل (Google Pixel Stand) امکاناتی فراتر از نیازهای گوشی پیکسل 7a را ارائه می دهد. با این حال با خیال راحت می توانید از آن برای شارژ کردن این گوشی به روش وایرلس استفاده کنید. این شارژر از توان بالاتر از 5 وات پشتیبانی می کند و به خوبی با گوشی های پیکسل سازگاری دارد. از آنجایی که این مدل کمی قدیمی شده، می توانید آن را با قیمت مناسبی در بازار پیدا کنید.

شارژر وایرلس Mophie Snap+ 15W – فناوری MagSafe برای اندروید!

شارژر وایرلس Mophie Snap+ 15W – فناوری MagSafe برای اندروید!

گوشی های اندرویدی به طور پیش فرض از فناوری MagSafe پشتیبانی نمی کنند؛ با این حال شرکت موفی با عرضه شارژر Snap+ 15W، یک راه حل برای این موضوع پیدا کرده است! این شارژر دارای یک حلقه فلزی است که به پشت گوشی پیکسل 7a می چسبد. سپس شما باید پد نرم این شارژر را به صورت آهنربایی به این حلقه متصل کنید تا گوشی شما به صورت وایرلس شارژ شود.

منبع: androidcentral