شما نیازی ندارید تا برای خرید ماوس گیمینگ هزینه های زیادی را صرف کنید یا به دلیل قیمت پایین تر ماوس، از برخی ویژگی ها و امکانات مد نظر خود صرف نظر نمایید! مدل های متعددی از ماوس گیمینگ در بازار موجود است که هم قیمت مناسبی دارند و هم امکانات قابل توجهی را در اختیار شما می گذارند. اگر تا به حال ماوس گیمینگ نداشته اید و اولین بار است که قصد خرید آن را دارید، باید به معیارهایی مانند طراحی ارگونومیک، وزن، کابلی یا وایرلس بودن، سنسور ماوس، تعداد و جایگاه دکمه ها، نحوه برنامه ریزی یا شخصی سازی آن و مجهز بودن به قابلیت نورپردازی توجه کنید. در این بخش چهار مدل از ماوس های گیمینگ اقتصادی را به شما معرفی می کنیم. تمامی این مدل ها در بازارهای جهانی با قیمت کمتر از 50 دلار به فروش می رسند. توجه داشته باشید که برای مشاهده سایر مدل های ماوس های گیمینگ می توانید به مقاله «بهترین ماوس های گیمینگ اقتصادی در سال 2021 (بخش اول)» بر روی سایت مراجعه کنید.

ماوس گیمینگ Roccat Kain 120 AIMO – یک ماوس گیمینگ کابلی کارآمد

ماوس گیمینگ Roccat Kain 120 AIMO – یک ماوس گیمینگ کابلی کارآمد

ماوس گیمینگ Kain 120 یک ماوس کابلی کارآمد است که در آن از سوئیچ های Omron و لولاهای Titan Click استفاده شده است. به این ترتیب هر نقطه از دکمه های کلیک ماوس را که فشار دهید، عمل کلیک به سرعت انجام می شود. همچنین این ماوس به شکلی نرم و روان بر روی انواع ماوس پد گیمینگ حرکت می کند. بر روی بدنه ماوس Kain 120 یک دکمه تعبیه شده که می توانید از آن برای تغییر سطح دقت ماوس بین پنج حالت مختلف (حداکثر 16000 dpi) استفاده کنید. دکمه های کناری این ماوس نیز دارای ابعاد بزرگی هستند و دسترسی به آنها به ساده ترین شکل انجام می شود. شما می توانید از طریق اپلیکیشن Roccat Swarm دکمه های این ماوس را برنامه ریزی کنید و تنظیمات نورپردازی آن را تغییر دهید. یکی از ویژگی های مهم ماوس Kain 120 مقاومت بالای آن در برابر به جا ماندن اثر انگشت و لکه و سطح نرم بدنه آن است که حس خوشایندی را در هنگام کار با آن به شما القا می کند.

ماوس گیمینگ Razer DeathAdder Essential – دقت حداکثر 16000 DPI

ماوس گیمینگ Razer DeathAdder Essential – دقت حداکثر 16000 DPI

فرقی نمی کند که از طرفداران محصولات برند Razer باشید یا نه؛ به هر حال ماوس DeathAdder Essential یکی از با کیفیت ترین ماوس های گیمینگ اقتصادی است! این ماوس کاملاً راحت است و وزن سبکی دارد. به این ترتیب اگر قصد انجام بازی به مدت طولانی دارید، می توانید بر روی آن حساب باز کنید. از دیگر ویژگی های این ماوس باید به دقت حداکثر 16000 DPI و مجهز بودن به هفت دکمه اشاره کرد. ماوس ریزر DeathAdder Essential از طریق نرم افزار Synapse و بدون نیاز به لاگین، قابل برنامه ریزی است.

ماوس گیمینگ HyperX Pulsefire Surge – سریع و دقیق

ماوس گیمینگ HyperX Pulsefire Surge – سریع و دقیق

اگر به دنبال یک ماوس گیمینگ سریع، دقیق و سبک هستید، ماوس HyperX Pulsefire Surge را مدنظر داشته باشید. این ماوس از طراحی ارگونومیک و عملکرد روان و نرمی بهره می برد و با وزن 100 گرم عرضه شده است. هم کاربران راست دست و هم کاربران چپ دست می توانند به سادگی از این ماوس استفاده کنند. مجهز بودن به شش دکمه قابل برنامه ریزی و قابلیت نورپردازی RGB سایر مشخصات این ماوس را تشکیل می دهند. ماوس مدل Surge از نوع کابلی است و به صورت plug-and-play می توان از آن استفاده کرد. برای برنامه ریزی دکمه ها و تنظیم نورپردازی این ماوس می توانید از نرم افزار NGenuity بهره ببرید.

ماوس گیمینگ Logitech G305 Lightspeed – یک ماوس وایرلس با دوام

ماوس گیمینگ Logitech G305 Lightspeed – یک ماوس وایرلس با دوام

ماوس G305 تنها مدل موجود در این لیست است که فاقد نورپردازی RGB است. به هر حال اگر قصد خرید ماوس وایرلس دارید، این ماوس انتخابی ایده آل برای شماست. انرژی مورد نیاز این ماوس از یک باتری سایز AA تأمین می شود. شارژ کامل باتری این ماوس برای 250 ساعت استفاده از آن کفایت می کند. از دیگر ویژگی های ماوس لاجیتک G305 می توان به وزن سبک (100 گرم)، اندازه کوچک، اتصال از طریق دانگل USB و طراحی راحت استفاده کرد. همچنین این ماوس لاجیتک برای کاربران راست دست و چپ دست قابل استفاده می باشد.

چنانچه قصد خرید ماوس های گیمینگ موجود در بازار را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آنها به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: cnet