اگر به انجام بازی های کامپیوتری علاقه زیادی دارید و قصد دارید تا لذت بازی کردن به صورت حرفه ای را تجربه کنید، باید از یک ماوس گیمینگ کارآمد استفاده کنید. یکی از مواردی که در هنگام خرید ماوس گیمینگ باید به آن توجه داشته باشید، طراحی بدنه و میزان راحتی آن در هنگام استفاده است. به همین دلیل کاربرانی که دست های بزرگی دارند، اغلب در هنگام استفاده از ماوس های گیمینگ معمولی با مشکل مواجه می شوند و نمی توانند آن طور که باید از بازی لذت ببرند! خوشبختانه انتخاب های ایده آلی برای این کاربران در بازار وجود دارد که در ادامه برخی از آنها را به شما معرفی می کنیم.

ماوس گیمینگ SteelSeries Rival 310 – بهترین انتخاب در مجموع!

ماوس گیمینگ SteelSeries Rival 310 – بهترین انتخاب در مجموع!

این ماوس دارای ابعاد بزرگ، طراحی ارگونومیک و دکمه های با دوام و با کیفیتی است و یک انتخاب ایده آل برای گیمرها به شمار می آید. بدنه ماوس SteelSeries Rival 310 دارای انحنا و خمیدگی هایی است که باعث می شود تا ماوس به شکلی کاملاً راحت در دست قرار بگیرد. به طوری که بدون احساس خستگی یا ناراحتی در دست ها می توانید از آن برای انجام بازی به مدت طولانی استفاده کنید. لازم به ذکر است که این ماوس دارای قیمت مناسبی (50 دلار در وب سایت آمازون) نیز هست و ترکیبی از کیفیت ساخت و کارایی در عملکرد را برای شما به ارمغان می آورد. 

ماوس گیمینگ لاجیتک G502 Hero – بهترین عملکرد

ماوس گیمینگ لاجیتک G502 Hero – بهترین عملکرد

اگر به دنبال بالاترین کیفیت عملکرد ماوس برای انجام بازی های رقابتی و مسابقه هستید، ماوس لاجیتک G502 Hero یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. این ماوس یک هیولای واقعی است! ابعاد بزرگ، دقت عملکرد حداکثر 16000 DPI و مجهز بودن به 11 دکمه قابل برنامه ریزی برخی از ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت ماوس G502 Hero در میان گیمرها شده است. این ماوس لاجیتک دارای طراحی ظاهری مدرن و زیبایی نیز هست و امکان راه اندازی یک سیستم گیمینگ جذاب را برای شما فراهم می آورد.

ماوس گیمینگ لاجیتک G903 Lightspeed Hero – مناسب برای کاربران راست دست و چپ دست

ماوس گیمینگ لاجیتک G903 Lightspeed Hero – مناسب برای کاربران راست دست و چپ دست

فرقی نمی کند که شما راست دست هستید یا چپ دست، در هر دو حالت ماوس لاجیتک G903 Lightspeed Hero برایتان قابل استفاده خواهد بود. این ماوس به صورت قرینه طراحی شده و ابعاد آن به گونه ای است که کاربران دارای دست های بزرگ در هنگام استفاده از آن احساس راحتی خواهند کرد. از لحاظ کیفیت عملکرد نیز این ماوس انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند و می توان بر روی آن برای انجام بازی به صورت حرفه ای حساب ویژه ای باز کرد.

ماوس گیمینگ CORSAIR Scimitar Pro RGB – طراحی ارگونومیک

ماوس گیمینگ CORSAIR Scimitar Pro RGB – طراحی ارگونومیک

ماوس CORSAIR Scimitar Pro RGB به گونه ای طراحی شده که به خوبی فضای داخلی دست را پُر می کند و از بروز احساس ناراحتی برای کاربران در هنگام استفاده های طولانی مدت جلوگیری می کند. کناره های بدنه یکپارچه این ماوس به صورت خمیده طراحی شده اند که این موضوع به قرارگیری آسان تر آن در دست کمک زیادی می کند. لازم به ذکر است این ماوس محدوده دقت حداکثر 16000 DPI را پوشش می دهد و از لحاظ دقت و سرعت عملکرد در هنگام انجام بازی هم کارایی بالایی دارد.

ماوس گیمینگ CORSAIR M65 Pro RGB – عرض زیاد

ماوس گیمینگ CORSAIR M65 Pro RGB – عرض زیاد

برخی از افراد هستند که عرض دست های آنها زیاد است. این افراد می توانند از ماوس CORSAIR M65 Pro RGB برای انجام بازی های کامپیوتری استفاده کنند. این ماوس دارای عرض بیشتری از حالت معمول است و حس راحتی را برای کاربران دارای دست های بزرگ به ارمغان می آورد. همچنین کناره های بدنه این ماوس خمیده است که باعث می شود تا ماوس سطح بیشتری از کف دست کاربر را پوشش دهد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماوس CORSAIR M65 Pro RGB عملکرد دقیق و سریعی دارد و می توان آن را برای انجام بازی های اول شخص شوتر انتخابی ایده آل دانست.

ماوس گیمینگ Redragon M652 – یک ماوس وایرلس گیمینگ کارآمد

ماوس گیمینگ Redragon M652 – یک ماوس وایرلس گیمینگ کارآمد

اگر محدودیت های استفاده از ماوس های کابلی خسته تان کرده و به دنبال یک ماوس گیمینگ وایرلس با ابعاد بزرگ هستید، ماوس Redragon M652 را مد نظر داشته باشید! این ماوس به باتری قدرتمند با میزان شارژدهی بالایی نیز مجهز است و نیازی به شارژ کردن آن در فواصل زمانی کوتاه مدت در طول روز نخواهید داشت. لازم به ذکر است که ارتباط وایرلس این ماوس با دستگاه مورد نظر کاربر از طریق دانگل USB برقرار می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع ماوس گیمینگ موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: windowscentral