ساعت های هوشمند Galaxy Watch 6 و Galaxy Watch 6 Classic به خانوادۀ گجت های پوشیدنی سامسونگ اضافه شده اند. شاهد در نگاه اول به نظر نیاید، اما این ساعت ها در مقایسه با نسل های قبلی تغییرات زیادی داشته اند. این گجت ها به پردازنده سریع تری مجهز شده اند و کیفیت صفحه نمایش آنها بهتر شده است. ضمن اینکه خوشبختانه نسخه Classic نیز با آن قاب چرخان دلربای خود مجدداً به نسل جدید ساعت های گلکسی بازگشته است!

دوست دارید جذابیت های گلکسی واچ 6 خود را دو چندان کنید؟! ما در این مقاله و بخش اول آن یک سری از بندهای جذاب را به شما معرفی می کنیم که با خرید آنها می توانید از به مچ بستن ساعت هوشمند خود لذت بیشتری ببرید! پس با ما همراه باشید.

بند Spigen Rugged برای گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک

•    رنگ بندی: مشکی مات

بند Spigen Rugged برای گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک

بند Rugged از برند Spigen یک بند مستحکم و با دوام است و به سادگی در برابر کشیدگی و خراشیدگی آسیب نمی بیند. این بند با روکش مات عرضه شده و مجموعه ای از المان ها و طرح های زیر سطح آن را پوشانده است. این نوع طراحی، ظاهری جذاب به این بند داده است. لازم به ذکر است که بند Spigen Rugged دارای سگک قفل فلزی است و به لطف مجهز بودن به پیچ های نرم، به سرعت به ساعت متصل یا از آن جدا می شود.

بند Barton Elite Silicone Quick Release Watch Band

•    رنگ بندی: 12 مدل با طراحی دو رنگ

بند Barton Elite Silicone Quick Release Watch Band

برند Barton بندهای زیبا و جذابی را برای ساعت های هوشمند سری گلکسی به بازار فرستاده است. بند Elite Silicone Quick Release یکی از بهترین مدل های این برند است و در رنگ های هیجان انگیزی عرضه شده است. این بند از سیلیکون مرغوب ساخته شده و به گونه ای طراحی شده تا مانع از رسیدن هوا به مچ دست کاربر نشود. طراحی ارگونومیک و ضد آب و یک سگک قفل فلزی ویژگی های جذاب این بند را تکمیل می کنند.

بند Goldtoluck Samsung Galaxy Watch Nylon sport Tactical

•    رنگ بندی: مشکی، آبی، خاکستری، سبز ارتشی، نارنجی

بند Goldtoluck Samsung Galaxy Watch Nylon sport Tactical

بند 20 میلی متری Goldtoluck فوق العاده با دوام است و در ساخت آن از نایلون استفاده شده است. شما می توانید با خیال راحت این بند را در هنگام انجام دادن سخت ترین فعالیت های ورزشی و فیزیکی مورد استفاده قرار دهید. این بند هوا را بین ساعت و دست شما به جریان می اندازد و از طراحی ظاهری مدرن و به روزی بهره می برد.

بند Surace Samsung Galaxy Watch Bracelet

•    رنگ بندی: 15 طراحی مختلف با ترکیب رنگ های مشکی، نقره ای، طلایی و رزگلد

بند Surace Samsung Galaxy Watch Bracelet

به دنبال یک مدل شیک و منحصر به فرد هستید؟ ما به شما بند دوست داشتنی Surace را پیشنهاد می کنیم! این بند همانند یک جواهر بر مچ دست شما می درخشد و در چندین طرح فلزی مختلف راهی بازار شده است. به عبارت دیگر این بند ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 یا واچ 6 کلاسیک شما را به یک جواهر زینتی شیک تبدیل می کند. سگک قفل این بند طراحی لوکسی دارد و تا شو است.

منبع: androidcentral