ساعت های هوشمند Galaxy Watch 6 و Galaxy Watch 6 Classic به خانوادۀ گجت های پوشیدنی سامسونگ اضافه شده اند. شاهد در نگاه اول به نظر نیاید، اما این ساعت ها در مقایسه با نسل های قبلی تغییرات زیادی داشته اند. این گجت ها به پردازنده سریع تری مجهز شده اند و کیفیت صفحه نمایش آنها بهتر شده است. ضمن اینکه خوشبختانه نسخه Classic نیز با آن قاب چرخان دلربای خود مجدداً به نسل جدید ساعت های گلکسی بازگشته است!

دوست دارید جذابیت های گلکسی واچ 6 خود را دو چندان کنید؟! ما در این مقاله و بخش دوم آن یک سری از بندهای جذاب را به شما معرفی می کنیم که با خرید آنها می توانید از به مچ بستن ساعت هوشمند خود لذت بیشتری ببرید! پس با ما همراه باشید.

بند Spigen Modern Fit برای سامسونگ گلکسی واچ

•    رنگ بندی: مشکی، رزگلد، نقره ای

بند Spigen Modern Fit برای سامسونگ گلکسی واچ

بند Spigen Modern Fit با تمام ساعت های هوشمند سامسونگ سازگار است و مشکلی برای اتصال آن به گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک نخواهید داشت. این بند با کیفیت از استیل ضد زنگ ساخته شده و با ظاهر براق و شیک خود، نگاه افراد را به سمت شما جلب می کند! لازم به ذکر است که این بند در سه رنگ مختلف راهی بازار شده و به خوبی با ساعت دوست داشتنی شما مچ می شود!

بند Samsung Galaxy Watch Sport T-Buckle

•    رنگ بندی: نقره ای، کرم، گرافیتی، نیلی، زرد، نعنایی، آبی روشن

بند Samsung Galaxy Watch Sport T-Buckle

سامسونگ به همراه ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 6، بند تک کلیکیِ Sport T-Buckle را نیز عرضه کرده است. این بند در دو سایز عرضه شده و رنگ بندی متنوع و جذابی دارد. لازم به ذکر است که این بند با نسل های قبلی سری گلکسی واچ نیز سازگار دارد و از سیلیکون نرم در ساخت آن استفاده شده است. قفل بند Sport T-Buckle نیز از جنس فلز و هم رنگ با خود بند است.

بند BlackPro Alpine Loop Nylon برای سامسونگ گلکسی واچ 6

•    رنگ بندی: مشکی، سبز ارتشی، نارنجی، استار لایت

بند BlackPro Alpine Loop Nylon برای سامسونگ گلکسی واچ 6

این بند در قالب بستۀ دو عددی عرضه شده و در رنگ بندی آن رنگ های تیره و روشن برای سلایق مختلف دیده می شود. بند Alpine Loop Nylon علی رغم قیمت مناسبی که دارد، فوق العاده با دوام است و به سادگی به ساعت متصل می شود. دلیل این موضوع، طراحی خاص قلاب فلزی به کار رفته در دو سر بند است که به خوبی با گلکسی واچ 6 مچ می شود.

بند چرمی Olytop Galaxy Watch Leather Wristband

•    رنگ بندی: مشکی، قهوه ای، قهوه ای تیره، کرم

بند چرمی Olytop Galaxy Watch Leather Wristband

بند چرمی Olytop به دلیل کیفیت عالی و ظاهر شیک به گزینه محبوبی در میان کاربران تبدیل شده است. کانکتورهای این بند به تمامی ساعت های هوشمند گلکسی واچ قابل اتصال هستند و دوام بالایی دارند. این بند در رنگ های مشکی و قهوه ای عرضه شده و سگک قفل آن به رنگ مشکی است. لازم به ذکر است که در ساخت بند Olytop از چرم گاو استفاده شده است.

بند CASETiFY Galaxy Watch Flexi

•    رنگ بندی: حدود 1000 طراحی قابل سفارشی سازی

بند CASETiFY Galaxy Watch Flexi

بند Galaxy Watch Flexi به خوبی با گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک سازگار است و در ساخت آن از مواد بازیافتی استفاده شده است. این بند کاملاً قابل شخصی سازی است و در بیش از 1000 طرح و رنگ مختلف توسط هنرمندان و طراحان به بازار عرضه شده است. بند Flexi کاملاً انعطاف پذیر است و به نرمی به ساعت هوشمند شما متصل می شود. ضمن اینکه این بند به صورت ضد آب طراحی شده است.

منبع: androidcentral