تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite یک تبلت فوق العاده است که امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. با استفاده از این تبلت می توانید فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید، بازی کنید، در اینترنت جستجو کنید، نقاشی دیجیتالی بکشید و... بنابراین بدترین اتفاق برای شما این است که در هنگام کار با این تبلت همه کاره، ناگهان تبلت از دستشان رها شود و در اثر برخورد با زمین آسیب ببیند! پس بهتر است تا تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite را با استفاده از قاب در برابر اینگونه اتفاقات محافظت کنید. در ادامه برخی از بهترین قاب های محافظ سازگار با این تبلت را به اختصار به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

قاب محافظ ZtotopCase with Pencil Holder – مقاوم و کاربردی، مجهز به جایگاه قلم لمسی

قاب محافظ ZtotopCase with Pencil Holder – مقاوم و کاربردی، مجهز به جایگاه قلم لمسی

این قاب دارای طراحی خاص و کاربردی است و در قسمت کناری آن یک جایگاه برای قرار گرفتن قلم لمسی S Pen تعبیه شده است. همچنین این قاب دارای یک پوشش محافظ است که می توان از آن هم به عنوان کاور و هم به عنوان پایه نگهدارنده استفاده کرد. پس با استفاده از قاب محافظ ZtotopCase می توانید تبلت خود را به صورت افقی بر روی میز قرار داده و با آن کار کنید. لازم به ذکر است که این قاب هم برای استفاده های رسمی و هم برای استفاده های غیر رسمی انتخابی ایده آل است.

قاب محافظت Book Cover- Chiffon Rose – یک کتاب زیبا

قاب محافظت Book Cover- Chiffon Rose – یک کتاب زیبا

این قاب جذاب رنگ رزگلد را به تبلت سامسونگ مدل Tab S6 Lite شما می آورد و جلوه ای زیباتر به آن می بخشد. این قاب دارای روکش محافظ نیز هست که به صورت کتابی باز و بسته می شود. به این ترتیب استفاده از قاب Book Cover باعث محافظت کامل از قسمت های جلویی و پشتی تبلت شما می شود. لازم به ذکر است که این قاب به جایگاه اختصاصی برای قرارگیری قلم S Pen نیز مجهز است. همچنین شما می توانید از کاور آن به عنوان پایه نگهدارنده نیز استفاده کنید.

قاب محافظ INFILAND Galaxy Tab S6 Lite Case – شیک و جذاب

قاب محافظ INFILAND Galaxy Tab S6 Lite Case – شیک و جذاب

این قاب شیک دارای روکشی از جنس پارچه همراه با دوخت ریز است که به طور کامل بدنه تبلت را در بر می گیرد. این امکان برای شما وجود دارد تا از روکش این قاب به عنوان پایه نگهدارنده هم استفاده کنید. در عکس بالا شما قاب INFILAND را در رنگ قرمز مشاهده می کنید، اما این قاب دارای پنج رنگ دیگر هم است و شما می توانید رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب کنید. قاب INFILAND قطعاً یکی از بهترین انتخاب ها برای محافظت از تبلت Galaxy Tab S6 Lite است.

قاب محافظ Herize SM-P610 Heavy Duty Case – مستحکم و با صلابت!

قاب محافظ Herize SM-P610 Heavy Duty Case – مستحکم و با صلابت!

با استفاده از قاب Herize SM-P610 استحکامی فوق العاده به تبلت خود ببخشید! این قاب به صورت ضد شوک طراحی شده به پایه نگهدارنده، دستگیره، جایگاه قلم و محافظ صفحه نمایش مجهز است. به این ترتیب این قاب محافظ هر آنچه را که برای کار با تبلت Galaxy Tab S6 Lite به آن نیاز دارید در اختیار شما می گذارد. قاب محافظ SM-P610 دارای پنج رنگ مختلف است و از rubber (کائوچوی مصنوعی) ساخته شده است. در کل با استفاده از این قاب هیچ نگرانی بابت آسیب دیدن تبلت خود در اثر بروز حوادث احتمالی نخواهید داشت.

قاب Fintie Keyboard Case – زمان تایپ است!

قاب Fintie Keyboard Case – زمان تایپ است!

اگر در کارهای روزمره خود با تبلت Tab S6 Lite به تایپ کردن زیاد نیاز دارید، می توانید به جای تهیه کیبوردهای بلوتوثی، قاب Fintie Keyboard Case را تهیه کنید. این قاب علاوه بر محافظت از تبلت، به یک کیبورد هم مجهز است و تمام نیازهای شما در هنگام تایپ را از بین می برد. لازم به ذکر است که این قاب دارای رنگ بندی متنوعی است و به جایگاه اختصاصی برای قرارگیری قلم S Pen مجهز می باشد. در کل این قاب دو منظوره یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

قاب محافظ Dteck Wallet Case – یک کیف پول کاربردی

قاب محافظ Dteck Wallet Case – یک کیف پول کاربردی

این قاب محصول برند Dteck به شما این امکان را می دهد تا محتویات جیب خود را به طور کامل در آن قرار داده و وسایل همراهتان را راحت تر مدیریت کنید! در واقع این قاب محافظ قابلیت استفاده به عنوان کیف پول را نیز دارد و شما می توانید کارت های اعتباری و پول نقد خود را در آن قرار دهید. ضمن اینکه این قاب دارای طراحی ظاهری زیبایی است و پوشش بیرونی آن از جنس چرم مرغوب است. همچنین این قاب در رنگ های متنوعی عرضه شده است.

چنانچه قصد خرید تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite و لوازم جانبی تبلت آن را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

منبع: androidcentral