پس از اینکه یک ردیاب ورزشی خریدید، اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که یک بند جایگزین متناسب با سلیقه خود برای آن تهیه کنید. ردیاب ورزشی Fitbit Charge 5 یکی از مدل های پرطرفدار بازار است که خوشبختانه بندهای متعددی با آن سازگاری دارند. با این حال در انتخاب بند باید یک سری نکات را در نظر داشته باشید. مثلاً اگر از ردیاب هوشمند خود بیشتر در هنگام تمرین و مسابقه استفاده می کنید، باید یک بند ورزشی بخرید. یا برای شرکت در جلسات و مهمانی ها، باید یک بند رسمی را به ردیاب هوشمند خود متصل کنید. در این مقاله می توانید با چند مدل از بهترین بندهای فیتنس ترکر فیت بیت شارژ 5 آشنا شوید.

بند سیلیکونی OMEE (پک 12 عددی)

بند سیلیکونی OMEE (پک 12 عددی)

ممکن است به دنبال بندی برای ردیاب ورزشی Fitbit Charge 5 باشید که تنوع رنگ بالایی داشته باشد و از دوام کافی برای استفاده روزانه بهره ببرد. در این صورت بند سیلیکونی OMEE برای شما کاملاً مناسب خواهد بود. این بند از سیلیکون سبک ساخته شده است و ضد آب است؛ پس در اثر تعریق، بارش باران یا شنا کردن آسیب نمی بیند. همچنین این بند فوق العاده راحت است و در 12 رنگ مختلف عرضه شده است.

بند سیلیکون اسپورت فیت بیت شارژ 5

بند سیلیکون اسپورت فیت بیت شارژ 5

ورزشکاران حرفه ای تحت تأثیر کیفیت و دوام بند Fitbit Charge 5 Sport Silicone قرار گرفته اند! چه قصد ورزش کردن در باشگاه را داشته باشید چه شنا کردن در استخر، در هر حال این بند برای شما از بهترین انتخاب ها خواهد بود. اگر سبک زندگی فعال و پر جنب و جوشی دارد، قطعاً جذبِ طراحی ظاهری این بند و دوام بالای آن خواهید شد!

بند چرمی هوروین فیت بیت شارژ 5

بند چرمی هوروین فیت بیت شارژ 5

وقتی زمان کمی رسمی شدن فرا می رسد، انتخابی بهتر از بند Fitbit Charge 5 Horween Leather نخواهید داشت! این مدل یکی از مرغوب ترین مدل های موجود در بازار است و البته قیمت بالایی هم دارد! چرم به کار رفته در این بند هم وزن سبکی دارد و هم از بالاترین کیفیت و دوام برخوردار است. پس اگر به دنبال یک بند شیک و ساخته شده از چرم طبیعی هستید، این مدل را فراموش نکنید!

بند نایلونی قابل تنظیم ShuYo (پک 5 عددی)

بند نایلونی قابل تنظیم ShuYo (پک 5 عددی)

با خرید این محصول صاحب 5 بند نایلونی با قابلیت تنظیم خواهید شد. جنس این بندها به گونه ای است که در هنگام بستن ردیاب ورزشی فیت بیت شارژ 5 به مچ دست خود احساس اطمینان و اعتماد به نفس پیدا می کنید! به طوری که با اطمینان خاطر می توانید به محیط های رسمی بروید و ردیاب هوشمند را در معرض دید افراد حاضر در آنجا قرار دهید!

بند کریستالی Abanen

بند کریستالی Abanen

این بند که با نام کامل Abanen Crystal Alloy Band در بازار عرضه شده، باعث می شود تا ردیاب ورزشی فیت بیت شارژ 5 ظاهر منحصر به فرد تری به خود بگیرد. طراحی ظاهری این بند بیشتر به یک مچ بند آرایشی شباهت دارد و در آن از الگوی طراحی جواهرات استفاده شده است. همچنین درخشندگی بدنه این بند می تواند نگاه اطرافیان را به مچ دست شما خیره کند!

منبع: androidpolice