فرقی نمی کند که نقاش آبرنگ حرفه ای هستید و قصد ورود به عرصه هنرهای دیجیتال را دارید یا یک هنرمند تازه کارید که قصد دارید طراحی های کمیک خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید؛ تنها چیزی که برای این منظور نیاز دارید یک اپلیکیشن طراحی کاربردی است. علیرغم اینکه ویژگی هایی مانند مدیریت لایه ها و قلم های کالیبره به عنوان یک استاندارد در بسیاری از اپلیکیشن های طراحی موجود هستند، اما برخی از این اپلیکیشن ها امکانات ویژه و ممتازی را در اختیار شما قرار می دهند. اگر به دنبال یک اپلیکیشن طراحی کاربردی برای نصب بر روی ویندوز هستید، با ما تا انتهای متن همراه باشید.

اپلیکیشن Corel Painter 021

اپلیکیشن Corel Painter 021

برای کسانی که در عرضه نقاشی دیجیتال فعالیت دارند، اپلیکیشن Corel Painter 2021 نامی شناخته شده از مجموعه نرم افزارهای طراحی Corel است. این اپلیکیشن بیش از 900 قلم مختلف را در اختیار شما قرار می دهد و امکان استفاده از پس زمینه های متنوع و جنس های مختلف کاغذ دیجیتالی را به شما می دهد. همچنین شما به سادگی می توانید محیط کاربری این اپلیکیشن را متناسب با دلخواه خود شخصی سازی کنید. اپلیکیشن Corel Painter 2021 علاوه بر کامپیوترهای رومیزی، با انواع تبلت های طراحی مانند Wacom و Huion و قلم لمسی XP Pen سازگار است و تمام نیازهای شما برای نقاشی دیجیتال را به خوبی برطرف می کند.

اپلیکیشن Adobe Illustrator 2021

اپلیکیشن Adobe Illustrator 2021

اولین اپلیکیشن طراحی که به ذهن اکثر کاربران می رسد، مجموعه نرم افزاری Adobe است. Adobe مجموعه ای از نرم افزارهای طراحی کاربردی را عرضه کرده که با اختلاف زیاد نسبت به سایر اپلیکیشن ها از لحاظ تعداد کاربر قرار می گیرند. این اپلیکیشن ها با انواع تبلت های طراحی و قلم های لمسی سازگارند و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این اپلیکیشن ها باید به illustrator و فوتوشاپ اشاره کنیم که بسیاری از هنرمندان فعال در عرصه طراحی دیجیتال در ابتدا با آنها شروع کرده اند! پس اگر شما هم یک هنرمند تازه کار هستید، می توانید کار خود را با Adobe Illustrator 2021 آغاز نمایید!

اپلیکیشن Krita

اپلیکیشن Krita

اپلیکیشن Krita یک اپلیکیشن طراحی اوپن سورس است که انتخابی ایده آل برای تازه کارها به شمار می آید. برای کسانی که قصد دارند تا تازه قلم به دست گرفته و طراحی دیجیتال را تجربه کنند، این اپلیکیشن کارایی بالایی دارد و مجموعه ای از امکانات کاربردی را در اختیار آنها قرار می دهد. در گذشته گزارش هایی مبنی بر عدم سازگاری برخی قلم های لمسی با Krita دریافت شده بود؛ اما با ارائه آپدیت های جدید این مشکل به طور کامل برطرف شده است. پس می توانید با خیال راحت از عملکرد سریع و روان قلم لمسی در هنگام طراحی در این اپلیکیشن لذت ببرید!

اپلیکیشن Clip Studio Paint Pro

اپلیکیشن Clip Studio Paint Pro

اگر به طراحی کمیک و مانگا علاقه مندید، اپلیکیشن Clip Studio Paint Pro بهترین انتخاب برای شما است. این اپلیکیشن بیش از هزاران آیتم کمیک، شامل حباب های مکالمه و تم های فانتزی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید تنها با چند کلیک ساده از آنها در طراحی هایتان استفاده کنید. اما چیزی که این اپلیکیشن را نسبت به سایر اپلیکیشن های طراحی متمایز می کند، امکان طراحی سه بعدی در آن است که رنگ واقعیت به طرح های کمیک موجود در ذهن شما می زند!

اپلیکیشن Rebelle 4

اپلیکیشن Rebelle 4

نقاشان سنتی شاید در مقابل هنرهای دیجیتال موضع بگیرند و ورود به این عرصه برایشان دشوار باشد. این هنرمندان تنها نقاشی بر روی کاغذ را می پسندند و به آن عادت دارند. اما این هنرمندان می توانند با استفاده از اپلیکیشن Rebelle 4 همین حس را به صورت دیجیتال تجربه کنند! این اپلیکیشن به منظور از بین بردن مرز میان نقاشی بر روی کاغذ و نقاشی دیجیتال عرضه شده و حسی بی نظیر از طراحی را برای شما به ارمغان می آورد.

منبع: windowscentral