لنوو در طراحی نوت بوک ThinkPad X1 Extreme خلاقیت قابل توجهی به خرج داده است! این نوت بوک از ضخامت بسیار کمی برخوردار است و ظاهری شیک و جذاب دارد. درست است که این نوت بوک به پورت های ارتباطی کاربردی مجهز است، اما اگر بخواهید تعداد زیادی از لوازم جانبی را به آن متصل کنید یا از طریق کابل شبکه آن را به شبکه های محلی اتصال دهید، به یک داک نیاز خواهید داشت. تنوع داک های سازگار با نوت بوک لنوو ThinkPad X1 Extreme چندان زیاد نیست؛ با این وجود در این بخش چند مدل از بهترین آنها را به شما معرفی می کنیم.

داک CalDigit TS3 Plus – یک داک رده بالا و کاربردی

داک CalDigit TS3 Plus – یک داک رده بالا و کاربردی

لنوو پورت های متعدد و متنوعی به لپ تاپ ThinkPad X1 Extreme اضافه کرده است؛ اما اگر این پورت ها برایتان کافی نیست، می توانید از داک CalDigit TS3 Plus استفاده کنید. این داک تعداد 15 پورت جدید را به لپ تاپ شما اضافه می کند. همچنین می توان از آن برای شارژ سریع لپ تاپ با توان 85 وات استفاده کنید. این داک ساختار مستحکمی دارد و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

داک Lenovo ThinkPad Thunderbolt 3 نسل دوم – مدل رسمی

داک Lenovo ThinkPad Thunderbolt 3 نسل دوم – مدل رسمی

داک رسمی برند لنوو برای لپ تاپ ThinkPad X1 Extreme قیمت زیادی دارد، اما چهار پورت USB، دو پورت HDMI، دو پورت DisplayPort و یک پورت شبکه را به لپ تاپ شما اضافه می کند. بنابراین انواع لوازم جانبی و دستگاه های دیجیتال را می توانید از طریق این داک به لپ تاپ خود متصل کنید. شما می توانید این داک را به صورت اختصاصی به این لپ تاپ لنوو اتصال دهید و از سرعت و کیفیت عملکرد ایده آل آن بهره مند شوید.

داک Plugable Thunderbolt 3 – اقتصادی و کارآمد

داک Plugable Thunderbolt 3 – اقتصادی و کارآمد

با قابلیت هایی مانند شارژدهی سریع با توان 60 وات، پشتیبانی از سیگنال ورودی 4K با نرخ 60 هرتز و تعداد زیادی پورت، این داک برند Plugable یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. درست است که تعداد پورت های این داک از داک مدل CalDigit TS3 Plus کمتر است، اما قیمت آن نیز حدود 60 دلار در بازارهای جهانی کمتر است. با این وجود این داک تمام نیازهای روزمره شما را برطرف می کند و امکانات جدیدی را به نوت بوک ThinkPad X1 Extreme اضافه می کند.

داک StarTech Thunderbolt 3 – یک داک قابل حمل

بهترین داک ها برای نوت بوک لنوو ThinkPad X1 Extreme در سال 2021

این داک دارای ابعاد جمع و جوری است و شما می توانید آن را به سادگی با خود به مکان های مختلف در کنار نوت بوک ThinkPad X1 Extreme حمل کنید. داک StarTech از نوع قابل حمل است و یک پورت USB-A 3.0، یک پورت شبکه RJ45 و دو پورت DisplayPort را به نوت بوک شما اضافه می کند.

چنانچه قصد خرید انواع داک موجود در بازار با بهترین قیمت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید انواع نوت بوک های لنوو را با بهترین قیمت از شرکت ما خریداری نمایید.

منبع: windowscentral