لپ تاپ برای بسیاری از دانشجویان یکی از ابزارهای آموزشی مهم و کارآمد است. شما می توانید با صرف هزینه ای منطقی یک لپ تاپ مناسب با صفحه نمایش، کارت گرافیک و طول عمر باتری معمولی تهیه کنید و از آن برای مصارف دانشجویی خود استفاده نمایید. لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، برخی از مناسب ترین لپ تاپ ها برای مصارف دانشجویی را به شما معرفی می کند. سعی کرده ایم که در این لیست مدل های مختلفی از لپ تاپ (شامل مدل های مجهز به حافظه SSD، وبکم HD یا پورت های متنوع) را معرفی کنیم تا انتخاب های بیشتری پیش روی شما باشد.

Apple MacBook Air with Retina Display (2020) – بهترین مک بوک برای دانشجویان

مک بوک ایر جدید اپل یک سیستم قوی است که قیمت نسبتاً مناسبی دارد و از کیبورد پیشرفته Magic Keyboard بهره می برد. با این وجود بسیاری از کاربران طراحی قدیمی کیبورد مک بوک را ترجیح می دهند! این لپ تاپ اپل از مشخصاتی مانند پردازنده Core i3 اینتل، ترک پد جدید Force Touch و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. همچنین صفحه نمایش رتینا باعث شده تا این مک بوک به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

Apple MacBook Air with Retina Display (2020) – بهترین مک بوک برای دانشجویان

Dell XPS 13 – یک لپ تاپ ویندوزی همه کاره

اگر از طرفداران سیستم عامل ویندوز هستید و به دنبال لپ تاپی سبک، قوی و دارای قیمت مناسب نیاز دارید، لپ تاپ 13 اینچی Dell XPS 13 انتخاب مناسبی برای شما است. نسخه 2020 این لپ تاپ از ابعاد کوچکتری نسبت به نسخه های قبلی برخوردار است. با این وجود هم صفحه نمایش و هم CPU و پردازنده گرافیکی آن ارتقا یافته اند. شاید این لپ تاپ یک محصول رده بالا نباشد، ما برای مصارف دانشجویایی کاملاً مناسب است. در این لپ تاپ از پردازنده نسل دهمی اینتل استفاده شده که توان پردازشی و قدرت محاسباتی ایده آلی دارد.

Dell XPS 13 – یک لپ تاپ ویندوزی همه کاره

Microsoft Surface Pro 7 – لپ تاپ 2 در یک ویندوزی

Surface Pro هم به عنوان یک لپ تاپ ویندوزی و هم به عنوان یک تبلت قابل استفاده است. هرچند شاید بتوان کارایی این دستگاه دو در یک را به عنوان تبلت بیشتر دانست! در کنار عملکرد روان و سریع و طول عمر بالای باتری، سری هفتم سرفیس پرو سرانجام به پورت USB-C نیز مجهز شده است. این لپ تاپ مایکروسافت ابعاد و وزن فوق العاده مناسبی جهت حمل و جابجایی آسان دارد. موضوعی که برای دانشجویان و دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است. لازم به ذکر است که مایکروسافت لپ تاپ سرفیس پرو را بدون کاور کیبورد و قلم می فروشد و این موضوع باعث کاهش قیمت نهایی آن شده است.

Microsoft Surface Pro 7 – لپ تاپ 2 در یک ویندوزی

Dell G5 15 – هم مناسب دانشجویان و هم مناسب برای بازی

لپ تاپ های سری G دل تلفیقی هوشمندانه از کیفیت ساخت عالی، طول عمر بالای باتری و عملکرد مطلوب هستند و در آنها از کارت گرافیک های قوی استفاده شده است. بنابراین دانشجویان می توانند اوقات فراغت خود و زمان های استراحت میان درس هایشان را با این لپ تاپ دل به انجام بازی بپردازند! طراحی جمع و جور و ضخامت کم باعث شده تا حمل این لپ تاپ برایتان بسیار آسان باشد. پردازنده نسل دهمی اینتل و پردازنده گرافیکی NVIDIA GTX GeForce 1650 Ti مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Dell G5 15 را تشکیل می دهند.

Dell G5 15 – هم مناسب دانشجویان و هم مناسب برای بازی

Lenovo Yoga Chromebook – بهترین کروم بوک برای دانشجویان

لپ تاپ یوگا لنوو یک کروم بوک چند کاره برای دانشجویان است و به صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K لمسی مجهز می باشد. شما می توانید از این لپ تاپ لنوو در قالب یک تبلت نیز استفاده کنید! باتری قوی، پردازنده Intel Core i5 و 8 گیگابایت حافظه رم به خوبی برای مصارف روزمره و کاربری عمومی کفایت می کنند. همچنین این لپ تاپ دارای بدنه ای آلومینیومی است و از کیبورد و تاچ پد با کیفیتی بهره می برد.

Lenovo Yoga Chromebook – بهترین کروم بوک برای دانشجویان

شما می توانید برای مشاهده انواع مدل های لپ تاپ های دانشجویی موجود در بازار به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین برای کسب راهنمایی در زمینه خرید لپ تاپ های دانشجویی می توانید از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر در ارتباط باشید.

منبع: CNET