بازی های جدید Xbox One روز به روز از لحاظ حجم بزرگتر می شوند و نصب آنها فضای بیشتری از حافظه ذخیره سازی کنسول را اشغال می کنند. در این شرایط یک هارد اکسترنال می تواند کمک زیادی به شما کند و فضای ذخیره سازی کنسول بازی شما را ارتقا دهد! شما می توانید از هاردهای اکسترنال USB 3.0 استفاده کرده و علاوه بر ارتقای ظرفیت، سرعت مناسبی در انتقال دیتا را نیز تجربه کنید. در این بخش لیستی از هاردهای اکسترنال میان رده برای اتصال به کنسول Xbox One را به شما معرفی می کنیم که از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. با تهیه این هاردها بودجه تان برای خرید بازی های جذاب ایکس باکس بیشتر خواهد شد!

هارد اکسترنال Toshiba Canvio Basics 1TB – اقتصادی و کارآمد

هارد اکسترنال Toshiba Canvio Basics 1TB – اقتصادی و کارآمد

هارد توشیبا Canvio Basic یک دستگاه ساده و جمع و جور است که با ظرفیت یک ترابایت عرضه شده و یکی از مقرون به صرفه ترین هاردهای اکسترنال سازگار با ایکس باکس وان به شمار می آید. با استفاده از این هارد می توانید حافظه ذخیره سازی مدل ابتدایی Xbox One را تا سه برابر ارتقا دهید. این هارد اکسترنال از سرعت انتقال دیتای مناسبی نیز برخوردار است و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند.

هارد اکسترنال Seagate Portable 1TB – فضای کنسول را توسعه دهید

هارد اکسترنال Seagate Portable 1TB – فضای کنسول را توسعه دهید

در حالی که سیگیت خط تولید اختصاصی برای تولید هاردهای تحت لیسانس ایکس باکس دارد، اما این هارد Portable نیز قابلیت استفاده در کنار کنسول Xbox One را دارد. این هارد اکسترنال دارای ظرفیت یک ترابایت است و باعث توسعه فضای ذخیره سازی کنسول شما می شود. سیگیت یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین برندهای تولید هاردهای اینترنال و اکسترنال است که کیفیت عملکرد محصولات آن تضمین شده است. این موضوع در رابطه با هارد Portable هم صدق می کند و می توان آن را با توجه به قیمتی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها دانست.

هارد اکسترنال WD 1TB My Passport Portable – طراحی ظاهری جذاب و شیک

هارد اکسترنال WD 1TB My Passport Portable – طراحی ظاهری جذاب و شیک

هاردهای اکسترنال سری My Passport برند وسترن دیجیتال نیز دارای قیمت مناسبی هستند و از گزینه های ایده آل برای ارتقای حافظه ذخیره سازی کنسول Xbox One به شمار می آیند. این هاردها دارای ظرفیت حداقل یک ترابایت هستند و در آنها از تکنولوژی های کاربردی وسترن دیجیتال استفاده شده است. هارد اکسترنال WD 1TB My Passport Portable در کنار عملکرد مناسب، دارای طراحی ظاهری شیک و جذابی نیز هست و استفاده از آن جلوه ای خاص به ایکس باکس وان شما می بخشد.

هارد اکسترنال WD 2TB Elements Portable – ارزش خرید بالا

هارد اکسترنال WD 2TB Elements Portable – ارزش خرید بالا

با خرید این هارد اکسترنال 2 ترابایت به فضای ذخیره سازی کنسول Xbox One خود اضافه کنید! هارد WD 2TB Elements Portable از قیمت مناسبی هم برخوردار است و با توجه به ظرفیتی که دارد، کاملاً خرید آن مقرون به صرفه خواهد بود. لازم به ذکر است که استفاده از این هارد اکسترنال نیازی به هیچ نرم افزار اضافی نخواهد داشت. به همین دلیل می توانید از آن به صورت plug-and-play در هنگام اتصال به کنسول Xbox One استفاده کنید.

هارد اکسترنال Seagate Portable 4TB – ظرفیت بالا، قیمت پایین!

هارد اکسترنال Seagate Portable 4TB – ظرفیت بالا، قیمت پایین!

این هارد 4 ترابایتی همان چیزی است که احتیاج دارید! با استفاده از این هارد اکسترنال دیگر نگران پر شدن حافظه ذخیره سازی کنسول ایکس باکس وان خود نخواهید بود و با خیال راحت می توانید انواع بازی های سنگین و جدید را بر روی آن ذخیره کنید. سرعت انتقال دیتای هارد اکسترنال Seagate Portable 4TB نیز کاملاً انتظارات شما را برآورده می کند و مجبور به منتظر ماندن به مدت طولانی برای انتقال فایل های حجیم به آن نخواهید بود.

چنانچه قصد خرید انواع هارد اکسترنال سازگار با کنسول Xbox One را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آنها را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید از هاردهای اکسترنال موجود بر روی سایت ما دیدن کرده و نسبت به خرید اینترنتی مدل مورد نظر خود اقدام نمایید.

منبع: windowscentral