شما می توانید کنترلر DualShock 4 خود را از طریق کابل USB به PS4 اتصال داده و آن را شارژ کنید. اما این روش برای شارژ فقط یک کنترلر در هر لحظه جواب می دهد و نمی توانید از قابلیت شارژ هم زمان بهره ببرید. این موضوع به خصوص در هنگام انجام بازی به صورت چند نفره ممکن است مشکل ساز شود. همچنین استفاده از کابل به طور کلی باعث ایجاد محدودیت می شود و از هیجان بازی برای شما کم می کند! در این شرایط یک پایه شارژ می تواند کمک زیادی به شما کرده و انرژی مورد نیاز کنترلرهای شما را تأمین کند. در ادامه برخی از بهترین پایه های شارژ برای کنترلرهای PS4 را به اختصار بررسی می کنیم. توجه داشته باشید که این پایه های شارژ با کنترلرهای DualSense کنسول PS5 سازگاری ندارند.

پایه شارژ PowerA DualShock 4 – در مجموع بهترین انتخاب!

پایه شارژ PowerA DualShock 4 – در مجموع بهترین انتخاب!

پایه شارژ PowerA DualShock 4 تنها پایه شارژ دارای گواهینامه رسمی برای استفاده در رابطه با کنترلرهای پلی استیشن 4 است. این پایه شارژ بدون نیاز به آداپتور AC و تجهیزات اضافی قادر به شارژ کنترلرهای PS4 است و تنها کافیست تا کنترلرهای خود را به آن متصل کنید. با توجه به اینکه این پایه شارژ ابعاد جمع و جور و کوچکی دارد، به سادگی می توانید از آن در فضاهای محدود و کوچک نیز استفاده کنید.

پایه شارژ HyperX ChargePlay Duo – پشتیبانی از فست شارژ

پایه شارژ HyperX ChargePlay Duo – پشتیبانی از فست شارژ

پایه شارژ HyperX ChargePlay Duo توانایی شارژ سریع دو کنترلر به صورت هم زمان را دارد. این پایه شارژ از طریق آداپتور AC تغذیه می شود و قادر به شارژ کامل کنترلرهای PS4 در عرض دو ساعت است. به این ترتیب نیازی به اختصاص دادن هیچ یک از پورت های USB کنسول بازی خود به کنترلرها را ندارید. بر روی بدنه این پایه شارژ یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که شما را از کامل شدن شارژ کنترلرها مطلع می کند.

پایه شارژ BEBONCOOL – کارایی بالا نسبت به قیمت

پایه شارژ BEBONCOOL – کارایی بالا نسبت به قیمت

هنگامی که بحث بودجه به میان می آید، انتخاب های شما محدود می شود! اگر قصد خرید پایه شارژ کنترلرهای PS4 دارید و به دنبال محصولی کارآمد هستید اما بودجه زیادی برای این منظور در نظر نگرفته اید، پایه شارژ BEBONCOOL یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این پایه شارژ از قابلیت استفاده فوق العاده آسانی برخوردار است و امکان شارژ دو کنترلر PS4 را به صورت هم زمان به شما می دهد. تنها کافیست تا کنترلرهای خود را بر روی جایگاه های تعبیه شده بر روی بدنه آن قرار دهید.

پایه شارژ Y Team – طراحی خاص و جذاب

پایه شارژ Y Team – طراحی خاص و جذاب

تمام پایه شارژهای موجود در این لیست، کنترلرها را در حالتی شارژ می کنند که در کنار یکدیگر بر روی پایه قرار گرفته اند. اما پایه شارژ Y Team طراحی متفاوتی دارد. این پایه شارژ به صورت عمودی طراحی شده و کنترلرها به شکل طبقاتی بر روی آن قرار می گیرند. شاید این موضوع تفاوت چندانی به نظر نرسد، اما به شما در دسترسی آسان تر به کنترلرها کمک زیادی می کند. همچنین طراحی خاص پایه شارژ Y Team جلوه ای جذاب به کنسول و میز بازی شما می دهد.

پایه شارژ PECHAM Vertical – یک محصول چند منظوره

پایه شارژ PECHAM Vertical – یک محصول چند منظوره

اگر به دنبال امکانات بیشتری از یک پایه شارژ هستید، می توانید از PECHAM Vertical استفاده کنید. این دستگاه هم به عنوان پایه شارژ قابل استفاده است و هم می توان از آن به عنوان خنک کننده PS4 بهره برد. شما می توانید از این دستگاه برای شارژ دو کنترلر DualShock 4 به طور هم زمان استفاده کنید. همچنین در قسمت جلویی بدنه این پایه شارژ سه پورت USB اضافی تعبیه شده است. بنابراین امکان شارژ سایر دستگاه های USB نیز با پایه شارژ PECHAM Vertical وجود دارد.

برای کسب مشاوره و اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پایه شارژ کنترلرهای PS4، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید.

منبع: androidcentral