به دنبال یک پاوربانک یا شارژر کوچک و سبک برای شارژ آیفون خود هستید؟ در این بخش برخی از بهترین مدل های این دستگاه ها را به شما معرفی خواهیم کرد. با به همراه داشتن این پاوربانک ها با خود، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی آیفون تان در طول روز نخواهید بود. در این لیست سعی شده تا مدل هایی معرفی شود که به کابل لایتنینگ به صورت متصل به بدنه مجهز هستند. به این ترتیب نیازی به حمل کابل شارژ به صورت جداگانه نخواهید داشت. با ما همراه باشید.

پاوربانک Mophie PowerStation Plus – قیمت مناسب و مجهز به کابل لایتنینگ

پاوربانک Mophie PowerStation Plus – قیمت مناسب و مجهز به کابل لایتنینگ

از زمان آغاز عرضه پاوربانک Mophie PowerStation Plus به بازار چند سالی می گذرد و اکنون این پاوربانک دیگر تولید نمی شود. به همین دلیل شما می توانید آن را با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنید! این پاوربانک دارای ظرفیت 6040 میلی آمپر ساعت است و به یک کابل لایتنینگ به صورت متصل به بدنه مجهز می باشد. توجه داشته باشید که این پاوربانک Mophie از قابلیت فست شارژ برخوردار نیست. لازم به ذکر است که پاوربانک Mophie PowerStation Plus در نسخه دیگری نیز موجود است که در آن پاوربانک علاوه بر کابل لایتنینگ، به کابل MicroUSB هم مجهز است. بر روی بدنه این پاوربانک یک پورت خروجی USB نیز تعبیه شده و از این جهت شما می توانید با آن دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. 

پاوربانک RAVPower USB-C Power Bank 15000 mAh – ارزش خرید بالا

پاوربانک RAVPower USB-C Power Bank 15000 mAh – ارزش خرید بالا

شرکت راوپاور نامی شناخته شده در زمینه تولید پاوربانک است و محصولات آن معمولاً از ارزش خرید بالایی برخوردارند. این موضوع در رابطه با پاوربانک 15000 میلی آمپر ساعتی آن نیز صدق می کند و می توان آن را یکی از محصولات با کیفیت و کارآمد این برند معتبر دانست. این پاور بانک راوپاور از فناوری فست شارژ 18 واتی پشتیبانی می کند و به پورت های USB-A و USB-C مجهز است. همچنین بر روی بدنه آن چهار نشانگر LED به منظور نمایش تقریبی میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک تعبیه شده است.

پاوربانک Anker PowerCore Lite 10000 mAh – باریک و سبک

پاوربانک Anker PowerCore Lite 10000 mAh – باریک و سبک

پاوربانک انکر PowerCore Lite ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را در یک بدنه باریک و سبک برای شما به ارمغان می آورد. این پاوربانک از بسیاری از شارژرهای همراه ضخامت کمتری دارد و به همین دلیل حمل آن آسان تر است. لازم به ذکر است که این پاوربانک انکر دارای پورت ورودی USB-C برای شارژ باتری خود می باشد اما به پورت خروجی USB-C مجهز نیست. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که همراه با این پاوربانک کابل شارژ ارائه نمی شود و باید کابل را به صورت جداگانه تهیه کنید.

پاوربانک Aukey PB-N83 Mini 10000 mAh USB-C – مینی فست شارژ!

پاوربانک Aukey PB-N83 Mini 10000 mAh USB-C – مینی فست شارژ!

شرکت آکی ادعا می کند که پاوربانک PB-N83 کوچک ترین و سبک ترین پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی است! البته برای تصدیق این ادعا نمی توان اظهار نظر قطعی کرد! با این وجود این پاور بانک آکی از لحاظ ابعاد از یک کارت اعتباری بانکی نیز کوچکتر است! پاوربانک آکی PB-N83 تنها 30 میلی متر ضخامت دارد و به همین دلیل به آسانی می توان آن را در جیب گذاشت. لازم به ذکر است که این پاوربانک از هر دو فناوری فست شارژ Power Delivery USB-C (از طریق پورت USB-C) و Quick Charge 3.0 (از طریق پورت USB-A) پشتیبانی می کند. پورت USB-C این پاوربانک از نوع ورودی/ خروجی است و برای شارژ باتری پاوربانک نیز کاربرد دارد. پاوربانک آکی PB-N83 آیفون 12 پرو را در عرض 30 دقیقه به میزان 60 درصد شارژ می کند.

پاوربانک Aukey Wireless Power Bank with 18W PD – بهترین انتخاب برای شارژ وایرلس

پاوربانک Aukey Wireless Power Bank with 18W PD – بهترین انتخاب برای شارژ وایرلس

این پاوربانک آکی از هر دو شارژ وایرلس و کابلی پشتیبانی می کند. اگر از پورت USB-C این پاوربانک استفاده کنید، می توانید از سرعت شارژ 18 وات بهره مند شوید. همچنین شما می توانید گوشی آیفون خود را بر روی دستگیره این پاوربانک قرار دهید و به سرعت شارژ وایرلس 10 وات دست پیدا کنید. پاوربانک وایرلس آکی از ظرفیت عالی 20000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و به پایه نگهدارنده و صفحه نمایش LCD جهت نمایش میزان شارژ به درصد مجهز می باشد. همراه با این پاوربانک یک کابل تبدیل USB-A به USB-C نیز ارائه می شود.

پاوربانک MyCharge HubPlus Turbo 6700 mAh – مجهز به دو شاخه

پاوربانک MyCharge HubPlus Turbo 6700 mAh – مجهز به دو شاخه

پاوربانک MyCharge HubPlus Turbo آخرین مدل تولید شده توسط این شرکت است که به دو شاخه تا شو و دو کابل متصل به بدنه لایتنینگ و USB-C مجهز است. به این ترتیب می توان از آن به عنوان شارژر دیواری هم استفاده کرد. این پاوربانک Turbo نامیده شده چرا که از هر دو فناوری فست شارژ Power Delivery و Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند. به طور دقیق تر باید گفت که این پاوربانک نسبت به پاوربانک های استاندارد 5 ولتی، سرعت شارژ 75 درصد بیشتر را برای شارژ آیفون به ارمغان می آورد. 

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع پاوربانک، آماده ارائه خدمات به شما است. چنانچه قصد خرید پاوربانک دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید مدل های موجود در بازار به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: cnet