تبلت Amazon Fire HD 10 یکی از مقرون به صرفه ترین تبلت هایی است که این روزها می توانید به آن در بازار دسترسی داشته باشید. این تبلت (در نسخه Kid) انتخابی مناسب برای استفاده کودکان است و به ویژگی های کنترلی قابل توجهی برای والدین مجهز شده است. به این ترتیب با خیالی راحت می توانید کودک خود را با این تبلت سرگرم کرده و خود به تماشای فیلم های سینمایی مورد علاقه تان بپردازید!

اما یکی از مسائلی که ممکن است برای شما مشکل ساز شود این است که تبلت به صورت اتفاقی از دست کودکتان رها شود و در اثر برخورد با زمین آسیب ببیند. حتی ممکن است این اتفاق برای خود شما هم در حین کار با تبلت بیفتد! از این جهت بهتر است تا با استفاده از قاب های محافظ، از صدمه دیدن تبلت در اثر بروز حوادث پیش بینی نشده جلوگیری کنید. در این بخش چند مدل از قاب های محافظ سازگار با تبلت Amazon Fire HD 10 را به شما معرفی می کنیم. این قاب ها از دوام و استحکام فوق العاده ای برخوردارند و از لحاظ ظاهری نیز تبلت را برای شما و کودکانتان جذاب تر از قبل می کنند! شما می توانید سایر مدل های این قاب های محافظ را در بخش اول این مقاله بر روی سایت ما مشاهده کنید.

قاب محافظ SHREBORN Kid-Proof Cover – طراحی فانتزی به شکل صورت گربه!

قاب محافظ SHREBORN Kid-Proof Cover – طراحی فانتزی به شکل صورت گربه!

این قاب برای کودکان و علاقه مندان به گربه انتخاب جذابی است! قاب SHREBORN Kid-Proof Cover به شکل صورت گربه طراحی شده و حتی گوش های گربه در گوشه های بالایی آن دیده می شود! این نوع طراحی علاوه بر این که به جنبه های ظاهری قاب افزوده، به شما کمک زیادی برای در دست گرفتن و حمل تبلت هم می کند. چرا که شما می توانید از قسمت مربوط به سر گربه به عنوان دستگیره استفاده کنید! همچنین در قسمت پشتی این قاب پایه نگهدارنده تعبیه شده است. به این ترتیب می توانید تبلت Fire HD 10 خود را به صورت افقی بر روی میز قرار دهید و از آن برای تماشای فیلم استفاده کنید. قاب SHREBORN در شش رنگ مختلف عرضه شده و وزن سبکی دارد. همچنین در ساخت آن از سیلیکون با دوام استفاده شده است.

قاب محافظ Mr.Spades Shockproof Back Cover – محکم همانند یک الماس!

قاب محافظ Mr.Spades Shockproof Back Cover – محکم همانند یک الماس!

یکی از مسائلی که برخی تولید کنندگان قاب های محافظ به آن توجه نمی کنند، استحکام گوشه های آن است. این مشکل در رابطه با قاب Mr.Spades Shockproof Back Cover وجود ندارد. چرا که در این قاب از پدهای اضافی در گوشه ها استفاده شده که از آسیب دیدن تبلت در اثر وارد آمدن ضربه از این نواحی جلوگیری می کنند. ضمن اینکه ضخامت حاشیه های این قاب بسیار زیاد است و به همین دلیل احتمال آسیب دیدن صفحه نمایش آن در اثر خط و خش کاهش می یابد. بنابراین شاید چندان مهم نباشد که این قاب فاقد محافظ صفحه نمایش است!

قاب محافظ Fintie Kiddie Series – برای کودکان

قاب محافظ Fintie Kiddie Series – برای کودکان

وقتی صحبت از قاب های قابل تبدیل (convertible) به میان می آید، احتمالاً فکرتان به سمت قاب های کتابی و تا شونده می رود. اما قاب Fintie Kiddie Series کمی متفاوت است و در قسمت بالایی بدنه آن یک دستگیره تعبیه شده که امکان تا کردن آن به سمت پشت وجود دارد. این دستگیره به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از تبلت Fire HD 10 خود به شیوه های متفاوت و در موقعیت های مختلف بتوانید استفاده کنید. لازم به ذکر است که در طراحی این قاب تمامی پورت ها، دکمه ها و اسپیکرهای تبلت در نظر گرفته شده اند و هیچ مشکلی برای استفاده از آنها نخواهید داشت.

قاب محافظ TIRIN Handle Stand Case – جذاب و زیبا

قاب محافظ TIRIN Handle Stand Case – جذاب و زیبا

از نام TIRIN Handle Stand Case پیدا است که این قاب به منظور حمل و جابجایی آسان تر تبلت طراحی شده است. در قسمت بالایی بدنه این قاب یک دستگیره تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا تبلت Fire HD 10 خود را همانند یک کیف دستی کوچک بتوانید حمل کنید. ضمن اینکه این قاب دارای پایه نگهدارنده نیز هست. لازم به ذکر است که شرکت TIRIN در طراحی این قاب برای پورت ها و دکمه های تبلت جایگاه های مخصوصی در نظر گرفته است. همچنین استفاده از این قاب باعث داغ شدن بیش از اندازه تبلت نمی شود.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با خرید انواع تبلت موجود در بازار و لوازم جانبی تبلت آنها با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» در اسرع وقت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: androidcentral