تبلت Amazon Fire HD 10 یکی از مقرون به صرفه ترین تبلت هایی است که این روزها می توانید به آن در بازار دسترسی داشته باشید. این تبلت (در نسخه Kid) انتخابی مناسب برای استفاده کودکان است و به ویژگی های کنترلی قابل توجهی برای والدین مجهز شده است. به این ترتیب با خیالی راحت می توانید کودک خود را با این تبلت سرگرم کرده و خود به تماشای فیلم های سینمایی مورد علاقه تان بپردازید!

اما یکی از مسائلی که ممکن است برای شما مشکل ساز شود این است که تبلت به صورت اتفاقی از دست کودکتان رها شود و در اثر برخورد با زمین آسیب ببیند. حتی ممکن است این اتفاق برای خود شما هم در حین کار با تبلت بیفتد! از این جهت بهتر است تا با استفاده از قاب های محافظ، از صدمه دیدن تبلت در اثر بروز حوادث پیش بینی نشده جلوگیری کنید. در این بخش چند مدل از قاب های محافظ سازگار با تبلت Amazon Fire HD 10 را به شما معرفی می کنیم. این قاب ها از دوام و استحکام فوق العاده ای برخوردارند و از لحاظ ظاهری نیز تبلت را برای شما و کودکانتان جذاب تر از قبل می کنند! شما می توانید سایر مدل های این قاب های محافظ را در بخش دوم این مقاله بر روی سایت ما مشاهده کنید.

قاب محافظ Kid-Proof Case for Fire HD 10 Tablet – قاب رسمی ارائه شده توسط آمازون

قاب محافظ Kid-Proof Case for Fire HD 10 Tablet – قاب رسمی ارائه شده توسط آمازون

قاب محافظ Kid-Proof Case نسخه رسمی ارائه شده توسط آمازون است که همراه با نسخه Kid (مخصوص کودکان) این تبلت عرضه شده است. این قاب محافظ به یک پایه نگهدارنده بر روی بخش پشتی مجهز است و کناره های آن به صورت خمیده طراحی شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا شما و کودکتان بتوانید آسان تر تبلت را در دست بگیرید. لازم به ذکر است که این قاب محافظ آمازون در پنج رنگ مختلف راهی بازار شده که به شما این انتخاب را می دهد تا رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب کنید.

قاب محافظ TSQ Rugged Protective Cover – تبلت را راحت در دست بگیرید!

قاب محافظ TSQ Rugged Protective Cover – تبلت را راحت در دست بگیرید!

از آنجایی که تبلت Fire HD 10 دارای سایز 10 اینچ است، نگه داشتن آن در یک دست ممکن است کمی دشوار باشد. اما قاب محافظ TSQ این مشکل را برای شما حل کرده است. در قسمت پشتی این قاب یک دستگیره نواری تعبیه شده که کمک زیادی به شما در هنگام در دست گرفتن تبلت می کند. همچنین شما می توانید یک بند آویز به این دستگیره اتصال دهید و تبلت را در مواقعی که به آن نیازی ندارید، بر روی شانه خود بیندازید! لازم به ذکر است که قاب TSQ دارای محافظ سه لایه در قسمت های پشتی و کناره ها است و دوام و استحکام فوق العاده ای دارد. توجه داشته باشید که این قاب به محافظ صفحه نمایش مجهز نیست.

قاب محافظ MoKo Full Body Rugged Cover – محافظت از همه چیز!

قاب محافظ MoKo Full Body Rugged Cover – محافظت از همه چیز!

با استفاده از قاب MoKo Full Body Rugged Cover از تمام سطح جلو، پشت و کناره های تبلت خود در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید. این قاب دارای یک محافظ صفحه نمایش نیز هست که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. همچنین این محافظ صفحه نمایش از نفوذ گرد و غبار به فضای بین قاب و بدنه تبلت به طور کامل جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که بر روی قسمت پشتی قاب MoKo یک پایه نگهدارنده نیز تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا بتوانید تبلت را به صورت افقی بر روی میز قرار دهید.

قاب محافظ Poetic TurtleSkin – صدایی با کیفیت و شفاف

قاب محافظ Poetic TurtleSkin – صدایی با کیفیت و شفاف

برند Poetic پیش از این برخی از با دوام ترین قاب های محافظ برای گوشی موبایل را روانه بازار کرده بود و اکنون با ارائه قاب TurtleSkin برای تبلت Amazon Fire HD 10 در این زمینه هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. این قاب در چهار رنگ مختلف عرضه شده و در ساخت آن از سیلیکون جاذبِ مقاوم در برابر شوک استفاده شده است. استفاده از این مواد اولیه باعث شده تا این قاب وزن سبکی داشته باشد و استفاده از تبلت برای شما آسان تر شود. لازم به ذکر است که Poetic حتی اسپیکرهای تبلت را هم در نظر داشته و استفاده از آن هیچ گونه تأثیری بر روی قدرت و حجم صدای دستگاه نخواهد داشت.

قاب محافظ Fintie Tuatara Magic Ring Case – عملکرد درخشان و رؤیایی!

قاب محافظ Fintie Tuatara Magic Ring Case – عملکرد درخشان و رؤیایی!

قاب Fintie Tuatara Magic Ring Case به طور کامل از تمامی سطح بدنه تبلت محافظت می کند و از طراحی ظاهری شیک و جذابی بهره می برد. این قاب در چهار رنگ مختلف قابل تهیه است و به محافظ صفحه نمایش و محافظ دو لایه بدنه مجهز است. بر روی قسمت پشتی این قاب یک پایه نگهدارنده هم موجود است که از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است و امکان قرار دادن افقی تبلت بر روی میز را فراهم می آورد. ضمن اینکه شما می توانید از این پایه نگهدارنده به عنوان دستگیره هم استفاده کرده و تبلت را راحت تر در دست بگیرید. در ادامه با بخش دوم این مقاله با نام با این قاب های محافظ تبلت Amazon Fire HD 10 را از آسیب های احتمالی در امان نگه دارید! (بخش دوم) با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با خرید انواع تبلت موجود در بازار و لوازم جانبی آنها با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» در اسرع وقت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: androidcentral