یک پایه نگهدارنده گوشی با کیفیت این اطمینان را به شما می دهد که گوشی شما در حین رانندگی کاملاً ایمن خواهد ماند و می توانید در پشت فرمان به آن دسترسی داشته باشید. همان طور که می دانید در دست گرفتن گوشی موبایل در هنگام رانندگی یکی از عوامل اصلی تصادفات است و ممکن است باعث صدمات مالی و حتی جانیِ جبران ناپذیری شود. به همین دلیل شما می توانید با استفاده از یک پایه نگهدارنده، بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی به آن دسترسی داشته باشید و به عنوان مثال از اپلیکیشن های مسیریابی استفاده کنید. در این حالت حتی نیازی به منحرف کردن سر خود از مسیر مستقیم به سمت جاده ندارید و می توانید در کمال آرامش و ایمنی، به گوشی تان دید داشته باشید. در این بخش چند مدل از هولدرهای با کیفیت و پرطرفدار موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این هولدرها را در مقاله «بهترین پایه های نگهدارنده گوشی برای استفاده در ماشین شما! (بخش دوم)» مشاهده کنید.

پایه نگهدارنده iOttie Easy One Touch 5 – انتخابی مناسب از یک برند معتبر

پایه نگهدارنده iOttie Easy One Touch 5 – انتخابی مناسب از یک برند معتبر

پایه نگهدارنده iOttie Easy One Touch 5 یک انتخاب مناسب برای استفاده در ماشین است. این پایه نگهدارنده به آسانی بر روی دریچه کولر ماشین نصب می شود و بازوی آن از نوع تلسکوپی است. به این ترتیب شما می توانید به آسانی طول بازوی این پایه نگهدارنده را کم یا زیاد کنید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی شما به شکلی کاملاً محکم بر روی پایه نگهدارنده iOttie Easy One Touch 5 قرار می گیرد و تکان های ماشین در حال حرکت باعث جدا شدن آن از هولدر نمی شود.

پایه نگهدارنده Maxboost Car Mount – ساده اما کاربردی

پایه نگهدارنده Maxboost Car Mount – ساده اما کاربردی

بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا از یک پایه نگهدارنده کوچک و جمع و جور استفاده کنند تا فضای کافی برای مانور دادن در هنگام رانندگی را در داخل خودرو در اختیار داشته باشند. از جمله این هولدرهای جمع و جور باید به پایه نگهدارنده Maxboost اشاره کنیم که بر روی دریچه کولر خودرو نصب می شود. این پایه نگهدارنده از نوع مگنتی است و درون آن از چهار آهنربای قدرتمند استفاده شده است. به این ترتیب گوشی شما به شکلی محکم بر روی آن قرار خواهد گرفت. همچنین شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر گوشی تان را بر روی پایه نگهدارنده Maxboost بچرخانید و از آن به صورت افقی یا عمودی استفاده کنید.

پایه نگهدارنده Beam Electronics Universal Car Vent Mount – قابلیت چرخش

پایه نگهدارنده Beam Electronics Universal Car Vent Mount – قابلیت چرخش

پایه نگهدارنده Beam Electronics کارها را برای شما ساده می کند! بر روی صفحه داخلی این هولدر از یک پد کاملاً نرم استفاده شده که به شما اجازه می دهد تا گوشی خود را حتی بدون قاب محافظ بر روی آن قرار داده و نگران خط افتادن بر روی بدنه گوشی نباشید! فاصله بازوهای کناری این پایه نگهدارنده به آسانی تنظیم می شود؛ از این جهت می توان انواع گوشی را بر روی آن قرار داد. همچنین پایه نگهدارنده Beam Electronics به گونه ای طراحی شده که می توانید آن را بچرخانید و به گوشی خود در حالت landscape دسترسی داشته باشید.

پایه نگهدارنده iOttie Easy One Touch Wireless 2 – محبوب ترین هولدر

پایه نگهدارنده iOttie Easy One Touch Wireless 2 – محبوب ترین هولدر

پایه نگهدارنده Easy One Touch Wireless 2 یکی دیگر از محصولات کارآمد برند iOttie است که گوشی را به شکلی کاملاً محکم و ایمن بر روی خود نگه می دارد. اما ویژگی منحصر به فرد این هولدر توانایی آن در شارژ وایرلس گوشی است. به این صورت که اگر گوشی شما از فناوری شارژ وایرلس برخوردار باشد، در صورت قرار گرفتن بر روی این هولدر شارژ می شود. پس پایه نگهدارنده iOttie Easy One Touch Wireless 2 یک محصول دو منظوره است و شما را از حمل شارژ در ماشین نیز بی نیاز می کند.

منبع: androidcentral