اگر قصد سفر با ماشین را دارید، به همراه داشتن یک شارژر فندکی یک امر ضروری برای شما است. مسلماً دوست ندارید وقتی در جاده اید و به پریز برق دسترسی ندارید، گوشی تان به دلیل اتمام شارژ خاموش شود! همچنین این روزها بسیاری از رانندگان سفرهای درون شهری خود را از طریق اپلیکیشن های مسیریابی موبایل انجام می دهند و آنها هم به یک شارژر فندکی در ماشین خود نیاز خواهند داشت. اگر از گوشی های اندرویدی بالارده مانند گوگل پیکسل 5 یا گوشی های میان رده استفاده می کنید، شارژرهای فندکی متعددی وجود دارد که شارژ گوشی موبایل شما را از طریق کابل تأمین می کنند. در ادامه چهار مدل از بهترین این شارژرها را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

شارژر فندکی Anker 48W PowerDrive+ III Duo – شارژ سریع و مطمئن

شارژر فندکی Anker 48W PowerDrive+ III Duo – شارژ سریع و مطمئن

این شارژر فندکی محصول شرکت انکر توان کلی 48 وات را ارائه می دهد و به دو پورت USB-C مجهز است. با توجه به این مشخصات و این موضوع که شارژر فندکی انکر PowerDrive+ از قابلیت شارژ هوشمند برخوردار است، می توان آن را یکی از بهترین انتخاب ها برای شارژ گوشی گوگل پیکسل 5 دانست. یکی از پورت های این شارژر از فناوری شارژ سریع 18 واتی PD برخوردار است که برای شارژ گوشی پیکسل 5 مناسب است. پورت دیگر آن نیز با فناوری شارژ سریع 30 واتی PD سازگار است که می توان از آن برای شارژ دستگاه های دارای باتری حجیم تر بهره برد.

شارژر فندکی RAVPower 48W 2-port – شارژدهی هوشمند

شارژر فندکی RAVPower 48W 2-port – شارژدهی هوشمند

این شارژر فندکی از طریق پورت های USB-C و USB-A خود، توان خروجی حداکثر 48 وات را به ارمغان می آورد. شما می توانید گوشی گوگل پیکسل 5 یا دیگر گوشی های اندرویدی دارای فناوری فست شارژ را از طریق پورت USB-C این شارژر فندکی با بالاترین سرعت شارژ کنید. این پورت از فناوری Power Delivery با توان 30 وات پشتیبانی می کند. همچنین پورت USB-A این شارژر از فناوری iSmart راوپاور بهره می برد و توان خروجی 18 وات را به ارمغان می آورد. فناوری iSmart باعث می شود تا شدت جریان خروجی شارژر متناسب با نوع و ظرفیت باتری دستگاه متصل به آن به صورت هوشمند تنظیم شود و به این ترتیب طول عمر باتری گوشی شما افزایش یابد.

شارژر فندکی CHOETECH 36W 2-port – یک شارژر فندکی فلزی با دوام

شارژر فندکی CHOETECH 36W 2-port – یک شارژر فندکی فلزی با دوام

اگر به دنبال یک شارژر فندکی با دوام و مقاوم هستید، این شارژر فندکی محصول برند CHOETECH را مد نظر داشته باشید. این شارژر فندکی دارای بدنه ای تمام فلزی است و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه یا رها شدن از دست و برخورد با زمین صدمه نمی بیند. از لحاظ سرعت شارژدهی هم این شارژر فندکی در وضعیت مناسبی قرار دارد و از طریق دو پورت USB-C خود توان خروجی حداکثر 36 وات را ارائه می دهد. هر یک از پورت های این شارژر از فناوری فست شارژ 18 واتی PD بهره می برند. به این ترتیب شما می توانید با خیالی راحت دو گوشی گوگل پیکسل 5 را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید.

شارژر فندکی Aukey 30W PD – کوچک و جمع و جور اما کارآمد

شارژر فندکی Aukey 30W PD – کوچک و جمع و جور اما کارآمد

این شارژر فندکی با وجود ابعاد کوچک و جمع و جوری که دارد، توان خروجی 30 وات را از طریق هر یک از پورت های USB-C خود به شما ارائه می دهد. البته توجه داشته باشید که در صورت دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان به این شارژر، توان خروجی کلی آن 24 وات خواهد بود. باید به این نکته اشاره کنیم که شارژر فندکی Aukey 30W PD به طور کاملاً محکم و ثابت در سوکت فندک خودرو جای می گیرد و در اثر تکان های ماشینِ در حال حرکت از آن خارج نمی شود. به این ترتیب با خیالی راحت می توانید از آن در حین رانندگی در خیابان های شهری و جاده های بین شهری استفاده کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان یکی از شرکت های با سابقه و معتبر در زمینه فروش انواع شارژر فندکی موجود در بازار به شمار می آید. چنانچه قصد خرید شارژر فندکی دارید، برای دریافت قیمت مدل های مختلف این دستگاه و اطلاع از نحوه خرید آنها، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین می توانید از مدل های شارژرهای فندکی موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کرده و نسبت به خرید اینترنتی مدل مورد نظر خود اقدام نمایید.

منبع: androidcentral