ایسوس فعالیت گسترده ای در بازار گوشی های هوشمند ندارد و مدل های تولید شده توسط آن محدود هستند. با این وجود گوشی های این شرکت همچنان از بهترین انتخاب ها برای بسیاری از کاربران به شمار می آیند و از کیفیت بالایی بهره می برند. پرچم دار فعلی ایسوس، گوشی Zenfone 7 Pro، اکنون به عنوان یکی از بهترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار شناخته می شود و به دوربین چرخان مجهز است! همچنین گوشی ایسوس ROG Phone 5 یکی از بهترین انتخاب ها برای گیمرها به شمار می آید و در آن از مجموعه سخت افزاری قدرتمندی استفاده شده است. در ادامه نگاه کوتاهی به این دو گوشی با کیفیت برند ایسوس می اندازیم.

گوشی ASUS Zenfone 7 Pro – همچنان بهترین گوشی برای ثبت سلفی

گوشی ASUS Zenfone 7 Pro – همچنان بهترین گوشی برای ثبت سلفی

گوشی Zenfone 7 Pro یکی از جذاب ترین گوشی های ارائه شده در سال 2021 بوده است و این موضوع به دلیل ماژول خاص و چرخان دوربین آن است. ماژول دوربین این گوشی به صورت موتوری طراحی شده و به شما اجازه می دهد تا بتوانید از دوبین های پشتی 64 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی زاویه باز آن برای انداختن عکس سلفی استفاده کنید. همچنین گوشی Zenfone 7 Pro از سخت افزار داخلی قدرتمندی بهره می برد و به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 30 واتی مجهز است. سیستم عامل این گوشی نیز به تازگی به اندروید 11 آپدیت شده است.

سایر مشخصات گوشی Zenfone 7 Pro را صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز، تراشه اسنپ دراگون 865+، حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایت و حافظه داخلی با ظرفیت 256 گیگابایت تشکیل می دهند. اما همان طور که اشاره شد، اصلی ترین ویژگی این گوشی دوربین چرخان آن است که به خصوص در هنگام ثبت سلفی کارایی بالایی پیدا می کند.

گوشی ASUS ROG Phone 5 (ZS673KS) – چند قدم جلوتر!

گوشی ASUS ROG Phone 5 (ZS673KS) – چند قدم جلوتر!

نام ایسوس با تجهیزات گیمینگ گره خورده است! و این گوشیِ متعلق به نسل سوم پرچم داران گیمینگ این شرکت، به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی های بازار شناخته می شود! این گوشی از تراشه به روز کوالکوم اسنپ دراگون 888 قدرت می گیرد و به 18 گیگابایت حافظه رم مجهز است. همچنین باتری به کار رفته در گوشی ASUS ROG Phone 5 دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است و قادر به تأمین انرژی مورد نیاز گوشی برای دو روز استفاده از آن است! به این ترتیب هیچ مشکلی برای اجرای بازی های سنگین و گرافیکی بر روی این گوشی نخواهید داشت.

از دیگر ویژگی های گوشی ایسوس ROG Phone 5 باید به صفحه نمایش 6.78 اینچی آن اشاره کنیم که از نوع AMOLED است و توانایی نمایش یک بیلیون رنگ را دارد. این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 144 هرتز و میزان روشنایی حداکثر 1200 nits برخوردار است و از HDR10+ پشتیبانی می کند. این مشخصات بالاترین کیفیت در نمایش بازی را به ارمغان می آورد.

شما می توانید انواع گوشی های اندرویدی موجود در بازار را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

منبع: androidcentral