دستگاه های هوشمند و مدرن امروزی با اینکه روز به روز به امکانات جدیدی مجهز می شوند، اما همچنان به شارژ نیاز دارند تا جادویشان را در اختیار شما قرار دهند! تقریباً تمام این دستگاه ها حداقل روزی یک بار به شارژ شدن نیاز پیدا می کنند. سؤال اینجاست که آیا در تمام طول روز یک پریز برق در کنار شما است تا دستگاه خود را به آن متصل کنید؟! مسلماً جواب منفی است! پس اگر از گوشی یا دیگر دستگاه های هوشمند خود در طول روز زیاد استفاده می کنید، به همراه داشتن یک پاوربانک برایتان ضروری است.

پاوربانک انکر Anker PowerCore III – محبوب ترین

پاوربانک های پرطرفدار انکر در سال 2023

این پاوربانک جزء جدیدترین مدل های انکر نیست، ظرفیت چندان بالایی ندارد و حتی خروجی چندان پر سرعتی هم ارائه نمی دهد؛ اما باید به شما بگوییم که پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی PowerCore III همچنان جزء پرطرفدارترین مدل های انکر در دنیا است! این پاوربانک از تکنولوژی های شارژدهی عالی انکر بهره می برد و به هر دو نوع پورت USB-A و USB-C مجهز است. همچنین این پاوربانک از شارژدهی وایرلس پشتیبانی می کند و حتی دارای پایه نگهدارنده هم هست. در زمینه سرعت شارژ باید گفت که پاوربانک انکر PowerCore III از سرعت شارژ باسیم 18 وات PD و سرعت شارژ بی سیم 10 وات پشتیبانی می کند که برای اکثر دستگاه های هوشمند مناسب است.

پاوربانک انکر Anker 511 – کوچک اما قدرتمند

پاوربانک های پرطرفدار انکر در سال 2023

زمانی که از خانه بیرون می زنید و می خواهید تا یک مقدار شارژ بک آپ برای گوشی تان با خود به همراه ببرید، پاوربانک انکر 511 یک انتخاب عالی برای شما است. این مدل به باتری 5000 میلی آمپر ساعت مجهز است و از طریق پورت USB-C، خروجی حداکثر 20 وات را ارائه می دهد. به طور کلی این پاوربانک برای شارژ گوشی در هنگام حرکت گزینه ایده آلی است. ابعاد جمع و جور پاوربانک انکر 511 به شما این امکان را می دهد تا آن را در جیب لباس یا کیفتان بگذارید. یک دو شاخه تاشو نیز در قسمت بالایی بدنه این پاوربانک قرار دارد که امکان اتصال مستقیم به پریز و استفاده به عنوان شارژر دیواری را به شما می دهد.

پاوربانک انکر Anker 737 (PowerCore 24K) – ظرفیت عالی

پاوربانک های پرطرفدار انکر در سال 2023

اگر به دنبال حجم زیادی از شارژ هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم به پاوربانک انکر 737 نگاهی بیندازید! این پاوربانک به لطف پشتیبانی از سرعت خروجی 140 وات و مجهز بودن به دو پورت USB-C قادر است تا به سادگی لپ تاپ و دستگاه های بزرگتر را شارژ کند. همچنین یک پورت USB-A بر روی بدنه این پاوربانک تعبیه شده که از خروجی 18 وات پشتیبانی می کند و برای شارژ دستگاه های کوچکتر مانند گوشی کاربرد دارد. با خرید پاوربانک انکر 737 به یک باتری حجیم با ظرفیت 24000 میلی آمپر ساعت دست پیدا می کنید! یک صفحه نمایش هوشمند دیجیتال نیز در قسمت بالایی بدنه این مدل قرار دارد که اطلاعات مهم را به صورت لحظه ای به شما نشان می دهد.

پاوربانک انکر Anker 523 (PowerCore Slim 10K PD) – یک منبع انرژی شیک و جذاب

پاوربانک های پرطرفدار انکر در سال 2023

پاوربانک انکر 523 با تلفیق فناوری های شارژ پیشرفته با یک طراحی باریک و سبک، امکان دسترسی به ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را در هر مکان و زمانی در اختیار شما قرار می دهد. این پاوربانک باریک به یک پورت USB-C با خروجی 20 وات مجهز است و در زمانی کوتاه گوشی و دیگر گجت های هوشمند شما را شارژ می کند. یک پورت معمولی USB-A نیز در کنار پورت تایپ سی این پاوربانک دیده می شود که خروجی 12 وات را ارائه می دهد. پاوربانک انکر 523 با روکش مات و نشانگرهای LED درخشان خود یکی از مدل های جذاب و شیک موجود در بازار به شمار می آید.

پاوربانک انکر Anker 733 (GanPrime PowerCore 65W) – یک مدل همه کاره و قدرتمند

پاوربانک های پرطرفدار انکر در سال 2023

همانند مدل 511، پاوربانک انکر 733 نیز می تواند به طور مستقیم به پریز برق متصل شود، اما یک سری تفاوت های اساسی بین این دو مدل وجود دارد. پاوربانک 733 از تکنولوژی اختصاصی GaNPrime انکر بهره می برد و با استفاده از آن می توانید به سرعت شارژ 65 وات دست پیدا کنید! این تکنولوژی بر روی کوچکتر شدن ابعاد این گجت نیز مؤثر بوده است. این پاوربانک برای شارژ طیف وسیعی از دستگاه ها کاربرد دارد و به دو پورت USB-C (یکی ورودی/خروجی و دیگری فقط خروجی) و یک پورت USB-A مجهز شده است. ظرفیت پاوربانک انکر 733 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است و شما می توانید از آن برای شارژ لپ تاپ هم استفاده کنید.

منبع: androidcentral