ساعت هوشمند یکی از وسایلی است که کم کم در حال پیدا کردن جایگاه خود در میان کاربران است. شما می توانید از این دستگاه به عنوان جایگزینی برای برخی کاربردهای گوشی موبایل استفاده کنید. همچنین ساعت هوشمند برای ورزشکاران و علاقه مندان به فیتنس نیز کارایی بالایی دارد. به همین دلیل شاید علاقه داشته باشید تا در سال 2021 یک ساعت هوشمند برای خود خریداری کنید! اگر گوشی شما اندرویدی است، نمی توانید از اپل واچ استفاده کنید. چرا که این ساعت هوشمند فقط با گوشی های آیفون اپل سازگاری دارد. اما ساعت های هوشمند اندرویدی کارآمدی در بازار موجود هستند که هم از لحاظ کارایی رضایت شما را جلب می کنند و هم قیمت کمتری نسبت به اپل واچ دارند. اگر به دنبال بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی هستید، لیست زیر برای شما است. با ما تا انتهای متن همراه باشید.

ساعت هوشمند Fitbit Versa 3 – جایگزینی شایسته برای اپل واچ!

ساعت هوشمند Fitbit Versa 3 – جایگزینی شایسته برای اپل واچ!

ساعت هوشمند Versa 3 با هر دو سیستم عامل iOS و اندروید سازگار است و این امکان را به شما می دهد تا دستیار صوتی مورد نظر خود را از میان الکسا یا Google Assistant انتخاب کنید. این ساعت هوشمند تمام اپلیکیشن ها و ویژگی های رقبای گران قیمت خود را ندارد، اما مجموعه ای از امکانات مختلف در حوزه ورزش، زندگی سالم و مکان یابی را به شما می دهد. از جمله امکانات این ساعت هوشمند می توان به مجهز بودن به GPS داخلی و نمایش در لحظه ضربان قلب با قابلیت ارسال نوتیفیکیشن اشاره کرد. ساعت هوشمند Versa 3 بهترین انتخاب از این لیست برای بررسی وضعیت در حالت خواب است و وضعیت اکسیژن خون و دمای بدن را در طول شب اندازه گیری می کند. طول عمر باتری این ساعت هوشمند از بسیاری از رقبای آن بیشتر است: شما می توانید حدود چهار شبانه روز از این ساعت هوشمند با صفحه نمایش همیشه روشن استفاده کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ Active 2 – کارایی بالا در مقایسه با قیمت!

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ Active 2 – کارایی بالا در مقایسه با قیمت!

ساعت هوشمند Active 2 تقریباً تمام ویژگی های مدل جدید Galaxy Watch 3 (مانند اپلیکیشن ECG و سنسور تشخیص سقوط) را دارد. با این تفاوت که قیمت آن نصف مدل گلکسی واچ 3 است! البته این ساعت هوشمند از لحاظ ظاهری به جذابیت گلکسی واچ نیست و در آن از قاب چرخان و بدنه نازک استفاده نشده است. به هر صورت ساعت Active 2 دارای طراحی ارگونومیکی است و به خصوص در شب و در هنگام خواب، برای شما مزاحمت و ناراحتی ایجاد نخواهد کرد. از دیگر امکانات این ساعت هوشمند باید به امکان مدیریت تماس ها، پیام های متنی و نوتیفیکیشن های گوشی اشاره کنیم. ضمن اینکه این ساعت با Spotify سازگار است و تمام اپلیکیشن های پایه ای برای ورزش و فیتنس را در اختیار شما می گذارد. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند Active 2 در نسخه LTE نیز عرضه شده که با تهیه آن می توانید بدون نیاز به نزدیک بودن ساعت به گوشی موبایل، تماس های خود را پاسخ دهید.

ساعت هوشمند Garmin Venu Sq – مناسب برای فعالیت های ورزشی

ساعت هوشمند Garmin Venu Sq – مناسب برای فعالیت های ورزشی

این ساعت هوشمند برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال یک ساعت مخصوص فعالیت های ورزشی هستند و به امکانات اضافه تری نیاز ندارند. این ساعت با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است و به GPS داخلی مجهز می باشد. از طریق این ساعت هوشمند می توانید به مجموعه ای از اطلاعات ارزشمند در رابطه با فعالیت های ورزشی خود، مانند ضربان قلب دست پیدا کرده و به آنها بر روی موبایل خود نیز دسترسی داشته باشید.
ساعت هوشمند Garmin Venu Sq علاوه بر فعالیت های ورزشی، به عنوان یک ردیاب سلامتی نیز کاربرد دارد! این ساعت ضربان قلب شما را در هر لحظه اندازه می گیرد و در صورت بالا یا پایین بودن آنها، شما و دیگران را با اعلام زنگ هشدار مطلع می کند. همچنین این ساعت هوشمند برای بررسی وضعیت بدن در هنگام خواب و اندازه گیری میزان اکسیژن خون کاربرد دارد. با توجه به این ویژگی ها می توان این ساعت را به اپل واچ سری 6 بسیار شبیه دانست؛ البته با قیمتی بسیار کمتر! البته ساعت Garmin Venu Sq دارای بند پلاستیکی است و صفحه نمایش آن نسبت به مدل های دیگر کوچکتر است.

ساعت هوشمند Amazfit Bip S – مقرون به صرفه ترین ساعت اندرویدی!

ساعت هوشمند Amazfit Bip S – مقرون به صرفه ترین ساعت اندرویدی!

اگر به دنبال بالاترین کارایی در مقایسه با پولی که برای خرید ساعت هوشمند می پردازید هستید، شاید گزینه ای بهتر از Amazfit Bip S پیدا نکنید! این ساعت با قیمت جهانی 70 دلار عرضه شده و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. از جمله امکانات این ساعت هوشمند می توان به سنسور ضربان قلب، صفحه نمایش همیشه روشن، GPS داخلی و بالاترین طول عمر باتری در مقایسه با دیگر دستگاه های موجود در این لیست اشاره کرد. شما می توانید با یک بار شارژ کردن Amazfit Bip S، بر روی آن برای 40 روز استفاده معمولی یا دو هفته استفاده سنگین (با GPS دائماً روشن و بالاترین روشنایی صفحه نمایش) حساب باز کنید! البته از لحاظ طراحی ظاهری، یک ساعت هوشمند ساده محسوب می شود و در ساخت بدنه آن از پلاستیک استفاده شده است. همچنین صفحه نمایش آن به پای ساعت های سامسونگ و اپل نمی رسد!

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ساعت های هوشمند موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع ساعت هوشمند هستند.

منبع: cnet