هدست ایرپادز مکس اپل یکی از بهترین مدل های رو گوشی دنیا است که البته قیمت چندان پایینی ندارد. اگر بنا به هر دلیلی به این هدست علاقه ندارید یا خرید آن برایتان دشوار است، می توانید به سراغ مدل های جایگزین بروید. خوشخبتانه هدست های متعددی در بازار موجود هستند که شما می توانید آنها را به عنوان جایگزین اپل AirPods Max مورد استفاده قرار دهید. در این مقاله و بخش اول آن می توانید با برخی از این هدست ها آشنا شوید.

هدست B&O Beoplay HX – یکی از بهترین کیفیت های صدا

هدست های جایگزین Apple AirPods Max (بخش دوم)

شرکت بنگ اند اولافسن (B&O) یکی از شناخته شده ترین نام ها در بازار تجهیزات صوتی است و محصولات آن بهترین صدای ممکن را برای شما به ارمغان می آورند. هدست Beoplay HX از این برند نیز از این قاعده مستثنی نیست و یک تجربه صوتی بی نظیر را برایتان رقم می زند. این مدل هدست B&O به مجموعه ای از امکانات رده بالا مجهز است که از میان آنها می توان به حذف نویز چند سطحی، قابلیت اتصال هم زمان به دو دستگاه و توانایی انتخاب فیلتر برای صدای پس زمینه اشاره کرد.

هدست ادیفایر Edifier Stax Spirit S3 – صحنه را آماده کنید!

هدست های جایگزین Apple AirPods Max (بخش دوم)

شرکت ادیفایر در چند سال اخیر توانسته نامی برای خود در بازار تجهیزات صوتی دست و پا کند. به خصوص هدست های این برند با بهره بردن از درایورهای قطبی توانسته اند کیفیت صدای بهتری را در مقایسه با مدل های مجهز به درایور داینامیک ارائه دهند. از جمله این مدل ها می توان به Stax Spirit S3 اشاره کرد. البته این هدست یک سری نقطه ضعف هم دارد که بزرگترین آنها عدم پشتیبانی از ANC است. لازم به ذکر است که در بسته بندی این محصول دو سری پد (بالشتک) اضافی هم قرار دارد.

هدست Technics EAH-A800 – یک مدل محبوب

هدست های جایگزین Apple AirPods Max (بخش دوم)

درست است که برند Technics توانایی رقابت با اپل در زمینه فناوری ANC را ندارد، اما هدفون EAH-A800 از این برند می تواند از لحاظ طراحی ظاهری و کیفیت صدا جایگزین خوبی برای ایرپادز مکس باشد. این هدست فوق العاده راحت است و قدرت برند سازنده اش را در کنار هم چیدن کامپوننت های مختلف برای دستیابی به یک محصول با کیفیت را به رخ حریفانش کشیده است! نکته دیگر اینکه طول عمر باتری هدست Technics EAH-A800 با فعال بودن ANC تا 50 ساعت هم می رسد که عالی است!

هدست 1More SonoFlow – یک گزینه اقتصادی

هدست های جایگزین Apple AirPods Max (بخش دوم)

با خرید هدست وان مور SonoFlow می تواند تا حد بسیار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این هدفون با کیفیت صدای عالی خود و قیمت مناسبی که دارد قطعاً شما را شگفت زده خواهد کرد! علاوه بر این، طول عمر باتری این هدست با فعال بودن ANC در حدود 50 ساعت است که باعث می شود تا بدون نیاز به شارژ کردن های متوالی آن بتوانید به صورت پیوسته به گوش دادن به موسیقی ادامه دهید. هدست 1More SonoFlow حتی از صدای ورودی hi-res هم پشتیبانی می کند و تمام معیارهای لازم برای تبدیل شدن به هدست محبوب شما را دارد! پس در خرید آن شک نکنید!

منبع: android central