هدست ایرپادز مکس اپل یکی از بهترین مدل های رو گوشی دنیا است که البته قیمت چندان پایینی ندارد. اگر بنا به هر دلیلی به این هدست علاقه ندارید یا خرید آن برایتان دشوار است، می توانید به سراغ مدل های جایگزین بروید. خوشخبتانه هدست های متعددی در بازار موجود هستند که شما می توانید آنها را به عنوان جایگزین اپل AirPods Max مورد استفاده قرار دهید. در این مقاله و بخش دوم آن می توانید با برخی از این هدست ها آشنا شوید.

هدست سونی Sony WH-1000XM5 – پرچم دار سونی

هدست های جایگزین Apple AirPods Max (بخش اول)

این هدست با عملکرد بی نظیر خود به یکی از پر طرفدار ترین مدل های موجود در بازار تبدیل شده است. هدست سونی WH-1000XM5 از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می برد و سروصداهای محیطی و اضافی را به حدقل میزان ممکن می رساند. کیفیت صدای این مدل هدست سونی به گونه ای است که می توانید یک مکالمه عالی را با آن تجربه کنید. قابلیت اتصال هم زمان به دو دستگاه و طول عمر باتری ایده آل سایر مشخصات هدست سونی WH-1000XM5 را تشکیل می دهند.

هدست بوز Bose QuietComfort 45 – از نویز خبری نیست

هدست های جایگزین Apple AirPods Max (بخش اول)

شرکت Bose پس از موفقیت هدفون QC 35، اقدام به عرضه مدل QC 45 به بازار کرده است. این هدست از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) با امکان شخصی سازی برخوردار است و سروصداهای محیط را متناسب با تنظیمات اعمال شده از جانب شما از بین می برد. شما می توانید با قرار دادن هدست Bose QC 45 بر روی حالت Aware، این قابلیت را فعال کنید. صدای عالی، طراحی راحت و طول عمر باتری بالا سایر مشخصات این هدفون را تشکیل می دهند.

هدست سنهایزر Sennheiser Momentum 4 Wireless – صدای سمفونی

هدست های جایگزین Apple AirPods Max (بخش اول)

عملکرد قدرتمند برند سنهایزر در بازار تجهیزات صوتی با ارائه هدست Momentum 4 Wireless ادامه پیدا کرده است. این هدست صدای بی نظیری را ارائه می دهد و شما می توانید اکولایزر آن را از طریق اپلیکیشن Smart Control تنظیم کنید. عملکرد حذف نویز این هدست نیز با کیفیت بالایی عمل می کند و به خوبی یک صدای ایزوله را به شما ارائه می دهد. اما مسلماً برتری این هدست به مدل های نسل قبلی، صدای شفاف تر و شارژدهی بهتر باتری آن است.

هدست Bowers & Wilkins Px8 – طراحی شیک و رده بالا

هدست های جایگزین Apple AirPods Max (بخش اول)

زمانی که صحبت از کیفیت و جذابیت صحبت به میان می آید، قطعاً باید به هدست Px8 از برند Bowers & Wilkins اشاره کنیم! این هدست طراحی شیک و فوق العاده با کیفیتی دارد و صدایی درخشان و زبانزد را به شما ارائه می دهد. طرفداران صدای Hi-res می توانند بر روی این هدست حساب ویژه ای باز کنند! چرا که این گجت از فناوری aptX Adaptive پشتیبانی می کند و بدون توجه به کدک صدای ورودی، بهترین کیفیت را ارائه می دهد.

هدست Focal Bathys – لوکس و خاص

هدست های جایگزین Apple AirPods Max (بخش اول)

هدست Focal Bathys یک مدل رو گوشی معمولی نیست و کیفیت صدایی را به شما ارائه می دهد که تا به حال تجربه نکرده اید! این هدست به طور پیش فرض از قابلیت DAC پشتیبانی می کند و حتی کیفیت صدای ورودی را برای شما ارتقا نیز می دهد. برای بهره بردن از این قابلیت، باید هدست خود را از طریق کابل USB-C به دستگاه منبع پخش متصل کنید.

منبع: android central