در همین ابتدا باید اعتراف کنیم که عبارت «تلویزیون اقتصادی OLED» ممکن است یک تناقض به نظر برسد! چرا که پنل های OLED در واقع رده بالاترین پنل هایی هستند که در تلویزیون های 4K استفاده می شوند و باعث ارائه بالاترین کیفیت تصویر می شوند. به همین دلیل اکثر تلویزیون های OLED دارای قیمت بالایی هستند و خرید آنها برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه نیست. اما همیشه برای هر مسئله ای راه حلی وجود دارد! در این بخش قصد داریم برخی از مدل های تلویزیون های OLED را به شما معرفی کنیم که از قیمت مناسبی در بازارهای جهانی برخوردارند. البته شاید امکانات این تلویزیون ها به اندازه مدل های بالا رده نباشد، اما به هر حال کیفیت تصویری فوق العاده به شما ارائه خواهند داد. شما می توانید سایر این مدل ها را در مقاله «معرفی چند مدل از بهترین تلویزیون های اقتصادی OLED (بخش اول)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

تلویزیون هوشمند 48 اینچ 4K OLED ال جی مدل C1

تلویزیون هوشمند 48 اینچ 4K OLED ال جی مدل C1

این تلویزیون در سال 2021 عرضه شده و به عنوان جایگزین تلویزیون های سری CX برند ال جی شناخته می شود. در این مدل از تلویزیون های OLED ال جی پردازنده به گونه ای ارتقا پیدا کرده تا صدا و تصویر را به صورت اتوماتیک تنظیم کند. تلویزیون LG C1 بهترین کیفیت تصویر ممکن را ارائه می دهد و حتی جزئیات را با وضوح ایده آل به نمایش می گذارد. قابلیت Game Optimizer این تلویزیون دسترسی آسان به تنظیمات بخش بازی را فراهم می آورد و زمان تأخیر سیگنال ورودی را کاهش می دهد. این تلویزیون به دستیار صوتی آمازون الکسا به صورت پیش فرض مجهز است و امکان سازگاری با Google Assistant را نیز دارد.

تلویزیون 55 اینچ 4K OLED سونی مدل A80J

تلویزیون 55 اینچ 4K OLED سونی مدل A80J

تلویزیون A80J یکی از مدل های 2021 برند سونی است که تنها یک پله پایین تر از مدل های پرچم دار آن قرار می گیرد. در این تلویزیون از پردازنده XR Cognitive استفاده شده که باعث ارائه بهترین نسبت کنتراست، رنگ هایی طبیعی و صدایی باورپذیر می شود. در واقع این تلویزیون متناسب با نحوه طبیعی دیدن و شنیدن انسان تصویر و صدا را پخش می کند و به همین دلیل کیفیتی عالی را به ارمغان می آورد. از جمله ویژگی های این تلویزیون می توان به قابلیت ارتقای کیفیت تصویر به 4K، سرویس محتوای اختصاصی Bravia Core و سازگاری کامل با Google TV و اپلیکیشن های متنوع آن اشاره کرد.

تلویزیون 65 اینچ 4K OLED سونی مدل A8H

تلویزیون 65 اینچ 4K OLED سونی مدل A8H

تلویزیون OLED سونی مدل A8H به پردازنده X1 Ultimate مجهز است که رنگ، کنتراست و شفافیت تصاویر را به صورت بهینه شده ارتقا می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون از میزان روشنایی داینایک پشتیبانی می کند و طبیعی ترین تصویر ممکن را متناسب با نوع تصویر ورودی و رنگ های موجود در آن به شما ارائه می دهد. همچنین این تلویزیون از HDR به بهترین شکل پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که تلویزیون SONY A8H با اکوسیستم های گوگل و اپل سازگار است و می توان آن را از طریق دستیار صوتی آمازون الکسا کنترل کرد.

جهت خرید انواع تلویزیون OLED و یا دیگر لوازم خانگی موجود در بازار با بهترین قیمت، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: windowscentral