در همین ابتدا باید اعتراف کنیم که عبارت «تلویزیون اقتصادی OLED» ممکن است یک تناقض به نظر برسد! چرا که پنل های OLED در واقع رده بالاترین پنل هایی هستند که در تلویزیون های 4K استفاده می شوند و باعث ارائه بالاترین کیفیت تصویر می شوند. به همین دلیل اکثر تلویزیون های OLED دارای قیمت بالایی هستند و خرید آنها برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه نیست. اما همیشه برای هر مسئله ای راه حلی وجود دارد! در این بخش قصد داریم برخی از مدل های تلویزیون های OLED را به شما معرفی کنیم که از قیمت مناسبی در بازارهای جهانی برخوردارند. البته شاید امکانات این تلویزیون ها به اندازه مدل های بالا رده نباشد، اما به هر حال کیفیت تصویری فوق العاده به شما ارائه خواهند داد. شما می توانید سایر این مدل ها را در مقاله «معرفی چند مدل از بهترین تلویزیون های اقتصادی OLED (بخش دوم)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

تلویزیون 55 اینچ 4K SmartCast ویزیو مدل OLED55-H1

تلویزیون 55 اینچ 4K SmartCast ویزیو مدل OLED55-H1

ویزیو فقط در دو سایز اقدام به تولید تلویزیون OLED کرده است: سایزهای 55 اینچ و 65 اینچ. مدل 55 این این برند از قیمت مناسبی برخوردار است و ضخامت قاب های اطراف آن فوق العاده کم است. همچنین این تلویزیون دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است که آن را برای اتصال به کنسول های بازی بسیار مناسب کرده است. تلویزیون ویزیو OLED55-H1 از برخی ویژگی های خاص نیز بهره می برد که آن را برای اتصال به دستگاه های واقعیت مجازی (VR) به گزینه ای ایده آل تبدیل کرده است. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به چیپ قدرتمند جهت پردازش تصویر 4K و ارتقای کیفیت تصویر، پشتیبانی از HDR، ویژگی SmartCast برای دسترسی راحت تر به اپلیکیشن ها و سازگاری با دستیارهای صوتی الکسا و Google Assistant اشاره رد.

تلویزیون هوشمند 48 اینچ 4K OLED ال جی مدل A1

تلویزیون هوشمند 48 اینچ 4K OLED ال جی مدل A1

تلویزیون مدل A1 ال جی یکی از جدیدترین تلویزیون های اقتصادی OLED این برند است که در میان محصولات ال جی قیمت پایینی دارد (حدود 1196 دلار در وب سایت آمازون). این مدل فاقد برخی از ویژگی های پیشرفته مدل های رده بالا (مانند Game Optimizer و نرخ تازه سازی 120 هرتز) است، اما همچنان کیفیت تصویری فوق العاده را ارائه می دهد و توانایی نمایش 8 میلیون پیکسل را دارد. تلویزیون LG A1 با سایز 48 اینچ عرضه شده و از HDR، Dolby Vision IQ و Dolby Atmos پشتیبانی می کند. همچنین این تلویزیون OLED با دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و الکسا سازگاری کامل دارد.

تلویزیون هوشمند 55 اینچ 4K OLED ال جی مدل OLED55BXPUA

تلویزیون هوشمند 55 اینچ 4K OLED ال جی مدل OLED55BXPUA

تلویزیون OLED55BXPUA از سری BX ال جی است که در سال 2020 عرضه شده است. این تلویزیون 55 اینچی کوچکترین مدل سری BX است که قیمت پایینی نیز به عنوان یک تلویزیون 4K OLED دارد (حدود 1299 دلار در وب سایت Target). این تلویزیون دارای ویژگی هایی است که یک تلویزیون معمولی LCD نیز به آنها مجهز است! اما در عوض این تلویزیون از دستیار صوتی آمازون الکسا به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند و به پلتفرم هوشمند LG webOS با تعداد زیادی اپلیکیشن کاربردی مجهز است. همچنین این تلویزیون به پردازنده قدرتمند برای ارتقای کیفیت به 4K بهره می برد و از تکنولوژی Adaptive Sync برای گیمرها پشتیبانی می کند.

همچنین شما میتوانید ادامه این مطلب را در مقاله "معرفی چند مدل از بهترین تلویزیون های اقتصادی OLED (بخش دوم)" مطالعه فرمایید و جهت خرید انواع تلویزیون OLED و دیگر لوازم خانگی موجود در بازار با بهترین قیمت، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: windowscentral