در میانه های سال 2020 بود که سامسونگ تصمیم گرفت تا نسخه 5G گوشی گلکسی A51 را روانه بازار کند و این گوشی خیلی زود جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کرد. این گوشی موبایل در مقایسه با نسخه 4G از لحاظ کیفیت ساخت ارتقا یافته و به همین دلیل است که باید از آن در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید! در این بخش می توانید لیستی از بهترین قاب های سازگار با گوشی سامسونگ گلکسی A51 5G را مشاهده کرده و از آنها برای محافظت از گوشی خود در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربه و رها شدن از دست و برخورد با زمین استفاده نمایید.

قاب محافظ Chenlingy Silicone Bumper Case – رنگ بندی متنوع

قاب محافظ Chenlingy Silicone Bumper Case – رنگ بندی متنوع

با استفاده از قاب Chenlingly Silicon Bumper ظاهری شیک و جذاب به گوشی گلکسی A51 5G خود ببخشید. این قاب دارای رنگ بندی شاد و متنوعی است و طیف وسیعی از سلیقه کاربران را پوشش می دهد. بدنه این قاب به صورت مات و کاملاً نرم طراحی شده که باعث می شود تا در هنگام در دست گرفتن گوشی حس خوبی به شما القا شود! همچنین اثر انگشت شما بر روی این قاب باقی نمی ماند.

قاب محافظ DDTKZC Pattern-Sparkle Shockproof Case – درخشان و جذاب

قاب محافظ DDTKZC Pattern-Sparkle Shockproof Case – درخشان و جذاب

قاب های متعددی در بازار موجود است که با گوشی گلکسی A51 5G سازگار است. اما بسیاری از آنها ظاهر خسته کننده و ساده ای دارند. اگر به دنبال یک قاب خاص هستید که ظاهری درخشان و جذاب به گوشی شما ببخشد، قاب DDTKZC Pattern-Sparkle انتخاب مناسبی برای شما است. این قاب از گوشی شما به صورت سه لایه محافظت می کند و در سه طرح مختلف عرضه شده است. به علاوه اینکه همراه با این قاب یک گلس ضد خش نیز ارائه می شود که از صفحه نمایش گوشی شما در برابر خط و خش محافظت می کند.

قاب محافظ Osophter Transparent Cover – شفاف مثل روز!

قاب محافظ Osophter Transparent Cover – شفاف مثل روز!

گوشی سامسونگ گلکسی A51 5G از طراحی ظاهری زیبا و جذابی بهره می برد. پس چرا آن را از نگاه دیگران مخفی کنیم؟! برای این منظور می توانید از قاب Osophter استفاده کنید که دارای بدنه شفاف و شیشه ای است و زیبایی های گوشی شما را مخفی نمی کند. همچنین هر چهار گوشه این قاب به گونه ای طراحی شده که از گوشی سامسونگ شما در برابر شوک ها و ضربه های احتمالی به طور کامل محافظت می کند.

قاب محافظ Kwmobile Slim Cover – باریک و درخشان

قاب محافظ Kwmobile Slim Cover – باریک و درخشان

قاب محافظ Kwmobile Slim Cover دارای سطح صیقلی و درخشانی است و در رنگ های سبز نعنایی، بنفش روشن و زرد عرضه شده است. این قاب به صورت کاملاً نرم و انعطاف پذیر طراحی شده و دارای ضخامت بسیار کمی است. به طوری که با استفاده از آن در هنگام در دست گرفتن گوشی حس خوبی به شما دست خواهد داد! همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب شامل TPU استفاده شده که مقاومت بالایی به گوشی در برابر شوک و ضربه می دهد.

قاب محافظ Poetic Guardian – محافظت 360 درجه ای از گوشی

قاب محافظ Poetic Guardian – محافظت 360 درجه ای از گوشی

اگر به دنبال قابی هستید که از گوشی شما به صورت 360 درجه ای محافظت کند، شاید گزینه ای بهتر از قاب Poetic Guardian پیدا نکنید! این قاب دارای محافظ صفحه نمایش است و موفق به اخذ گواهینامه نظامی در زمینه مقاومت در برابر ضربه و آسیب های محیطی شده است. این قاب به گونه ای طراحی شده که در صورت عدم تمایل به استفاده از محافظ صفحه نمایش، می توانید آن را به سادگی از قسمت جلویی آن خارج کنید.

چنانچه قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی A51 5G و لوازم جانبی آن را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral