در قسمت پیشین در مورد فناوری اچ دی آر سخن گفتیم و چند مورد از بهترین تلویزیون های هوشمندی را که در سال جاری وارد بازار شده اند معرفی کردیم. در ادامه به معرفی سایر محصولات می پردازیم.

معرفی بهترین تلویزیون های هوشمند 4K HDR در سال 2018

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل QE49Q7F

همان طور که می دانید تا کنون شرکت های مختلفی با تولید تلویزیون هوشمند، محصولات با کیفیتی را وارد بازار کرده اند.

در این میان شرکت سامسونگ توانسته است مدل های متنوع تلویزیون هوشمند را با قدرت عملکرد بالا و کیفیت تصویر بسیار عالی تولید کند و در معرض استفاده مشتریان خود قرار دهد.

معرفی بهترین تلویزیون های هوشمند 4K HDR در سال 2018

به عنوان نمونه می توانیم به تلویزیون سامسونگ QE49Q7F اشاره کنیم. این نمایشگر با توجه به قابلیت های منحصر به فرد خود با قیمتی عالی و مناسب به فروش می رسد.

سامسونگ با تولید مانیتوری مانند QE49Q7F تمام تلاش خود را به کار بسته تا محصولی ایده آل و تمام عیار را عرضه کند.

از جمله ویژگی های برجسته این نمایشگر می توانیم به کیفیت تصویر 4K و پنل QLED اشاره کنیم. علاوه بر این، مونیتور سامسونگ QE49Q7F از قابلیت هایی همچون HLG، HDR10 و HDR10+ پشتیبانی می نماید.

معرفی بهترین تلویزیون های هوشمند 4K HDR در سال 2018

به طور معمول، چنین ویژگی هایی در یک تلویزیون هوشمند با این قیمت، دیده نمی شود.

اما سامسونگ محصول خود را با تمام این قابلیت ها طراحی کرده و برای مشتریان خود امکان مشاهده تصاویری با کیفیت بالا و بی نقص را فراهم کرده است.

علاوه بر تمام ویژگی های سخت افزاری، طراحی ظاهری مانیتور هوشمند سامسونگ QE49Q7F نیز، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

 تلویزیون هوشمند سونی مدل KD-49XF9005

سونی Sony یکی دیگر از برندهای مطرح دنیا است که به تولید تلویزیون هوشمند می پردازد. این شرکت هر ساله با معرفی محصولات جدید، کاربران و مشتریان خود را شگفت زده می نماید.

تلویزیون هوشمند سونی Sony KD-49XF9005 یکی از جدیدترین تولیدات این کمپانی است که با کیفیت و وضوح تصویر بسیار عالی، با قیمتی مناسب و ایده آل در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

نمایشگر هوشمند سونی KD-49XF9005، تصاویر را با وضوح 4K HDR نمایش می دهد و به سیستم عامل اندروید تی وی مجهز شده است.

معرفی بهترین تلویزیون های هوشمند 4K HDR در سال 2018

در ساختار این دستگاه، 4 درگاه خروجی HDMI قرار داده شده که امکان متصل کردن دیوایس های مختلف را به تلویزیون فراهم می کند.

تلویزیون سونی KD-49XF9005، یک گزینه ارزشمند در هنگام خرید تلویزیون هوشمند است. زیرا علاوه بر کیفیت تصویر بالا و سایر قابلیت های مهم، با هزینه این مناسب و مقرون به صرفه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل 55POS9002

تلویزیون هوشمند 55POS9002، یکی دیگر از محصولات کمپانی فیلیپس Philips است که با قیمتی مناسب در سال جاری میلادی وارد بازار شده است.

مانیتور فیلیپس 55POS9002 در ابعاد 55 اینچی ساخته شده و با توجه به قابلیت های مهم خود، گزینه ای عالی برای خرید به شمار می آید.

معرفی بهترین تلویزیون های هوشمند 4K HDR در سال 2018

این تلویزیون هوشمند دارای پنل OLED است و به تکنولوژی نورپردازی Ambilight مجهز می باشد.

از دیگر مشخصه های کلیدی آن می توان به پنل 4K OLED، وضوح تصویر عالی، 4 درگاه خروجی HDMI و البته پشتیبانی از فناوری های HDR10 و HLG اشاره کرد.

قسمت بعدی این مقاله را دنبال کنید.

منبع: sakhtafzarmag